Przetargi.pl
Wyposażenie strażaka PSP

Szkoła Główna Służby Pożarniczej ogłasza przetarg

  • Adres: 01-629 Warszawa, ul. Słowackiego 52/54
  • Województwo: mazowieckie
  • Telefon/fax: tel. 022 5617624 , fax. 022 8330724
  • Data zamieszczenia: 2009-11-12
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Szkoła Główna Służby Pożarniczej
    ul. Słowackiego 52/54 52/54
    01-629 Warszawa, woj. mazowieckie
    tel. 022 5617624, fax. 022 8330724
    REGON: 00017341000000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.sgsp.edu.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Uczelnia publiczna

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Wyposażenie strażaka PSP
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: dostawy
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Dostawa - wyposażenia strażaka PSP do siedziby Zamawiajacego, tj. Warszawa, ul. Słowackiego 52/54 wg. podziału na 5 części: 1. Hełm, 2. Obuwie specjalne, 3. Spodnie od munduru wyjściowego zimowego, 4. Koszule służbowe z krótkim rękawem z kołnierzykiem V i koszule białe wyjściowe z krótkim rękawem zapinane pod krawat, 5. Sztormiak
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 184441114
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
  • II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 21 dni

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1.Wykonawca przystępujący do przetargu jest obowiązany wnieść wadium na wybrane części zamówienia w wysokości: Część I: 400; zł, słownie: czterysta złotych, Część II: 1 300; zł, słownie: tysiąc trzysta złotych, Część III: 700; zł, słownie: siedemset złotych, Część IV: 240; zł, słownie: dwieście czterdzieści złotych, Część V: 150, zł, słownie: sto pięćdziesiąt złotych. 2. Wadium może być wniesione w następujących formach: - pieniądzu, na rachunek bankowy nr 08102010260000120200877860 w PKO BP poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym, - gwarancjach bankowych, - gwarancjach ubezpieczeniowych, - poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości. 3. Wadium wnoszone w formie: poręczenia bankowego, gwarancji bankowych lub gwarancji ubezpieczeniowych należy złożyć w oryginale w siedzibie Zamawiającego w Dziale Zamówień Publicznych - pok. nr 323. 4. Wadium musi być wniesione najpóźniej do dnia 19 listopada 2009 r., do godz. 1400. 5. Za skutecznie wniesione wadium w pieniądzu Zamawiający uważa wadium, które wpłynie na konto Zamawiającego do dnia 19 listopada 2009 r. włącznie. 6. Wadium wniesione w terminie późniejszym niż określony w pkt. 4. i 5. zostanie uznane za wniesione po terminie i skutkować będzie odrzuceniem oferty. 2.7. Dyspozycję w zakresie zwrotu wniesionego w pieniądzu wadium Zamawiający przekaże niezwłocznie po zawarciu umowy z Wykonawcą, którego ofertę wybrano lub po unieważnieniu przetargu, lecz nie później niż następnego dnia po upływie terminu związania ofertą. 8. Jeżeli przed upływem terminu składania ofert Wykonawca wycofa się z przetargu, Zamawiający dokona zwrotu wadium w terminie 5-ciu dni od daty pisemnego zawiadomienia o wycofaniu się. 9. Wykonawca, który nie wniesie wadium na zasadach określonych w SIWZ zostanie wykluczony z postępowania.
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: W postępowaniu mogą wziąć udział wykonawcy, którzy spełnią następujące warunki: 1. Zadeklarują w ofercie gotowość wykonania przedmiotu zamówienia opisanego w pkt. 2 niniejszej instrukcji. 2. Spełniają wymagania uprawniające do ubiegania się o udzielenia zamówienia, takie jak: - posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień; - posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia; - znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia; - nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia. 3. Zamawiający dokona oceny spełniania tych warunków na podstawie: 1) analizy treści złożonej oferty - czy została sporządzona w sposób określony w pkt. 6 niniejszej instrukcji, 2) złożonego oświadczenia i dokumentów opisanych w pkt. 5 niniejszej instrukcji, wg formuły spełnia nie spełnia.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. W celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu wykonawca zobowiązany jest złożyć pisemne oświadczenie wg wzoru podanego w rozdziale III pkt. 1.siwz 2. Ofertę Wykonawcy dla części na którą Wykonawca składa ofertę, wg wzoru podanego w rozdziale III pkt. 2.siwz 3. Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 4. Formularz cenowy dla części na którą Wykonawca składa ofertę - wg wzoru podanego w rozdziale III pkt. 3 siwz 5. Pełnomocnictwo do reprezentowania wykonawcy w przypadku gdy ofertę składa pełnomocnik. 6. Pełnomocnictwo wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia do reprezentowania ich: - w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo - w postępowaniu o udzielenie zamówienia i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. W przypadku, kiedy oferta wykonawców, którzy wspólnie ubiegali się o udzielenie zamówienia zostanie wybrana, konieczne będzie dostarczenie przed zawarciem umowy w sprawie zamówienia publicznego umowy regulującej współpracę tych wykonawców. Ponadto w celu potwierdzenia, że oferowane produkty odpowiadają wymaganiom określonym w rozdziale II SIWZ Opis szczegółowy przedmioty zamówienia , Wykonawcy do oferty muszą załączyć: Część 1. - Aktualne świadectwo dopuszczenia wyrobu do użytkowania wydane przez CNBOP w Józefowie, zgodne z §6 Rozporządzenia MSWiA z dnia 20 czerwca 2007 r. (Dz. U. z 2007 r. Nr.143 poz.1002). - Certyfikat typu WE wydany przez jednostkę notyfikowaną właściwą dla danego środka ochrony indywidualnej. - Deklaracja zgodności WE oferowanego produktu, zgodna z § 36 rozporządzenia Ministra Gospodarki z dnia 21 grudnia 2005 r. - Wzór oferowanego asortymentu (hełm) - 1 szt. (wzór hełmu nie musi posiadać na czołowej stronie czerepu logo Zamawiającego). Część 2. Aktualne świadectwo dopuszczenia wyrobu do użytkowania wydane przez CNBOP w Józefowie, zgodne z §6 Rozporządzenia MSWiA z dnia 20 czerwca 2007 r. (Dz. U. z 2007 r. Nr.143 poz.1002). - Certyfikat typu WE wydany przez jednostkę notyfikowaną właściwą dla danego środka ochrony indywidualnej. - Deklaracja zgodności WE oferowanego produktu, zgodna z § 36 rozporządzenia Ministra Gospodarki z dnia 21 grudnia 2005 r. - Wzór oferowanego asortymentu (obuwie specjalne) - 1 para. - We wskazanych powyżej częściach, Wybrany Wykonawca najpóźniej w dniu podpisania umowy będzie zobowiązany złożyć (oryginał lub kserokopia poświadczona za zgodność z oryginałem): 1. Oświadczenie Wykonawcy potwierdzające nazwę i adres jednostki wskazanej w złożonej do oferty deklaracji zgodności WE z podaniem numeru i daty zawartej umowy z jednostką notyfikowaną, 2. Sprawozdanie z badań przeprowadzonych w okresie 12 miesięcy (liczonych wstecz od daty podpisania umowy z SGSP) w ramach sprawowania nadzoru nad certyfikatem WE przez jednostkę notyfikowaną zgodnie z § 40 lub § 41 rozporządzenia Ministra Gospodarki z dnia 21 grudnia 2005 r. - Wykonawcom których oferta nie zostanie wybrana, załączony wzór asortymentu (dot. części: 1 i 2) zostanie zwrócony po zakończeniu postępowania, Wykonawcy którego oferta zostanie wybrana, załączony wzór zostanie zwrócony po dokonaniu odbioru dostarczonego asortymentu (jeżeli nie będzie odpowiadać zamawianej numeracji.) - W dniu dostawy przedmiotu zamówienia Wybrany Wykonawca będzie zobowiązany dostarczyć (dotyczy wszystkich części): 1. Instrukcję użytkowania w języku polskim oraz informację dotyczącą ograniczeń w użytkowaniu. 2. Instrukcję przechowywania i konserwacji w języku polskim. UWAGA: Wszystkie dostarczone produkty w ramach realizacji zamówienia, posiadające Świadectwo Dopuszczenia, muszą być oznaczone zgodnie z § 17 Rozporządzenia MSWiA z dnia 20 czerwca 2007 r. (Dz. U. z 2007 r. Nr.143 poz.1002). Zamawiający zastrzega sobie, w przypadku nie uznania przez Wykonawcę reklamacji dot. jakości towaru, oddanie wadliwego asortymentu do badań we właściwej jednostce notyfikowanej (dot. części: 1, 2). W przypadku wyniku negatywnego, kosztami badań obciążony zostanie Wykonawca

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.sgsp.edu.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach