Szkoła Główna Służby Pożarniczej ogłasza przetarg
- Adres: 01-629 Warszawa, ul. Słowackiego 52/54
- Województwo: mazowieckie
- Telefon/fax: tel. 022 5617624 , fax. 022 8330724
- Data zamieszczenia: 2009-05-28
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Szkoła Główna Służby Pożarniczej
ul. Słowackiego 52/54 52/54
01-629 Warszawa, woj. mazowieckie
tel. 022 5617624, fax. 022 8330724
REGON: 00017341000000 - Adres strony internetowej zamawiającego: www.sgsp.edu.pl
- I.2. Rodzaj zamawiającego: Uczelnia publiczna
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Wyposażenie strażaka PSP - II.1.2. Rodzaj zamówienia: dostawy
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
Dostawa wyposażenia strażaka PSP do siedziby Zamawiającego, tj. Warszawa, ul. Słowackiego 52/54 wg. podziału na 17 części, na warunkach i w terminach określonych w rozdz. II SIWZ Opis szczegółowy przedmiotu zamówienia. - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 181000000
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak
- II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
- II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.1. Warunki dotyczące zamówienia
- Informacja na temat wadium: Wykonawca przystępujący do przetargu jest obowiązany wnieść wadium na wybrane części zamówienia w wysokości: Część V: 1300; zł, słownie: tysiąc trzysta złotych, Część VIII: 1500; zł, słownie: tysiąc pięćset złotych, Część IX: 10 000; zł, słownie: dziesięć tysięcy złotych, Część X: 200; zł, słownie: dwieście złotych, Część XI: 700; zł, słownie: siedemset złotych, Część XII: 1300; zł, słownie: tysiąc trzysta złotych, Część XIII: 300; zł, słownie: trzysta złotych. Na pozostałe części wniesienie wadium nie obowiązuje.
- III.2. Warunki udziału
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: W postępowaniu mogą wziąć udział wykonawcy, którzy spełnią następujące warunki: 1. Zadeklarują w ofercie gotowość wykonania przedmiotu zamówienia opisanego w pkt. 2 instrukcji. 2. Spełniają wymagania uprawniające do ubiegania się o udzielenia zamówienia, takie jak: 1. posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień; 2. posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia, 3. znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówieni, 4. nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia. Zamawiający dokona oceny spełniania tych warunków na podstawie: 1. analizy treści złożonej oferty - czy została sporządzona w sposób określony w pkt. 6 niniejszej instrukcji, 2. złożonego oświadczenia i dokumentów opisanych w pkt. 5 niniejszej instrukcji, wg formuły spełnia - nie spełnia.
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. W celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu wykonawca zobowiązany jest złożyć pisemne oświadczenie wg wzoru podanego w rozdziale III pkt. 1. SIWZ. 2. Ofertę Wykonawcy dla części na którą Wykonawca składa ofertę, wg wzoru podanego w rozdziale III pkt. 2. SIWZ. 3. Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 4. Formularz cenowy dla części na którą Wykonawca składa ofertę - wg wzoru podanego w rozdziale III pkt. 3 SIWZ. 5. Dot. części: 9: Zaświadczenie z właściwego Urzędu Skarbowego oraz właściwego ZUS - u potwierdzające odpowiednio, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne lub zaświadczenie, że uzyskał zgodę na zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności, lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji organu podatkowego - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert, 6. Dot. części: 9: Polisa lub inny dokument ubezpieczenia potwierdzającego, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej, 7. Pełnomocnictwo do reprezentowania wykonawcy w przypadku gdy ofertę składa pełnomocnik. 8. Pełnomocnictwo wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia do reprezentowania ich: - w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo - w postępowaniu o udzielenie zamówienia i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. W przypadku, kiedy oferta wykonawców, którzy wspólnie ubiegali się o udzielenie zamówienia zostanie wybrana, konieczne będzie dostarczenie przed zawarciem umowy w sprawie zamówienia publicznego umowy regulującej współpracę tych wykonawców. Ponadto w celu potwierdzenia, że oferowane produkty odpowiadają wymaganiom określonym w rozdziale II SIWZ - Opis szczegółowy przedmioty zamówienia- , Wykonawcy do oferty muszą załączyć: Numer części: Wymagany dokument: 1. - Aktualne świadectwo dopuszczenia wyrobu do użytkowania, wydane przez CNBOP w Józefowie, zgodne z §6 Rozporządzenia MSWiA z dnia 20 czerwca 2007 r. (Dz. U. z 2007 r. Nr.143 poz.1002). - Deklaracja zgodności WE oferowanego produktu, zgodna z § 36 rozporządzenia Ministra Gospodarki z dnia 21 grudnia 2005 r. 5. - Aktualne świadectwo dopuszczenia wyrobu do użytkowania wydane przez CNBOP w Józefowie, zgodne z §6 Rozporządzenia MSWiA z dnia 20 czerwca 2007 r. (Dz. U. z 2007 r. Nr.143 poz.1002). - Deklaracja zgodności WE oferowanego produktu, zgodna z § 36 rozporządzenia Ministra Gospodarki z dnia 21 grudnia 2005 r. - Wzór oferowanego asortymentu (hełm) - 1 szt. 6. - Aktualne świadectwo dopuszczenia wyrobu do użytkowania wydane przez CNBOP w Józefowie, zgodne z §6 Rozporządzenia MSWiA z dnia 20 czerwca 2007 r. (Dz. U. z 2007 r. Nr.143 poz.1002). - Deklaracja zgodności WE oferowanego produktu, zgodna z § 36 rozporządzenia Ministra Gospodarki z dnia 21 grudnia 2005 r. 7. - Świadectwo jakości zdrowotnej dla wyrobu przeznaczonego do kontaktu z żywnością na oferowany asortyment. 9. - Wykaz wszystkich materiałów - z podaniem pełnej nazwy (materiał wierzchni zewnętrzny, membrana, materiał termoizolacyjny z podszewką, suwaki, zatrzaski, taśmy, nici) jakich producent użyje do wytworzenia pojedynczego kompletu ubrania (dokument własny Wykonawcy), - Aktualne świadectwo dopuszczenia wyrobu do użytkowania wydane przez CNBOP w Józefowie, zgodne z §6 Rozporządzenia MSWiA z dnia 20 czerwca 2007 r. (Dz. U. z 2007 r. Nr.143 poz.1002). - Deklaracja zgodności WE oferowanego produktu, zgodna z § 36 rozporządzenia Ministra Gospodarki z dnia 21 grudnia 2005 r. - Wykaz parametrów technicznych oferowanego asortymentu wraz z dokumentami wystawionymi przez uprawnione do tego jednostki notyfikowane potwierdzające parametry podane do oceny. - Wzór oferowanego asortymentu (ubranie specjalne) - 1 kpl. 11. - Aktualne świadectwo dopuszczenia wyrobu do użytkowania wydane przez CNBOP w Józefowie, zgodne z §6 Rozporządzenia MSWiA z dnia 20 czerwca 2007 r. (Dz. U. z 2007 r. Nr.143 poz.1002). - Deklaracja zgodności WE oferowanego produktu, zgodna z § 36 rozporządzenia Ministra Gospodarki z dnia 21 grudnia 2005 r. - Wykaz parametrów technicznych oferowanego asortymentu wraz z dokumentami wystawionymi przez uprawnione do tego jednostki notyfikowane potwierdzające parametry podane do oceny. - Wzór oferowanego asortymentu (rękawice specjalne) - 1 para. 12. - Aktualne świadectwo dopuszczenia wyrobu do użytkowania wydane przez CNBOP w Józefowie, zgodne z §6 Rozporządzenia MSWiA z dnia 20 czerwca 2007 r. (Dz. U. z 2007 r. Nr.143 poz.1002). - Deklaracja zgodności WE oferowanego produktu, zgodna z § 36 rozporządzenia Ministra Gospodarki z dnia 21 grudnia 2005 r. - Wzór oferowanego asortymentu (obuwie specjalne) - 1 para. 13. - Aktualne świadectwo dopuszczenia wyrobu do użytkowania wydane przez CNBOP w Józefowie, zgodne z §6 Rozporządzenia MSWiA z dnia 20 czerwca 2007 r. (Dz. U. z 2007 r. Nr.143 poz.1002). - Deklaracja zgodności WE oferowanego produktu, zgodna z § 36 rozporządzenia Ministra Gospodarki z dnia 21 grudnia 2005 r. - Wykaz parametrów technicznych oferowanego asortymentu wraz z dokumentami wystawionymi przez uprawnione do tego jednostki notyfikowane potwierdzające parametry podane do oceny. - Wzór oferowanego asortymentu (kominiarka niepalna) - 1 szt. 14. - Aktualne świadectwo dopuszczenia wyrobu do użytkowania wydane przez CNBOP w Józefowie, zgodne z §6 Rozporządzenia MSWiA z dnia 20 czerwca 2007 r. (Dz. U. z 2007 r. Nr.143 poz.1002). - Deklaracja zgodności WE oferowanego produktu, zgodna z § 36 rozporządzenia Ministra Gospodarki z dnia 21 grudnia 2005 r.
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.1. Kryteria oceny ofert: Okres gwarancji
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.sgsp.edu.pl
- IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Środki ochrony indywidualnej
Dodano: 2016-06-10 - Dostawa odzieży roboczej dla pracowników państwowej służby hydrogeologicznej
Dodano: 2016-04-15 - DOSTAWA ODZIEŻY ROBOCZEJ I OCHRONNEJ ORAZ ŚRODKÓW OCHRONY INDYWIDUALNEJ
Dodano: 2016-04-12 - zakup ubrań i obuwia strażackiego na zaopatrzenie Wojskowych Straży Pożarnych w obszarze działania SZI - sprawa 16/2016
Dodano: 2016-04-11 - Środki ochrony indywidualnej
Dodano: 2016-04-06 - Dostawa odzieży ochronnej i sprzętu bezpieczeństwa
Dodano: 2016-04-06 - Dostawa odzieży ochronnej dla NAG Państwowego Instytutu Geologicznego - Państwowego Instytutu Badawczego
Dodano: 2016-03-30 - Rękawice ochronne robocze
Dodano: 2016-03-24 - Dostawa odzieży roboczej oraz ochronnej dla potrzeb eksploatacji metra w podziale na 37 zadań
Dodano: 2016-03-02 - Rękawice ochronne i inne środki ochrony indywidualnej
Dodano: 2016-01-19