Hala Sportowo-Widowiskowa Zakład Budżetowy ogłasza przetarg
- Adres: 81-302 Gdynia, ul. Kazimierza Górskiego 8
- Województwo: pomorskie
- Telefon/fax: tel. 058 783 55 00 , fax. 058 783 55 99
- Data zamieszczenia: 2009-04-10
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Hala Sportowo-Widowiskowa Zakład Budżetowy
ul. Kazimierza Górskiego 8 8
81-302 Gdynia, woj. pomorskie
tel. 058 783 55 00, fax. 058 783 55 99
REGON: 19309923000000 - I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
WYPOSAŻENIE SIŁOWNI HALI SPORTOWO-WIDOWISKOWEJ W GDYNI - II.1.2. Rodzaj zamówienia: dostawy
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa wraz z montażem sprzętu sportowego stanowiącego wyposażenie siłowni w Hali Sportowo-Widowiskowej w Gdyni zgodnie z załącznikiem nr 1 do Specyfikacji Istotnych Warunków zamówienia. 2. Wszystkie urządzenia powinny - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 374400004
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
- II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
- II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak
- II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 30 dni
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.1. Warunki dotyczące zamówienia
- Informacja na temat wadium: nie dotyczy
- III.2. Warunki udziału
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1. Wykonawca musi spełniać wszystkie poniższe warunki: 1) warunki określone w art. 22 ust. 1 Ustawy, w tym Wykonawca nie może podlegać wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 Ustawy, 2) prowadzić działalność gospodarczą objętą wpisem do właściwego rejestru lub ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, 3) wykonali, a w przypadku świadczeń okresowych również wykonują, w okresie ostatnich trzech lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, co najmniej 2 dostaw urządzeń sportowych odpowiadających swoim rodzajem dostawom stanowiącym przedmiot niniejszego zamówienia o wartości [na jedno zamówienie, umowę, kontrakt] co najmniej 180.000 zł. netto. Ocena spełnienia przez Wykonawcę warunków zostanie zgodnie z formułą /spełnia, nie spełnia
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Oferta wykonawcy musi zawierać: 1.1. wypełniony Formularz oferty 1.2. wypełniony Formularz cenowy 1.3. oświadczenie o spełnieniu przez Wykonawcę warunków określonych w art. 22 ust. 1 Ustawy, w tym że nie podlega wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 Ustawy 1.4. aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, 1.5. wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych również wykonywanych dostaw w okresie ostatnich trzech lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców . Wykonawca musi wykazać, że zrealizował co najmniej 2 dostawy urządzeń sportowych o wartości [na jedno zamówienie, umowę, kontrakt] co najmniej 180.000 zł. netto. 1.5.1. dokumenty wystawione przez uprzednich zamawiających potwierdzające że dostawy wymienione w w/w wykazie zostały wykonane należycie. 2. Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentów, o których mowa w ust. 1 pkt 1.3. - składa dokument lub dokumenty, wystawione w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości. 3. Dokumenty, o których mowa w ust. 2 powinny być wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 4. Jeżeli w kraju pochodzenia osoby lub w kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się dokumentów, o których mowa w ust. 2 zastępuje się je dokumentem zawierającym oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio kraju pochodzenia osoby lub kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania. Postanowienie ust. 3 stosuje się odpowiednio. 5. Dokumenty sporządzone w języku obcym winny być składane wraz z tłumaczeniem na język polski poświadczonym przez wykonawcę.
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.1. Kryteria oceny ofert: termin wykonania
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.gdynia.pl/bip w dziale Samorząd-Jednostki i firmy związane z samorządem-Kultura i sport-Hala
- IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- DOSTAWA I MONTAŻ URZĄDZEŃ SIŁOWNI ZEWNĘTRZNEJ DO UPRAWIANIA SPORTÓW NA WOLNYM POWIETRZU NA TERENIE GMINY SŁUPSK
Dodano: 2016-05-13 - Dostawa i montaż urządzeń do ćwiczeń na świeżym powietrzu w miejscowościach: Babi Dół, Borkowo, Otomino, Rutki i Żukowo oraz zewnętrznego stołu betonowego do gry w tenisa stołowego w miejscowości Rutki
Dodano: 2015-08-13 - Przystanki zdrowia w Gminie Trąbki Wielkie - utworzenie parku fitness w miejscowości Trąbki Wielkie oraz Gołębiewo Wlk. i zakup mobilnej ścianki wspinaczkowej oraz Trzymaj formę - utworzenie parku fitness w Sobowidzu
Dodano: 2014-06-25 - Dostawa i montaż urządzeń fitness
Dodano: 2012-10-22 - Doposażenie Komory Dymowej w Ośrodku Szkolenia Państwowej Straży Pożarnej w Słupsku - ergometr taśmowy szt. 1 i ergometr rowerowy szt. 1
Dodano: 2012-10-19 - Zakup bieżni elektrycznych
Dodano: 2012-10-18 - Zakup bieżni elektrycznych
Dodano: 2012-10-01 - Doposażenie Komory Dymowej w Ośrodku Szkolenia Państwowej Straży Pożarnej w Słupsku
Dodano: 2012-07-02 - Dostawę i montaż fabrycznie nowego sprzętu siłowego - do wewnątrz dotyczącego realizacji projektu pt. Podniesienie atrakcyjności przyrodniczej, rekreacyjnej oraz turystycznej Gminy Cewice poprzez zagospodarowanie parku, boiska i siłowni w miejscowości Cewice współfinansowanego z Unii Europejskiej w ramach działania 413 wdrażanie lokalnych strategii rozwoju PROW lata 2007-2013 dla operacji, które odpowiadają warunkom przyznania pomocy w ramach działania Odnowa i rozwój wsi.
Dodano: 2012-06-20 - Dostawa i montaż fabrycznie nowego sprzętu siłowego dotyczącego realizacji projektu pt. Podniesienie atrakcyjności przyrodniczej, rekreacyjnej oraz turystycznej Gminy Cewice poprzez zagospodarowanie parku, boiska i siłowni w miejscowości Cewice współfinansowanego z Unii Europejskiej w ramach działania 413 wdrażanie lokalnych strategii rozwoju PROW lata 2007-2013 dla operacji, które odpowiadają warunkom przyznania pomocy w ramach działania Odnowa i rozwój wsi
Dodano: 2012-05-25