Instytut Problemów Jądrowych im. A. Sołtana ogłasza przetarg
- Adres: 05-400 Otwock, Otwock-Świerk
- Województwo: mazowieckie
- Telefon/fax: tel. 718 06 14 , fax. 0227180653
- Data zamieszczenia: 2011-07-06
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Instytut Problemów Jądrowych im. A. Sołtana
Otwock-Świerk
05-400 Otwock, woj. mazowieckie
tel. 718 06 14, fax. 0227180653 - Adres strony internetowej zamawiającego: www.ipj.gov.pl
- I.2. Rodzaj zamawiającego: Inny: Instytut badawczy
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Wyposażenie serwerowni zapasowej w system klimatyzacji - II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
Przedmiotem zamówienia jest wyposażenie serwerowni zapasowej w system klimatyzacji tj. a) instalacja i uruchomienie urządzeń klimatyzacyjnych zapewniających chłodzenie pomieszczenia, b) instalacja i uruchomienie modułów do monitoringu urządzeń klimatyzacyjnych i pomieszczenia c) instalacja i uruchomienie modułów do integracji z systemem BMS (Building Management System); oraz d) dostarczenie pełnej dokumentacji w języku polskim lub angielskim dotyczącej systemu klimatyzacji, e) przeprowadzenie szkolenia w zakresie obsługi dostarczonych rozwiązań dla 6 osób w wymiarze 5 godzin, f) zapewnienie co 3 miesiące serwisu konserwacyjnego urządzeń klimatyzacyjnych w okresie 3 lat od uruchomienia systemu (łącznie 12 przeglądów). Zamówienie realizowane będzie etapowo: I etap - instalacja i uruchomienie urządzeń klimatyzacyjnych zapewniających chłodzenie pomieszczenia oraz modułów do monitoringu urządzeń klimatyzacyjnych wraz z dostarczeniem dokumentacji oraz szkolenie w tym zakresie w wymiarze 2 godziny II etap - instalacja i uruchomienie modułów do integracji z systemem BMS wraz z dostarczeniem dokumentacji oraz szkolenie w tym zakresie w wymiarze 3 godz. 2. Wymagania techniczne określa Specyfikacja techniczna stanowiąca załącznik Nr 1 do SIWZ. - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 453312204
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
- II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
- II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
- II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 56 dni
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.1. Warunki dotyczące zamówienia
- Informacja na temat wadium: 1. Wykonawca zobowiązany jest do wniesienia wadium w wysokości 2000,00PLN ( słownie: dwa tysiące złotych) - przed upływem terminu składania ofert, w formie dopuszczonej ustawą PZP (art. 45 ust.6). 2. Wadium w pieniądzu (PLN) należy wnieść przelewem na konto: Instytutu Problemów Jądrowych w Otwocku - Świerku Nr konta PKO BP XII O/W-wa 58 1020 1127 0000 1902 0007 3015 z dopiskiem -Wadium, nr sprawy ZP- 19-2011. 3. W przypadku wnoszenia wadium w innych formach niż pieniężna oryginał dowodu ich wniesienia należy włożyć do koperty z ofertą w osobnej koszulce (nie wpinać trwale do oferty). 4. Za termin wniesienia wadium w formie pieniężnej zostanie przyjęty termin uznania rachunku Zamawiającego. 5. W przypadku składania przez Wykonawcę wadium w formie gwarancji, poręczenia - z ich treści musi jednoznacznie wynikać: nazwa zlecającego, beneficjenta gwarancji, gwaranta wraz z adresami ich siedzib, określenie wierzytelności, która ma być zabezpieczona gwarancją; kwota gwarancji; termin ważności gwarancji, bezwarunkowe i nieodwołalne zobowiązanie gwaranta do zapłacenia kwoty gwarancji na pierwsze pisemne żądanie Zamawiającego w przypadku zaistnienia przesłanek, o których mowa w art. 46 ust 4a i ust. 5 ustawy. 6. Wykonawca, którego oferta została wybrana, traci wadium wraz z odsetkami w przypadku gdy: odmówi podpisania umowy na warunkach określonych w ofercie, nie wniesie zabezpieczenia należytego wykonania umowy na zasadach określonych w SIWZ, zawarcie umowy stało się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie Wykonawcy. 7. Wykonawca traci wadium wraz z odsetkami, jeżeli w odpowiedzi na wezwanie, o którym mowa w art. 26 ust.3, nie złożył dokumentów lub oświadczeń o których mowa w art. 25 ust.1 lub pełnomocnictw, chyba że udowodni, że wynika to z przyczyn nie leżących po jego stronie.
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.ipj.gov.pl
- IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Wykonanie robót budowlanych polegających na dostawie i instalacji urządzeń klimatyzacyjnych oraz świadczenie usług przeglądów i konserwacji w okresie 48 miesięcy, znak sprawy nadany przez Zamawiającego: AEZ/S-117/2016
Dodano: 2016-07-20 - Dostawa i montaż klimatyzatorów w budynkach KGP w Warszawie, sprawa nr 145/Cir/16/KK.
Dodano: 2016-07-19 - Wykonanie robót budowlanych polegających na dostawie i instalacji urządzeń klimatyzacyjnych oraz świadczenie usług przeglądów i konserwacji w okresie 48 miesięcy w podziale na pakiety, znak sprawy nadany przez Zamawiającego: AEZ/S-102/2016
Dodano: 2016-06-24 - Dostawa i montaż systemu klimatyzacji sali widowiskowej Centrum Kultury i Czytelnictwa w Serocku, przy ulicy Pułtuskiej 35, 05-140 Serock
Dodano: 2016-05-19 - Wykonanie robót budowlanych polegających na dostawie i instalacji urządzenia klimatyzacyjnego oraz świadczenie usług przeglądów i konserwacji w okresie 48 miesięcy. Znak sprawy: AEZ/S-079/2016
Dodano: 2016-05-10 - Wykonanie robót budowlanych w zakresie instalacji klimatyzacyjnej oraz wykonywanie czynności konserwacyjnych
Dodano: 2016-04-06 - Wykonanie robót budowlanych polegających na dostawie i instalacji urządzeń klimatyzacyjnych oraz świadczenie usług przeglądów i konserwacji w okresie 48 miesięcy w podziale na pakiety, znak sprawy: AEZ/S-037/2016
Dodano: 2016-03-16 - Wykonanie instalacji klimatyzacji w wybranych pokojach w budynku biurowym RDLP w Radomiu - EA.270.2.1.2016
Dodano: 2016-02-05 - Dostawa wraz z montażem, podłączeniem elektrycznym i uruchomieniem klimatyzatorów typu split, multi-split, VFR do Szpitala Powiatowego w Wołominie.
Dodano: 2015-11-27 - Wykonanie robót budowlanych polegających na dostawie i instalacji urządzeń klimatyzacyjnych oraz świadczenie usług przeglądów i konserwacji w okresie 48 miesięcy w podziale na pakiety, znak sprawy nadany przez Zamawiającego: AEZ/S-157/2015
Dodano: 2015-10-09