Przetargi.pl
WYPOSAŻENIE SALI SPORTOWEJ WRAZ Z ZAPLECZEM SOCJALNYM PRZY ZESPOLE SZKÓŁ PONADGIMNAZJALNYCH W BYTOWIE

Powiat Bytowski ogłasza przetarg

  • Adres: 77-100 Bytów, ul. Ks. dr. Bolesława Domańskiego 2
  • Województwo: pomorskie
  • Telefon/fax: tel. 59 822 80 00 , fax. 59 822 80 01
  • Data zamieszczenia: 2012-09-12
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Powiat Bytowski
    ul. Ks. dr. Bolesława Domańskiego 2 2
    77-100 Bytów, woj. pomorskie
    tel. 59 822 80 00, fax. 59 822 80 01
    REGON: 77097970800000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.powiatbytowski.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    WYPOSAŻENIE SALI SPORTOWEJ WRAZ Z ZAPLECZEM SOCJALNYM PRZY ZESPOLE SZKÓŁ PONADGIMNAZJALNYCH W BYTOWIE
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: dostawy
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiot zamówienia obejmuje dostawę i montaż fabrycznie nowego wyposażenia Sali sportowej wraz z zapleczem socjalnym przy Zespole Szkół Ponadgimnazjalnych w Bytowie wg zestawienia - Załącznik NR 3 Wymagania ogólne: 1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa, instalacja, montaż i uruchomienie fabrycznie nowego wyposażenia sali sportowej. 2. Zaoferowany przez Wykonawcę przedmiot zamówienia musi być fabrycznie nowy, wyprodukowany zgodnie z polskimi normami, musi spełniać parametry techniczne i jakościowe nie gorsze niż wskazane szczegółowo w załącznikach. 3. Wykonawca zobowiązany jest do dostarczenia wyposażenia, jego rozmieszczenia, montażu instalacji i uruchomienia we wskazanym przez Zamawiającego miejscu w budynku sali sportowej. 4. Zamawiający wymaga aby Wykonawca dostarczył wraz z przedmiotem zamówienia: - instrukcje obsługi przedmiotu umowy w języku polskim, - atesty lub certyfikaty Unii Europejskiej CE zezwalające na używanie zamontowanych urządzeń w Polsce, metki fabryczne, etykiety, itp., - karty gwarancyjne lub inny dokument, stanowiący dowód udzielenia gwarancji, będący podstawą do dochodzenia roszczeń z tytułu gwarancji. 5. Wykonawca udziela Zamawiającemu na poszczególne elementy przedmiotu umowy gwarancji jakości na okres 24 miesięcy lub dłuższy określony w przekazanej karcie gwarancyjnej. Okres udzielonej gwarancji jakości liczony jest od daty odbioru przedmiotu umowy bez uwag. W przypadku naprawy lub wymiany wadliwego elementu przedmiotu umowy okres gwarancji liczy się ponownie od daty dokonania naprawy lub wymiany
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 374000002
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak
  • II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 30 dni

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Wykonawca przystępujący do niniejszego postępowania jest zobowiązany wnieść wadium w wysokości: 2 100,00 słownie: (dwa tysiące sto 00/100) Wadium może być wniesione w: a) pieniądzu b) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo - kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym, c) gwarancja ubezpieczeniowych, e) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. Nr 109, poz. 158, z późn. zm.), W przypadku wnoszenia wadium w pieniądzu ustaloną kwotę należy wnieść przed upływem składania ofert na konto zamawiającego PKO BP SA Oddział Bytów Nr 03 1020 4708 0000 7202 0004 4453 (decyduje data uznania wpłaty na koncie zamawiającego). Kserokopię dowodu wpłaty należy dołączyć do oferty. W przypadku wnoszenia wadium w pozostałych dopuszczalnych formach dokument wadium należy dołączyć do oferty

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: bip.powiatbytowski.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach