Przetargi.pl
Wyposażenie sali koncertowej - sprzęt komputerowy

Akademia Muzyczna im. Grażyny i Kiejstuta Bacewiczów w Łodzi ogłasza przetarg

  • Adres: 90-716 Łódź, ul. Gdańska 32
  • Województwo: łódzkie
  • Telefon/fax: tel. 042 6621602 , fax. 042 6621666
  • Data zamieszczenia: 2013-08-21
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Akademia Muzyczna im. Grażyny i Kiejstuta Bacewiczów w Łodzi
    ul. Gdańska 32 32
    90-716 Łódź, woj. łódzkie
    tel. 042 6621602, fax. 042 6621666
    REGON: 00027572500000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.amuz.lodz.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Uczelnia publiczna

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Wyposażenie sali koncertowej - sprzęt komputerowy
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: dostawy
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    W zakres przedmiotu zamówienia jakim jest dostawa wraz z instalacją wyposażenia sali koncertowej - sprzętu komputerowego wchodzi: 1. Dostarczenie pamięci masowej do budynku Sali Koncertowej. Dostarczone urządzenia muszą być kompatybilne z obecnie zastosowanymi. Jako kompatybilność jest uważana możliwość korzystania z tego samego oprogramowania klienckiego do backupu danych bez konieczności poniesienia przez Zamawiającego dodatkowych nakładów zmierzających do dostosowania posiadanych przez Zamawiającego urządzeń do urządzeń dostarczonych (możliwość współpracy z obecnie posiadanym i dostarczonym urządzeniem jednocześnie). 2. Dostarczenie kontrolera sieci bezprzewodowej 3. Dostarczenie 5 punktów dostępowych kompatybilnych z kontrolerem sieci bezprzewodowej (2) 4. Dostarczenie zasilaczy UPS do sprzętu audio. Wymagane czyste sinusoidalne napięcie wyjściowe zarówno podczas pracy sieciowej jak i akumulatorowej w celu uniknięcia zakłóceń sprzętu audio. Zasilacze awaryjne należy uzupełnić o listwy zasilające (w przypadku zasilaczy awaryjnych RACK należy zastosować odpowiednie listwy zasilające RACK). 5. Nagrywarka Blue Ray do komputerów znajdujących się w Studiu Nagrań (1 szt.) oraz na balkonie Sali Koncertowej (1 szt.). Łącznie 2 sztuki 6. BlueRay USB 3.0 - 1 szt., która współpracować ma z MacPro Mid2010 (2x2.4GHz Quad Core Inelx Xeon, 16GB RAM, DDR3 ECC, Ati Radeon HD 5770, 1024MB, HD 2x2TB, HD SSD 500GB), z oprogramowaniem do nagrywania płyt do komputera znajdującego się w Studiu Nagrań (MacPro Mid2010 (2x2.4GHz Quad Core Inelx Xeon, 16GB RAM, DDR3 ECC, Ati Radeon HD 5770, 1024MB, HD 2x2TB, HD SSD 500GB). 7. Karta PCI-Express do połączenia interfejsu MOTU 2408 do komputera MacPro Mid2010 (2x2.4GHz Quad Core Inelx Xeon, 16GB RAM, DDR3 ECC, Ati Radeon HD 5770, 1024MB, HD 2x2TB, HD SSD 500GB) Uwaga: Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia jak również opis i specyfikacja urządzeń będących na wyposażeniu Zamawiającego zawiera Załączniki Nr 8 do SIWZ.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 302000001
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Wysokość wadium ustala się na kwotę 4 000 zł (słownie: cztery tysiące złotych). Wadium wnosi się przed upływem terminu składania ofert. Wadium może być wnoszone w jednej lub kilku następujących formach: 1) pieniądzu; 2) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym, że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym, 3) gwarancjach bankowych; 4) gwarancjach ubezpieczeniowych; 5) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pt. 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (tekst jednolity Dz. U. z 2007 roku, Nr42, poz.275, z późn. zm.). Wadium wnoszone w pieniądzu należy wpłacić przelewem na rachunek bankowy Zamawiającego: Bank Pekao S.A. II O/Łódź 97 1240 3028 1111 0000 2822 1999 Zamawiający uzna, że wadium zostało wniesione, jeżeli kwota wadium zostanie uznana na rachunku Zamawiającego przed upływem terminu składania ofert. Wadium wniesione w pieniądzu Zamawiający przechowuje na rachunku bankowym. Wadium wniesione w formie innej niż pieniądz należy złożyć w terminie składania ofert w kancelarii w siedzibie Zamawiającego lub oddzielnie zapakowane umieścić w kopercie razem z ofertą. Formę oryginału należy zachować jedynie w przypadkach, gdy do ważności czynność wynikających z danego dokumentu niezbędna jest forma oryginału lub w przypadku gdy Wykonawca może odwołać wadium zwracając gwarantowi lub poręczycielowi oryginał dokumentu wadium. W przypadku składania przez Wykonawcę wadium w formie gwarancji bankowej/ubezpieczeniowej winna ona zawierać następujące elementy: a) wskazanie Wykonawcy, wskazanie Zamawiającego, czyli beneficjenta gwarancji/ubezpieczenia, wskazanie Gwaranta (banku lub towarzystwa ubezpieczeniowego udzielającego gwarancji) oraz wskazanie ich siedzib, b) dokładną nazwę postępowania stanowiącego przyczynę wystawienia gwarancji, c) wskazanie sumy gwarancyjnej, d) określenie terminu ważności gwarancji, e) z treści gwarancji lub poręczenia powinno wynikać bezwarunkowe i nieodwołalne zobowiązanie gwaranta lub poręczyciela do zapłacenia Zamawiającemu na pierwsze pisemne żądanie pełnej sumy wadium w przypadku, gdy zajdą ku temu ustawowe okoliczności, określone w przepisie art. 46 ust. 4a oraz 5 ustawy Prawo zamówień publicznych. W przypadku wadium wniesionego w formie gwarancji i poręczeń i sporządzonego w języku obcym, Zamawiający żąda, by zostało złożone wraz z jego tłumaczeniem na język polski, poświadczonym przez osobę uprawnioną do reprezentowania Wykonawcy. Zamawiający informuje, iż zgodnie z art. 46 ust. 4a Pzp Zamawiający jest obowiązany zatrzymać wadium wraz z odsetkami, jeżeli Wykonawca w odpowiedzi na wezwanie, o którym mowa w art. 26 ust. 3 Pzp, nie złożył dokumentów lub oświadczeń, o których mowa w art. 25 ust. 1 uPzp, lub pełnomocnictw, chyba że udowodni, że wynika to z przyczyn nieleżących po jego stronie. Przy ustalaniu zaistnienia przesłanek z art. 46 ust. 4a Pzp Zamawiający będzie opierał się na opinii Urzędu Zamówień Publicznych, która jest udostępniona pod adresem:. http://www.uzp.gov.pl/cmsws/page/?D;981

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.amuz.lodz.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach