Rejonowy Zarząd Infrastruktury ogłasza przetarg
- Adres: 70-240 Szczecin, ul. Narutowicza 17B
- Województwo: zachodniopomorskie
- Telefon/fax: tel. 091 8892000, 8892026 , fax. 091 8892024, 8892029, 4331054
- Data zamieszczenia: 2009-06-09
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Rejonowy Zarząd Infrastruktury
ul. Narutowicza 17B 17B
70-240 Szczecin, woj. zachodniopomorskie
tel. 091 8892000, 8892026, fax. 091 8892024, 8892029, 4331054
REGON: 81006093700000 - Adres strony internetowej zamawiającego: www.rzi.szczecin.pl
- I.2. Rodzaj zamawiającego: Inny: Jednostka Organizacyjna MON
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Wyposażenie sali audytoryjnej wraz z zamontowaniem w budynku biurowym z audytorium w Wielonarodowym Korpusie Północno - Wschodnim w Szczecinie przy ul. Łukasińskiego 33. - II.1.2. Rodzaj zamówienia: dostawy
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
1. Przedmiotem zamówienia jest wyposażenie sali audytoryjnej wraz z zamontowaniem w budynku biurowym z audytorium w Wielonarodowym Korpusie Północno - Wschodnim w Szczecinie przy ul. Łukasińskiego 33 . 2. Wykonawca dostarczy przedmiot zamówienia wraz z rozładunkiem oraz z zamontowaniem na koszt własny do Wielonarodowego Korpusu Północno -Wschodniego przy ul. Łukasińskiego 33 W Szczecinie. 3. Sprzęt w zakresie materiałoznawstwa , konstrukcji i wykonawstwa mebli, funkcjonalności i jakości winien być wykonany zgodnie z obowiązującymi normami w przemyśle meblarskim. 4. Uwaga! W dniu otwarcia ofert należy dostarczyć i zaprezentować model fotela audytoryjnego celem oceny komisji przetargowej 5. Szacunkowa wartość zamówienia wynosi: 220.139,34 PLN - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 452123212
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
- II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
- II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
- II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 35 dni
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.1. Warunki dotyczące zamówienia
- Informacja na temat wadium: Zamaiający żąda wniesienia wadium w wysokości 5.900,00 PLN. Zamawiający będzie żądał wniesienia zabezpieczenia należytego wykonania umowy w wysokości 2% ceny całkowitej podanej w ofercie.
- III.2. Warunki udziału
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zgodnie z art. 22 Ustawy PZP o zamówienie mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają następujące warunki: a) Posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień, b) Posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, c) Znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, d) Nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia publicznego na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 UPZP. Ocena: Spełnia/Nie spełnia.
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Pisemne oświadczenie Wykonawcy o nie podleganiu wykluczeniu z tytułu określonego w ust. 1, zawierające treść jak w formularzu do oferty - Oświadczenie (załącznik nr 2 do SIWZ); 2. Aktualny odpis z właściwego rejestru albo zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej potwierdzające prowadzenie wymaganych usług, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert; składania ofert. 3.W celu potwierdzenia, że Wykonawca posiada niezbędną wiedzę, doświadczenie oraz dysponuje potencjałem technicznym, Zamawiający żąda następujących dokumentów: a) Wykaz wykonanych a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonanych dostaw w okresie ostatnich 3 lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia , a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie odpowiadających swoim rodzajem i wartością dostawom stanowiącym przedmiot zamówienia z podaniem ich wartości , przedmiotu , dat wykonania i odbiorców. Do wykazu załączyć dokumenty potwierdzające, że roboty zostały wykonane należycie , np. referencje, zaświadczenia itp. Warunek spełnia wykonanie min. Wyposażenia 2 sal audytoryjnych na min. 100 miejsc każda w ciągu ostatnich 3 lat - dostaw jw. , każda na kwotę min. 100 000,00 zł
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.przetargi.rzi.szczecin.pl
- IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną