Przetargi.pl
„Wyposażenie punktu selektywnej zbiórki odpadów komunalnych w Dobrodzieniu”.

Gmina Dobrodzień ogłasza przetarg

  • Adres: 46-380 Dobrodzień, Plac Wolności
  • Województwo: opolskie
  • Telefon/fax: tel. 343 575 100 , fax. 034 3575100 w. 30
  • Data zamieszczenia: 2020-11-06
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Dobrodzień
    Plac Wolności 1
    46-380 Dobrodzień, woj. opolskie
    tel. 343 575 100, fax. 034 3575100 w. 30
    REGON: 15139863000000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: https://bip.dobrodzien.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    „Wyposażenie punktu selektywnej zbiórki odpadów komunalnych w Dobrodzieniu”.
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest wyposażenie punktu selektywnej zbiórki odpadów komunalnych (zwanego dalej "PSZOK") w Dobrodzieniu w oparciu o koncepcję funkcjonalno-przestrzenną uwzględnioną w Programie Funkcjonalno-Użytkowym (zwanym dalej "PFU") oraz dokumentację projektową dotyczącą budowy PSZOK wynikającą z oddzielnego zamówienia. 1. Zakres rzeczowy wyposażenia jest następujący: a) zakup wraz z dostawą i umiejscowieniem w wyznaczonej lokalizacji w PSZOK kontenera biurowo-socjalnego (o wymiarach ok. 6,0 x 2,4 x 2,6 m) wraz ze stałym wyposażeniem sanitarnym i socjalnym, b) zakup wraz z dostawą i montażem kontenera o powierzchni 18 m2 na punkt wymiany rzeczy używanych (pawilon o wymiarach 3 x 6 m), c) zakup wraz z dostawą i umiejscowieniem w wyznaczonej lokalizacji w PSZOK magazynu na odbiór zużytego sprzęt elektrycznego i elektronicznego (ZSEE), tj. jednokondygnacyjnej wiaty o powierzchni 18 m2 (o wymiarach 3 x 6 m), d) zakup wraz z dostawą i montażem magazynu na sprzęt do obsługi PSZOK w postaci jednokondygnacyjnej hali namiotowej o wymiarach min. 13 x 10 x 5 m, w formie zadaszonej konstrukcji stalowej, o ścianach z blachy, zakotwiczonej w podłożu placu i dachu z materiału plandekowego wraz z oświetleniem, podłączeniem do gniazd elektrycznych, o rozsuwanych drzwiach (wymiary uzgodnione z Zamawiającym) z blachy, montowanych na rolkach i zabezpieczonych zamkiem, e) zakup wraz z dostawą i umiejscowieniem w wyznaczonej lokalizacji w PSZOK specjalistycznego kontenera magazynowego na odpady niebezpieczne (MON), wysokość kontenera zapewniająca min. 2,35 m wysokości użytkowej wewnątrz, pozostałe wymiary to 6,0 x 2,4 m, magazyn ten powinien mieć szczelną kwasoodporną podłogę (zabezpieczoną przed korozją) w formie wanny wychwytowej na metalowym ruszcie, zdejmowanym (w częściach), f) zakup wraz z dostawą, rozładunkiem i rozstawieniem/montażem na terenie PSZOK w wyznaczonych miejscach kontenerów i pojemników oraz wyposażenia spełniającego wszystkie wymagania zgodnie z obowiązującymi w tym zakresie normami, posiadających niezbędne certyfikaty i świadectwa oraz odpowiednio oznaczonych i opisanych: - 2 kontenery o pojemności 12 m3, otwarte, z zaczepami przystosowanymi do transportu samochodowego hakowego (1570 mm lub 1200 mm - do uzgodnienia z Zamawiającym), otwieranymi drzwiami na krótszym boku (dwa skrzydła z podwójnymi wzmocnieniami), grubością ścian min. 3 mm, grubością podłogi min. 3 mm (preferowane 5 mm), płozami zakończonymi rolkami, zabezpieczeniem przed korozją (dwukrotne gruntowanie i lakierowanie; grubość powłoki min. 120 mikronów), - 6 kontenerów o pojemności 7 m3 - zamknięty z klapami wrzutowymi (1 szt.) i otwarte (5 szt.), z zaczepami przystosowanymi do transportu samochodowego hakowego (1570 mm lub 1200 mm - do uzgodnienia z Zamawiającym), otwieranymi drzwiami na krótszym boku (dwa skrzydła z podwójnymi wzmocnieniami), grubością ścian min. 3 mm, grubością podłogi min. 3 mm (preferowane 5 mm), płozami zakończonymi rolkami; zabezpieczeniem przed korozją (dwukrotne gruntowanie i lakierowanie; grubość powłoki min. 120 mikronów), - 6 pojemników HDPE o pojemności 1,1 m3, z tworzywa sztucznego, zamykanych klapą, wyposażonych w 4 kółka z hamulcami przy dwóch, o kolorystyce uzgodnionej z Zamawiającym, - 10 pojemników o pojemności 240 l, z tworzywa sztucznego, zamykanych klapą, wyposażonych w 2 kółka, o kolorystyce uzgodnionej z Zamawiającym, - 9 pojemników o pojemności 120 l, z tworzywa sztucznego, zamykanych klapą, wyposażonych w 2 kółka, o kolorystyce uzgodnionej z Zamawiającym, - pojemnik na świetlówki specjalistyczny do odbioru lamp lub żarówek typu świetlówki, o pojemności pozwalającej magazynować w całości świetlówki różnej długości - do 150 cm (min. wymiary wewnętrzne: 154 x 50 x 35 cm), - pojemnik specjalistyczny o pojemności min. 60 l do odbioru zużytych baterii i akumulatorów małogabarytowych, - pojemnik specjalistyczny o pojemności min. 60 l do odbioru przeterminowanych leków, - 5 zapasowych pojemników specjalistycznych PEHD o pojemności min. 30 l, z tworzywa kwasoodpornego, z przeznaczeniem na inne odpady niebezpieczne, w tym 2 szt. z naklejonym piktogramem strzykawki, dostosowane do zbierania igieł i strzykawek, - 2 kosze siatkowe stalowe (nierdzewne), na 4 kółkach, stanowiących wyposażenie magazynu na ZSEE i punktu wymiany rzeczy używanych, o ładowności min. 200 kg, - 37 tablic do oznakowania poszczególnych kontenerów i pojemników oraz pomieszczeń, zgodnie z wytycznymi zawartym w PFU, treść, kolorystyka i wielkość zgodna z wymaganiami Zamawiającego, - 3 tablice informacyjne dotyczące organizacji PSZOK, zgodnie z wytycznymi zawartym w PFU (regulamin PSZOK, schemat organizacyjny układu PSZOK, dane adresowe i identyfikacyjne oraz godziny otwarcia PSZOK), - 6 regałów magazynowych, o wymiarach min.: wysokość: 220 cm, głębokość: 60 cm, szerokość: 100 cm, min. 4 półki z blachy stalowej o grubości min. 1 mm podwójnie doginanej, wzmacnianej od spodu profilem C, o udźwigu na półkę do 150 kg, lakierowane proszkowo i udźwigu całkowitym min. 600 kg, - mobilna waga elektroniczna z zakresem ważenia do 150 kg, wyposażona w uchwyt, kółka i podnośnik, - rampa przenośna niwelująca różnice poziomów, o wytrzymałości min. 100 kg, - 2 zestawy podstawowego sprzętu i oznakowania p. poż. oraz BHP, tj. wyposażenia składającego się z: gaśnicy, apteczki przenośnej, sorbentów, wymaganego oznakowania ich lokalizacji i uchwytów do ich zamontowania, g) wyposażenie pomieszczenia biurowo-socjalnego dla pracownika PSZOK: - laptop, - drukarka laserowa, - telefon (smartfon), - biurko, - zamykany regał na dokumenty, - obrotowy fotel do biurka, - 2 krzesła, - lampka biurkowa, - listwa zasilająca, - zaplecze socjalne, tj. kącik kuchenno - śniadaniowy (szafka na rzeczy osobiste pracownika, czajnik elektryczny, kuchenka elektryczna dwupłytowa, wieszak na ubrania, kosz na śmieci biurowe, lustro i sprzęt do sprzątania), h) pozostałe wyposażenie punktu wymiany rzeczy używanych: - drabinka pokojowa/podest, - krzesło, - stół roboczy (min. 1,6 x 0,8 m), - min. 5 dodatkowych pojemników różnej wielkości do przechowywania przedmiotów przeznaczonych do wymiany, i) 7 tablic zapasowych z tworzywa sztucznego odpornego na działanie czynników atmosferycznych (czystych bez napisów) do ręcznego oznakowania (opisu) pisakiem – markerem kontenerów i pojemników, zgodnie z wytycznymi zawartym w PFU.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 39290000-1
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1. Oferta musi być zabezpieczona wadium w wysokości 5 000,00 zł. 1.1. Wadium może być wniesione w: - pieniądzu, - poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym, - gwarancjach bankowych, - gwarancjach ubezpieczeniowych, poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. z 2020 r. poz. 299). 1.2. Termin wnoszenia wadium upływa w dniu: 24.11.2020 r. o godzinie 09:00. Wadium wnoszone w pieniądzu należy wpłacać przelewem na nr konta: BS Leśnica o/ Dobrodzień 57 8907 1047 2005 4000 0765 0005. Powyższy rachunek Banku Spółdzielczego w Leśnicy Oddział Dobrodzień jest rachunkiem nie oprocentowanym. Wadium w tej formie uważa się za wniesione w sposób prawidłowy, gdy środki pieniężne wpłyną na konto Zamawiającego przed upływem terminu składnia ofert. Jeżeli wadium jest wnoszone w formie innej niż pieniądz, oryginały dokumentów, o których mowa wyżej należy w przypadku wyboru przez Wykonawcę formy pisemnej w postaci papierowej złożyć niezłączone do oferty, natomiast do oferty należy załączyć ich kserokopię. Zamawiający zaleca, aby w przypadku wniesienia wadium w formie innej niż pieniądz – w przypadku wyboru przez Wykonawcę formy pisemnej w postaci papierowej, oryginał dokumentu został złożony w oddzielnej kopercie w miejscu składania ofert, a jego kserokopia w ofercie bądź w przypadku wyboru przez Wykonawcę postaci elektronicznej, został opatrzony kwalifikowanym podpisem elektronicznym przez wystawcę np. gwarancji/poręczenia, a jego kopia w ofercie opatrzona kwalifikowanym podpisem elektronicznym przez Wykonawcę. Wniesienie wadium w formie innej niż pieniądz przypadku wyboru przez Wykonawcę formy pisemnej w postaci papierowej poprzez złożenie dokumentu w odrębnej kopercie dołączonej do oferty jest równoznaczne z wniesieniem go przed upływem terminu składania ofert, pod warunkiem złożenia oferty przed terminem składania ofert. Gwarancja zapłaty wadium winna być bezwarunkowa i płatna na pierwsze żądanie oraz powinna podlegać prawu polskiemu i być realizowana w Polsce. UWAGA: Termin ważności gwarancji nie może być krótszy niż termin związania ofertą, tj. 30 dni (od 24.11.2020 r. do 24.12.2020 r.).
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. FORMULARZ OFERTOWY (Załącznik nr 1 do SIWZ). Uwaga: 1) Zamawiający dopuszcza możliwość złożenia przez Wykonawcę załączników na innych drukach, pod warunkiem, że będą one odpowiadać treści druków załączonych do SIWZ. 2) Zaleca się aby kwalifikowany podpis elektroniczny, został dodatkowo opatrzony znacznikiem czasu. 2. Dokument (np. zobowiązanie), o którym mowa w punkcie 2 ROZDZIAŁU XIV SIWZ, innych podmiotów do oddania Wykonawcy do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji, o ile Wykonawca korzysta ze zdolności lub sytuacji innych podmiotów na zasadach określonych w art. 22a ustawy Pzp. Zobowiązanie takie zgodnie z wyborem Wykonawcy należy dołączyć do oferty w formie pisemnej w postaci papierowej w oryginale lub kopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez podmiot udostępniający zasoby albo w oryginale lub kopii poświadczonej za zgodność z oryginałem w postaci elektronicznej opatrzony kwalifikowanym podpisem elektronicznym przez osobę(-y) uprawnione do jego udzielenia reprezentującą podmiot udostępniający zasoby, a następnie wraz z plikami stanowiącymi ofertę skompresowany do jednego pliku archiwum (ZIP). 3. Upoważnienie (pełnomocnictwo) ustanowione do reprezentowania Wykonawcy(ów) ubiegającego(cych) się o udzielenie zamówienia publicznego, do podpisania oferty, do poświadczania dokumentów za zgodność z oryginałem oraz w przypadku wybranej przez Wykonawcę formy pisemnej w postaci papierowej do parafowania stron należy dołączyć do oferty, o ile nie wynika ono z  dokumentów rejestrowych Wykonawcy. Upoważnienie (pełnomocnictwo) to należy zgodnie z wyborem Wykonawcy dołączyć do oferty w formie pisemnej w postaci papierowej w oryginale bądź kopii potwierdzonej za zgodność z oryginałem notarialnie albo w oryginale w postaci elektronicznej opatrzonej kwalifikowanym podpisem elektronicznym lub kopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez notariusza kwalifikowanym podpisem elektronicznym, a następnie wraz z plikami stanowiącymi ofertę skompresowany do jednego pliku archiwum (ZIP).

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą:

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach