Przetargi.pl
Wyposażenie Przychodni Zdrowia w sprzęt medyczny i meble szpitalne.

Samodzielny Wojewódzki Publiczny Zespół Zakładów Psychiatrycznej Opieki Zdrowotnej w Radomiu ogłasza przetarg

  • Adres: 26-607 Radom, ul. Krychnowicka 1
  • Województwo: mazowieckie
  • Telefon/fax: tel. (048) 332-45-00 , fax. (048) 3321508
  • Data zamieszczenia: 2009-11-24
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Samodzielny Wojewódzki Publiczny Zespół Zakładów Psychiatrycznej Opieki Zdrowotnej w Radomiu
    ul. Krychnowicka 1 1
    26-607 Radom, woj. mazowieckie
    tel. (048) 332-45-00, fax. (048) 3321508
    REGON: 67020453100000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.szpitalpsychiatryczny.radom.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Wyposażenie Przychodni Zdrowia w sprzęt medyczny i meble szpitalne.
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: dostawy
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest wyposażenie w sprzęt medyczny i meble szpitalne Przychodni Zdrowia Samodzielnego Wojewódzkiego Publicznego Zespołu Zakładów Psychiatrycznej Opieki Zdrowotnej w Radomiu. 1. Aparat EKG - 1 szt. 2. Aparat EEG - 1 szt. 3. Sterylizator do narzędzi - 1 szt. 4. Lampa bakteriobójcza sufitowa - 1 szt. 5. Lampa statywowa - 5 szt. 6. Instrumentarium - 5 kpl. 7. Waga osobowo-lekarska - 4 szt. 8. Szafa lekarska 2-drzwiowa - 1 szt. 9. Szafa do narzędzi i opatrunków - 5 szt. 10. Rama parawanu - 11 szt. 11. Fotel relaksacyjny do gab. psych. - 1 szt. 12. Fotel do biurka lekarskiego - 7 szt. 13. Biurko lekarskie - 10 szt. 14. Biurko 1 -szafkowe (lekarskie) 130x60x85 - 4 szt. 15. Stolik zabiegowy podręczny - 11 szt. 16. Kozetka do badań - 12 szt. 17. Krzesło szpitalne - 76 szt.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 331000111
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Zamawiający nie żąda wniesienia wadium
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy: 1.1. Złożą ofertę zgodnie z warunkami określonymi w Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia oraz ustawie z dnia 29 stycznia 2004 r. - Prawo zamówień publicznych (tekst jednolity: Dz.U. z 2007 r. Nr 223, poz. 1655z późniejszymi zmianami), 1.2. Posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień, 1.3. Posiadają niezbędna wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia, 1.4. Znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, 1.5. Nie podlegają wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. - Prawo zamówień publicznych (tekst jednolity: Dz.U. z 2007 r. Nr 223, poz. 1655 z późniejszymi zmianami). 2. Zamawiający oceni spełnienie warunków udziału w postępowaniu na podstawie dokumentów załączonych do oferty. Ocena spełniania warunków wymaganych od wykonawców prowadzona będzie na podstawie analizy w/w dokumentów metodą zero - jedynkową. Oznacza to, że wystarczającym powodem do wykluczenia wykonawcy może być brak w ofercie któregokolwiek z wymaganych, wymienionych w pkt.9 i 10 dokumentów lub ich nie uzupełnienie, we wskazanym przez zamawiającego terminie, w trybie art. 26 ust. 3 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. - Prawo zamówień publicznych (tekst jednolity: Dz.U. z 2007 r. Nr 223, poz. 1655 z późniejszymi zmianami). 3. Ofertę wykonawcy wykluczonego uznaje się za odrzuconą.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Załącznik nr 1 - Wypełniony i podpisany przez osoby upoważnione do reprezentowania Wykonawcy ( zgodnie z dokumentem określającym status prawny Wykonawcy lub dołączonym do oferty oryginałem lub poświadczoną przez notariusza kopią za zgodność z oryginałem pełnomocnictwa) formularz oferty. Załącznik nr 2 lub 2A - Oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu, o których mowa w art. 22 ust. 1 pkt 1-3 oraz o nie podleganiu wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. - Prawo zamówień publicznych (tekst jednolity: Dz.U. z 2007 r. Nr 223, poz. 1655 z późniejszymi zmianami) - o treści zgodnej ze wzorem załączonym do materiałów przetargowych. Załącznik nr 3 - aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. Załącznik nr 4 - dokumenty potwierdzające, że oferowane wyroby posiadają dopuszczenie do obrotu i do używania, a w szczególności : - spełniają tzw. wymagania zasadnicze, określone w rozporządzeniu, Ministra Zdrowia, uwzględniającym wymagania prawa wspólnotowego, w szczególności w zakresie projektowania, wytwarzania, opakowania i oznakowania tych wyrobów, - wystawiono dla nich deklarację zgodności, - oznakowano je znakiem CE. Załącznik nr 5 - Oświadczenie Wykonawcy dotyczącego dokumentów dopuszczenia do obrotu i stosowania Załącznik Nr 6 - Pełne katalogi w języku polskim - zawierające parametry techniczne oferowanego wyrobu (Wykonawca musi czytelnie oznakować w katalogach oferowane pozycje numerem pozycji danego wyrobu), potwierdzone za zgodność z oryginałem przez osoby upoważnione do reprezentowania Wykonawcy. Załącznik Nr 7 - Oświadczenie Wykonawcy dotyczące spełnienia wymagań sprzętu medycznego, sporządzone wg wzoru stanowiącego załączniki nr 1.1 - 1.17 do SIWZ Załącznik Nr 8 - Oświadczenie Wykonawcy dotyczące warunków gwarancji, serwisu i szkolenia personelu sporządzone wg wzoru stanowiącego Załącznik nr 5 do SIWZ Inne oświadczenia i dokumenty, które wykonawca zobowiązany jest załączyć do oferty pod rygorem jej odrzucenia. 1. Pełnomocnictwo - (składają wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia np. konsorcjum, spółka cywilna). 2. Parafowany wzór umowy.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.1. Kryteria oceny ofert: Okres gwarancji
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.szpitalpsychiatryczny.radom.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną