Przetargi.pl
Wyposażenie pracowni zawodowych w Zespole Szkół w Lubaczowie oraz w Zespole Szkół w Oleszycach w ramach projektu: Podkarpacie stawia na zawodowców - ETAP II - Zadanie nr 1, Zadanie nr 2, Zadanie nr 3, Zadanie nr 4, Zadanie nr 5

Powiat Lubaczowski ogłasza przetarg

  • Adres: 37-600 Lubaczów, ul. Jasna 1
  • Województwo: podkarpackie
  • Telefon/fax: tel. 016 6328700 , fax. 016 6328709
  • Data zamieszczenia: 2013-01-15
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Powiat Lubaczowski
    ul. Jasna 1 1
    37-600 Lubaczów, woj. podkarpackie
    tel. 016 6328700, fax. 016 6328709
    REGON: 65090028100000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.lubaczow.powiat.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Wyposażenie pracowni zawodowych w Zespole Szkół w Lubaczowie oraz w Zespole Szkół w Oleszycach w ramach projektu: Podkarpacie stawia na zawodowców - ETAP II - Zadanie nr 1, Zadanie nr 2, Zadanie nr 3, Zadanie nr 4, Zadanie nr 5
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: dostawy
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia jest wyposażenie pracowni zawodowych w Zespole Szkół w Lubaczowie oraz w Zespole Szkół w Oleszycach w ramach projektu: Podkarpacie stawia na zawodowców - ETAP II. Projekt jest współfinansowany z Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki, Priorytet IX Rozwój wykształcenia i kompetencji, Działanie 9.2 Podniesienie atrakcyjności i jakości szkolnictwa zawodowego. Uczestnikami projektu będą Zespół Szkół im. Gen. J. Kustronia w Lubaczowie oraz Zespół Szkół w Oleszycach. 2. ZADANIE NR 1 - Wyposażenie pracowni produkcji roślinnej w Zespole Szkół w Oleszycach. W skład wyposażenia pracowni wchodzą następujące pozycje: - Zestaw do badania właściwości gleby x 1 szt. (wymiary: nie mniej niż 500x250x240 mm) - Waga elektroniczna ( co najmniej do 1000g) x 1 szt. - Stacja pogodowa x 1 szt. (wymiary: nie mniej niż 500x420x150mm), gwarancja 24 miesiące - Program komputerowy x 1 szt. : Program do zarządzania produkcją roślinną- gromadzi informacje o polach uprawnych, historię zasiewów, badań glebowych czy prac polowych. Pozwala analizować koszty i przychody z produkcji roślinnej. W programie zawarta powinna być historia gospodarstwa. - Tester podłoża 2 w1+ urodzajność gleb x 5 szt. - Zestaw sączków z bibuły x 5 zestawów - Zestaw papierków wskaźnikowych do badania pH - x 5 zestawów 3. ZADANIE NR 2 - Wyposażenie pracowni produkcji zwierzęcej w Zespole Szkół w Oleszycach. W skład wyposażenia pracowni wchodzą następujące pozycje: - Pojedyncze kości (noga świni)x 1 szt. - Komórka zwierzęca - model przekrojowy z pianki x 1 szt. (Powiększenie ok.20.000 razy. Wykonany z wysokiej jakości tworzywa sztucznego. Model umieszczony na podstawie) - Komórka zwierzęca na tablicy x 1 szt. - Trokar, szpikulec do ratowania bydła przy wzdęciach 15 cm x 1 szt. - Zestaw do testowania mleka x 3 szt. - Miara zoometryczna x 2 szt. - Laska zoometryczna x 1 szt. - Książka o rasach zwierząt gospodarskich x 4 szt. 4. ZADANIE NR 3 - Wyposażenie pracowni leśnictwa w Zespole Szkół w Oleszycach. W skład wyposażenia pracowni wchodzą następujące pozycje: - 1 gablota ze szkodnikami leśnymi ( pospolite chrząszcze- min. 10 szt. ) - 2 gabloty zawierające pospolite huby(min.10 hub) - 2 gabloty zawierające siewki(min. 10 siewek) - Szyszki - 2 gabloty z szyszkami różnych gatunków drzew(min.10 szyszek) - Poster monolit glebowy - poster przedstawiający profil glebowy 1 szt. - Próbki drewna ( min.12 próbek do organoleptycznego porównania cech) x 1 szt. - Przekroje drewna - wałek drewna z widocznymi przekrojami x 2 szt. 5. ZADANIE NR 4 - Wyposażenie pracowni obsługi konsumenta w Zespole Szkół w Oleszycach. W skład wyposażenia pracowni wchodzą następujące pozycje: - blender barowy - 1 szt. - Shaker do koktajli - 2 szt. - Dozownik z rurką metalowy do alkoholu - 2 szt. - Miarka do alkoholu 0,025 - 0,05 l - 4 szt. - Filiżanka ze spodkiem do kawy espresso - 12 szt. - Korkociąg kelnerski - 2 szt. - Kielich koktajlowy - 12 szt. - Kieliszek do Margarity - 12 szt. - Kieliszek do koniaku - 12 szt. - Szklanka Casablanca - 12 szt. - Szklanka do Latte - 12 szt. - Szklanka latte macchiato - 12 szt. - Szklanka do IRISH COFFEE - 12 szt. - Łyżeczka barmańska - 12 szt. - Pomocnik barmański - 3 szt. - Tacka na rachunek z klipsem - 3 szt. - Zestaw kawowy z białej porcelany - 12 elementowy (filiżanka z podstawką) - 3 zestawy - Krzesło barowe (hoker) z oparciem - 7 szt. - aparat fotograficzny - 1 szt. - oprogramowanie dla gastronomii i hoteli - 1 szt. - Terminal POS- monitor dotykowy - 1 szt. - Ekspres wysokociśnieniowy - 1 szt. - Wózek barmański - 1 szt. - lada barmańska, w której skład wchodzą: lada barowa - 1 szt., witryna barowa - 1 szt., kredens - 1 szt. 6. ZADANIE NR 5 - Wyposażenie pracowni zajęć praktycznych dla zawodów Technik geodeta i Technik budowlany w Zespole Szkół w Lubaczowie. W skład wyposażenia pracowni wchodzą następujące pozycje: - Tachimetr elektroniczny z akcesoriami (statyw drewniany lekki; tyczka teleskopowa pod pryzmat 2.15 m, zacisk - docisk; pryzmat w oprawie z tarczą celowniczą i pokrowcem) - 1 szt. - Teodolit optyczny - 3 szt. - Niwelator - 1 szt. - Dalmierz laserowy - 2 szt. - Statyw aluminiowy - 2 szt. - Łaty aluminiowe - 2 szt. - Żabka geodezyjna - 2 szt. - Tyczka sygnalizacyjna - 1 szt. - Węgielnica pryzmatyczna z pionem - 1 szt. 7. Do obowiązków Wykonawcy należy: - zapewnienie usług serwisowych i gwarancyjnych jeżeli przy którejś z pozycji wyposażenia poszczególnych pracowni zachodzi taka konieczność, - wystawienie faktury/rachunku z wyszczególnieniem poszczególnych pozycji wchodzących w skład danej pracowni, - dostarczenie wyposażenia poszczególnych pracowni na adres Zespołu Szkół w Lubaczowie, ul. Kościuszki 161, 37-600 Lubaczów lub na adres Zespołu Szkół w Oleszycach, ul. Zielona 1, 37-630 Oleszyce
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 391621006
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Na podstawie art. 45 ust. 2 ustawy Zamawiający nie żąda od Wykonawców wniesienia wadium

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.lubaczow.powiat.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 15 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach