Przetargi.pl
Wyposażenie pracowni szkolnych w sprzęt komputerowy i biurowy

Zespół Szkół w Koniecpolu ogłasza przetarg

  • Adres: 42-230 Koniecpol, Armii Krajowej
  • Województwo: śląskie
  • Telefon/fax: tel. (034) 355 18 59, 343551839 , fax. (034) 355 18 59
  • Data zamieszczenia: 2020-03-09
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Zespół Szkół w Koniecpolu
    Armii Krajowej 26
    42-230 Koniecpol, woj. śląskie
    tel. (034) 355 18 59, 343551839, fax. (034) 355 18 59
    REGON: 24071962700000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.zspkoniecpol.4bip.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Jednostka samorządu terytorialnego

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Wyposażenie pracowni szkolnych w sprzęt komputerowy i biurowy
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest „Wyposażenie pracowni szkolnych w sprzęt komputerowy i biurowy” w Zespole Szkół w Koniecpolu, składający się z następujących części: CZĘŚĆ I. SPRZĘT KOMPUTEROWY • Komputery - 52 szt. • Oprogramowanie Pakiet biurowy – 52 szt. • Monitor LED – 52 szt. • Mysz – 52 szt. • Klawiatura – 52 szt. • Oprogramowanie antywirusowe liczba stanowisk – 50 szt. Gwarancja: min 36 miesięcy, naprawa na miejscu , czas reakcji serwisu do 48 godz. od momentu zgłoszenia w dni robocze zgodnie ze szczegółowym opisem przedmiotu zamówienia określonym w załączniku nr 8 do SIWZ CZĘŚĆ II. PROJEKTORY, EKRANY PROJEKCYJNE • Projektory – 6 szt. • Ekrany projekcyjne – 6 szt. • Wizualizer – 1 szt. Gwarancja: min 36 miesięcy zgodnie ze szczegółowym opisem przedmiotu zamówienia określonym w załączniku nr 8 do SIWZ. CZĘŚĆ III. URZĄDZENIA WIELOFUNKCYJNE, DRUKARKI • urządzenie wielofunkcyjne – 1szt. • drukarka laserowa ze skanerem i kopiarką – 5 szt. • tonery do ww. urządzeń – 13 szt. Gwarancja: min 36 miesięcy zgodnie ze szczegółowym opisem przedmiotu zamówienia określonym w załączniku nr 8 do SIWZ.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30213300-8
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy spełniający określone przez Zamawiającego na podstawie w art. 22 ust. 1 Ustawy Pzp warunki.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Inne dokumenty wymagane w postępowaniu: a) wykaz podwykonawców wraz z zakresem jaki zostanie im powierzony przy realizacji zamówienia wg wzoru określonego w zał. nr 5 do SIWZ – jeśli dotyczy, b) w przypadku, gdy Wykonawca ma polegać na zdolnościach technicznych lub zawodowych lub sytuacji finansowej lub ekonomicznej innych podmiotów, niezależnie od charakteru prawnego łączących go z nimi stosunków, zobowiązany jest wykazać Zamawiającemu, iż będzie dysponował tymi zasobami w trakcie realizacji zamówienia, w szczególności przedstawiając w tym celu pisemne zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby wykonania zamówienia wg wzoru stanowiącego załącznik nr 6 do SIWZ oraz dokumenty wymienione w ust. 2 ppkt 1) lit. a)-d). Wykonawca jest zobowiązany również do przedstawienia dokumentów dotyczących w szczególności: zakresu dostępnych wykonawcy zasobów innego podmiotu; sposobu wykorzystania zasobów innego podmiotu przez Wykonawcę przy wykonywaniu zamówienia; zakresu i okresu udziału innego podmiotu przy wykonywaniu zamówienia oraz czy podmiot, na zdolnościach którego Wykonawca polega, w odniesieniu do warunków udziału w postępowaniu dotyczących wykształcenia, kwalifikacji zawodowych lub doświadczenia, zrealizuje przedmiot zamówienia, którego wskazane zdolności dotyczą – jeśli dotyczy. 4) Wykonawca, w terminie 3 dni od zamieszczenia na stronie internetowej informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5 Ustawy Pzp, zgodnie z art. 24 ust. 11 Ustawy Pzp (informacja z sesji otwarcia ofert), ma obowiązek (samodzielnie bez wezwania) przekazania Zamawiającemu oświadczenia o przynależności albo braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 Ustawy Pzp – wzór stanowi załącznik nr 7 do SIWZ. W przypadku przynależności do tej samej grupy kapitałowej Wykonawca może złożyć, wraz z oświadczeniem, dokumenty bądź informacje potwierdzające, że powiązania z innym wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu. Jeżeli Wykonawca nie należy do żadnej grupy kapitałowej może złożyć informację, wraz z ofertą, na odpowiednio wypełnionym i podpisanym wzorze, który stanowi załącznik nr 7 do SIWZ.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą:

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach