Przetargi.pl
Wyposażenie pracowni matematyczno-przyrodniczych i cyfrowych w szkołach w Gminie Żmigród

Gmina Żmigród ogłasza przetarg

  • Adres: 55140 Żmigród, pl. Wojska Polskiego
  • Województwo: dolnośląskie
  • Telefon/fax: tel. 713 853 057 , fax. 713 853 556
  • Data zamieszczenia: 2018-07-30
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Żmigród
    pl. Wojska Polskiego 42403
    55140 Żmigród, woj. dolnośląskie
    tel. 713 853 057, fax. 713 853 556
    REGON: 52988700000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: http://www.zmigrod.com.pl, http://zmigrod.ibip.wroc.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Wyposażenie pracowni matematyczno-przyrodniczych i cyfrowych w szkołach w Gminie Żmigród
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest „Wyposażenie pracowni matematyczno-przyrodniczych i cyfrowych w szkołach w Gminie Żmigród” z podziałem na dwie części: Cześć 1: „Zakup sprzętu cyfrowego do SP w Radziądzu, w Barkowie, w Żmigrodzie, w Powidzku, w Korzeńsku oraz dla Zespołu Szkół Dwujęzycznych w Żmigrodzie” 1. Zakup wyposażenia do Szkoły Podstawowej w Radziądzu: - Zakup 10 laptopów wraz z oprogramowaniem - Serwer wewnętrzny wraz z budową sieci wewnętrznej. 2. Zakup wyposażenia do Szkoły Podstawowej w Barkowie: - Zakup 10 zestawów komputerowych (komputer plus monitor) wraz z oprogramowaniem na potrzeby wyposażenia Sali cyfrowej - Zakup zestawu składającego się z tablicy interaktywnej, projektora wraz z uchwytem ściennym 3.Zakup wyposażenia do Szkoły Podstawowej w Żmigrodzie: - Zakup 14 komputerów wraz z monitorem i oprogramowaniem, serwera oraz 1 drukarki na wyposażenie sali cyfrowej - Zakup komputera wraz monitorem na potrzeby wyposażenia pracowni matematycznej - Zakup zestawu tablicy interaktywnej (elektromagnetyczna pasywna) wraz z projektorem ultrakrótkoogniskowym oraz uchwytem ściennym projektora i kablem VGA 1. Zakup wyposażenia do Szkoły Podstawowej w Powidzku: - Zakup tablicy interaktywnej z projektorem do sali matematyczno-przyrodniczej. - Zakup laptopa na potrzeby sali matematyczno-przyrodniczej. - Zakup 10 mikroskopów szkolnych Duo-Led, 1 mikroskopu 40x-1600x z ekranem LCD, 1 mikroskopu z wbudowaną kamerą 2. Zakup wyposażenia do Zespołu Szkół Dwujęzycznych w Żmigrodzie: - Zakup 30 sztuk komputerów - Zakup 1 mikroskopu - Zestaw interaktywnej tablicy wraz z projektorem z uchwytem ściennym 3. Zakup wyposażenia do Szkoły Podstawowej w Korzeńsku: - Zakup sprzętu do pracowni komputerowej tj. 25 laptopów wraz z oprogramowaniem - Zakup 2 monitorów interaktywnych - Zakup serwera plików na potrzeby wyposażenia sali komputerowej. - Zakup 2 urządzeń wielofunkcyjnych - Zakup 23 sztuk laptopów dla uczniów do klasopracowni cyfrowej oraz 2 laptopów dla nauczycieli do klasopracownicyfrowej oraz pracowni przyrodniczej - Zakup wizualizaera do wyposażenia sali matematyczno-przyrodniczej. - Zakup 5 szt. mikroskopów z kamerą Zakres zamówienia obejmuje: 1. Dostawa i montaż materiałów wg opisu zawartego w załączniku nr 6a do SIWZ - Specyfikacja 2. Wdrożenie dostarczonego sprzętu. 3. Przeprowadzenie instruktażu. Zaoferowane urządzenia muszą spełniać wszystkie parametry wyszczególnione przez Zamawiającego w załączniku nr 6a do SIWZ - Specyfikacja. Dostarczone urządzenia muszą być: - fabrycznie nowe i pochodzić z bieżącej produkcji. Zamawiający wyklucza dostawę sprzętu używanego, powystawowego. Pod pojęciem fabrycznie nowe, Zamawiający rozumie produkt wykonany z nowych elementów, bez śladu uszkodzenia, - należytej jakości, sprawne, wolne od jakichkolwiek wad fizycznych, jak również od jakichkolwiek wad prawnych, nieobciążone jakimikolwiek prawami na rzecz osób trzecich, - oznakowane przez producenta w taki sposób, aby możliwa była identyfikacja zarówno produktu jak i producenta, - kompletne i gotowe do użytkowania bez dodatkowych zakupów i inwestycji. W przypadku dostarczenia sprzętu wadliwego lub niespełniającego warunków zamówienia, Zamawiający zastrzega sobie prawo żądania wymiany wadliwego lub niezgodnego z warunkami zamówienia sprzętu na nowy, wolny od wad oraz zgodny z opisem przedmiotu zamówienia. Przedmiot zamówienia należy dostarczyć na własny koszt, do budynków w/w Szkół w dni robocze, tj. od poniedziałku do piątku w godzinach od 8:00 do 14:00. Sprzęt należy wnieść i zamontować przy wykorzystaniu własnych sił i środków do wskazanego przez Zamawiającego pomieszczenia. Wykonawca zobowiązuje się do ponoszenia ryzyka związanego z dostawą przedmiotu zamówienia, w szczególności z jego transportem. Odbioru przedmiotu zamówienia, na podstawie protokołu zdawczo–odbiorczego, dokona upoważniony, wskazany przez Zamawiającego pracownik. Zamawiający wymaga dostarczenia instrukcji obsługi urządzeń w języku polskim (w wersji papierowej lub elektronicznej). W przypadku wersji elektronicznej instrukcja może zostać dostarczona na nośniku danych, lub udostępniona na stronie internetowej producenta urządzenia. Ze względu na ograniczoną liczbę znaków w Biuletynie Zamówień Publicznych szczegółowe określenie przedmiotu zamówienia jest zawarte w Siwz, załączniku nr 6a do SIWZ – Specyfikacja oraz Istotnych postanowieniach umowy. Uwaga: O ile w opisie przedmiotu zamówienia, wyjaśnieniach do przetargu Zamawiający wskazuje nazwy producentów materiałów, urządzeń, wyrobów itp., to oznacza, że Wykonawca może przyjąć rozwiązania wskazane przez Zamawiającego lub równoważne. Wszystkie określenia i nazwy materiałów służą jedynie do określenia parametrów jakościowych użytych materiałów. Zamawiający uzna, że oferta jest równoważna, jeżeli przedstawia przedmiot zamówienia o właściwościach technicznych, jakościowych, funkcjonalnych oraz użytkowych takich samych lub o lepszych parametrach i nie gorszych niż te które zostały określone w w/w dokumentach, lecz oznaczonych innym znakiem towarowym, patentem lub pochodzeniem. Zamówienie jest udzielane w związku z realizacją projektu: „Wyposażenie pracowni matematyczno-przyrodniczych i cyfrowych w szkołach w Gminie Żmigród oraz modernizacja szkoły podstawowej w Barkowie” w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Dolnośląskiego 2014-2020 Oś 7. Infrastruktura edukacyjna, Działanie 7.1 Inwestycje w edukację przedszkolną, podstawową i gimnazjalną, Poddziałanie 7.1.1 - Inwestycje w edukację przedszkolną, podstawową i gimnazjalną – konkursy horyzontalne. Warunki realizacji przedmiotu zamówienia określone zostały w załączniku nr 5 do niniejszej SIWZ („Wzór umowy”). Część 2: „Zakup pomocy dydaktycznych do sal matematyczno-przyrodniczych do SP w Barkowie, Żmigrodzie, w Powidzku oraz w Korzeńsku” 1. Zakup wyposażenia do Szkoły Podstawowej w Barkowie: - Zakup 10 stołów komputerowych 2. Zakup wyposażenia do Szkoły Podstawowej w Żmigrodzie: - Wyposażenie pracowni komputerowej w 24 krzesła oraz 24 stoliki. - Wyposażenie pracowni matematycznej w 24 krzesła oraz 12 dwuosobowych stolików - Zakup niezbędnych pomocy dydaktycznych i materiałów na potrzeby wyposażenia pracowni matematycznej. • składane bryły z siatkami, • puzzle matematyczne - mnożenie, • zestaw układam, • tarcza zegarowa z systemem kół zębatych zestaw klasowy, • piłka arytmetyczna, • komplet przyborów geometrycznych z tablicą - magnetyczny, • Domino - obliczanie kątów (4 komplety), • mozaika wielokątów, • pola i własności wielokątów, • Tangram magnetyczny, • ułamkowa pizza, • koła, • gra w ułamki, • klocki drewniane dziesiętne, • makatka, • karty do geoplanu, • geoplan transparentny, dwustronny • karty pracy do szkieletów, • zestawy różnego typu gier matematycznych itp. 3. Zakup wyposażenia do Szkoły Podstawowej w Powidzku: - Zakup wyposażenia i pomocy dydaktycznych niezbędnego do wyposażenia powstającej pracowni matematyczno-przyrodniczej: • 13 preparatów mikroskopowych, • Flipchart Mobile – magnetyczny, • 1 model tułowia ludzkiego z głową, • model mózgu, • 3 przyrządy tablicowe, • zestaw 8 brył „2 w 1”, • zestaw brył, • zestaw „litr” do porównywania objętości, • zestaw magnetyczne bryły-ułamki, • zestawy siatek do tworzenia brył, • 1 zestaw 10 brył transparentnych z przekrojami, • 1 zestaw 10 brył transparentnych z wysokościami, • 1 zestaw sześciany 1g / 1cm ze złączeniami, • 1 zestaw sześcian 1000 jednostek rozkładany, • 3 kolorowe koła-ułamki, • 3 kolorowe kwadraty-ułamki, • różnego typu gry matematyczne itp. - Zakup niezbędnego wyposażenia (mebli) do sali matematyczno-przyrodniczej: • 5 stolików sześciokątnych z nogami, • 30 krzesełek • 2 szafy do przechowywania pomocy dydaktycznych 4. Zakup wyposażenia do Szkoły Podstawowej w Korzeńsku: - Zakup wyposażenia (mebli) na potrzeby sali komputerowej i przyrodniczej. • 12 stolików 2-osobowych • 25 foteli obrotowych z regulacją wysokości. • 15 stolików 1 osobowych • 15 krzeseł • 2 szafy na pomoce dydaktyczne • 4 witryny średnie • 1 biurko nauczyciela • 1 fotel obrotowy z regulacją wysokości • 1 szafa na laptopy - wózek na 26 laptopów - Zakup wyposażenia i pomocy dydaktycznych niezbędnego do wyposażenia sali matematyczno-przyrodniczej: • 5 szt. zwykłych mikroskopów, • kwadraty ułamkowe, • ułamki zestaw, • Zestaw 8 brył "2w1", • Kalkulator uczniowski, • Sześcian litrowy, • treningi mnożenia i dzielenia, • 10 szt. Karty + książka „Gry, zabawy i ćwiczenia z tabliczką mnożenia cz.I”, • plansze interaktywne do przyrody dla szkoły podstawowej, • przenośna stacja pogody, • globus fizyczny, • Zestaw siłomierzy, • model liścia i korzenia, • prezentacji siły odśrodkowej, • podstawy magnetyzmu, • elektrostatyki - mini zestaw, • zestaw do badania powietrza Zakres zamówienia obejmuje: 1. Dostawa i montaż materiałów wg opisu zawartego w załączniku nr 6b do SIWZ - Specyfikacja 2. Wdrożenie dostarczonego sprzętu. 3. Przeprowadzenie instruktażu. Zaoferowane urządzenia muszą spełniać wszystkie parametry wyszczególnione przez Zamawiającego w załączniku nr 6b do SIWZ - Specyfikacja. Dostarczone urządzenia muszą być: - fabrycznie nowe i pochodzić z bieżącej produkcji. Zamawiający wyklucza dostawę sprzętu używanego, powystawowego. Pod pojęciem fabrycznie nowe, Zamawiający rozumie produkt wykonany z nowych elementów, bez śladu uszkodzenia, - należytej jakości, sprawne, wolne od jakichkolwiek wad fizycznych, jak również od jakichkolwiek wad prawnych, nieobciążone jakimikolwiek prawami na rzecz osób trzecich, - oznakowane przez producenta w taki sposób, aby możliwa była identyfikacja zarówno produktu jak i producenta, - kompletne i gotowe do użytkowania bez dodatkowych zakupów i inwestycji. W przypadku dostarczenia sprzętu wadliwego lub niespełniającego warunków zamówienia, Zamawiający zastrzega sobie prawo żądania wymiany wadliwego lub niezgodnego z warunkami zamówienia sprzętu na nowy, wolny od wad oraz zgodny z opisem przedmiotu zamówienia. Przedmiot zamówienia należy dostarczyć na własny koszt, do budynków w/w Szkół w dni robocze, tj. od poniedziałku do piątku w godzinach od 8:00 do 14:00. Sprzęt należy wnieść i zamontować przy wykorzystaniu własnych sił i środków do wskazanego przez Zamawiającego pomieszczenia. Wykonawca zobowiązuje się do ponoszenia ryzyka związanego z dostawą przedmiotu zamówienia, w szczególności z jego transportem. Odbioru przedmiotu zamówienia, na podstawie protokołu zdawczo–odbiorczego, dokona upoważniony, wskazany przez Zamawiającego pracownik. Zamawiający wymaga dostarczenia instrukcji obsługi urządzeń w języku polskim (w wersji papierowej lub elektronicznej). W przypadku wersji elektronicznej instrukcja może zostać dostarczona na nośniku danych, lub udostępniona na stronie internetowej producenta urządzenia. Ze względu na ograniczoną liczbę znaków w Biuletynie Zamówień Publicznych szczegółowe określenie przedmiotu zamówienia jest zawarte w Siwz, załączniku nr 6b do SIWZ – Specyfikacja oraz Istotnych postanowieniach umowy. Uwaga: O ile w opisie przedmiotu zamówienia, wyjaśnieniach do przetargu Zamawiający wskazuje nazwy producentów materiałów, urządzeń, wyrobów itp., to oznacza, że Wykonawca może przyjąć rozwiązania wskazane przez Zamawiającego lub równoważne. Wszystkie określenia i nazwy materiałów służą jedynie do określenia parametrów jakościowych użytych materiałów. Zamawiający uzna, że oferta jest równoważna, jeżeli przedstawia przedmiot zamówienia o właściwościach technicznych, jakościowych, funkcjonalnych oraz użytkowych takich samych lub o lepszych parametrach i nie gorszych niż te które zostały określone w w/w dokumentach, lecz oznaczonych innym znakiem towarowym, patentem lub pochodzeniem. Zamówienie jest udzielane w związku z realizacją projektu: „Wyposażenie pracowni matematyczno-przyrodniczych i cyfrowych w szkołach w Gminie Żmigród oraz modernizacja szkoły podstawowej w Barkowie” w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Dolnośląskiego 2014-2020 Oś 7. Infrastruktura edukacyjna, Działanie 7.1 Inwestycje w edukację przedszkolną, podstawową i gimnazjalną, Poddziałanie 7.1.1 - Inwestycje w edukację przedszkolną, podstawową i gimnazjalną – konkursy horyzontalne. Warunki realizacji przedmiotu zamówienia określone zostały w załączniku nr 5 do niniejszej SIWZ („Wzór umowy”).
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30236000-2
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1. Wykonawca zobowiązany jest wnieść wadium przed upływem terminu składania ofert w wysokości: Część 1 – 7 000,00 zł (słownie: siedem tysiąc złotych) Część 2 – 1 500,00 zł (słownie: jeden tysiąc pięćset złotych ) 2. Wadium może być wniesione w: a) pieniądzu; b) poręczeniach bankowych, lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym, że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym; c) gwarancjach bankowych; d) gwarancjach ubezpieczeniowych; e) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. z 2016 r., poz. 359). 3. Wadium w formie pieniądza należy wnieść przelewem na konto nr 16 9598 0007 0000 0361 2000 0004 z dopiskiem "Wyposażenie pracowni matematyczno-przyrodniczych i cyfrowych w szkołach w Gminie Żmigród - Część …"./wskazać właściwą część zamówienia/ 4. Skuteczne wniesienie wadium w pieniądzu następuje z chwilą uznania środków pieniężnych na rachunku bankowym Zamawiającego, o którym mowa w pkt 12.3 przed upływem terminu składania ofert (tj. przed upływem dnia i godziny wyznaczonej jako ostateczny termin składania ofert). 5. Zamawiający zaleca, aby w przypadku wniesienia wadium w formie: 1) pieniężnej – dokument potwierdzający dokonanie przelewu wadium został załączony do oferty; 2) innej niż pieniądz – oryginał dokumentu został dołączony do oferty w odrębnej kopercie, umożliwiającej zwrot dokumentu. 6. Z treści gwarancji/poręczenia winno wynikać bezwarunkowe, na każde pisemne żądanie zgłoszone przez Zamawiającego w terminie związania ofertą, zobowiązanie Gwaranta do wypłaty Zamawiającemu pełnej kwoty wadium w okolicznościach określonych w art. 46 ust. 4a i 5 ustawy pzp. 7. Oferta wykonawcy, który nie wniesie wadium lub wniesie w sposób nieprawidłowy zostanie odrzucona. 8. Okoliczności i zasady zwrotu wadium, jego przepadku oraz zasady jego zaliczenia na poczet zabezpieczenia należytego wykonania umowy określa ustawa pzp.
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający nie określa warunków udziału w niniejszym zakresie
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: OFERTA POWINNA ZAWIERAĆ: 1) Wypełniony formularz druk „OFERTA” wg załącznika Dział. B do SIWZ. 2) Oświadczenie, o którym mowa w Rozdziale XI ust.1 Siwz - propozycja treści oświadczenia została zamieszczona w Dziale B Siwz , załącznik nr 2. 3) INNE DOKUMENTY WYMAGANE OD WYKONAWCÓW: a) Formularz asortymentowo- cenowy osobno dla części, na którą składana jest oferta. b) pełnomocnictwo dla osoby podpisującej ofertę do występowania w imieniu wykonawcy, jeżeli nie wynika to bezpośrednio z dokumentów rejestrowych lub w przypadku, o którym mowa w art. 23 ust. 2 ustawy Prawo zamówień publicznych wg załącznika nr 4 do oferty jeżeli dotyczy.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach