Przetargi.pl
Wyposażenie pracowni językowej w kompleksie 6 pracowni zawodowych Powiatowego Zespołu Szkół nr 4 w Wejherowie w system komputerowych stanowisk typu terminalowego

Powiatowy Zespół Szkół Nr 4 im. J. Wejhera w Wejherowie ogłasza przetarg

  • Adres: 84-200 Wejherowo, Sobieskiego
  • Województwo: pomorskie
  • Telefon/fax: tel. 586 722 415, , fax. 586 722 095
  • Data zamieszczenia: 2018-08-01
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Powiatowy Zespół Szkół Nr 4 im. J. Wejhera w Wejherowie
    Sobieskiego 344
    84-200 Wejherowo, woj. pomorskie
    tel. 586 722 415, , fax. 586 722 095
    REGON: 19891800000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.pzs4.wejher.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Wyposażenie pracowni językowej w kompleksie 6 pracowni zawodowych Powiatowego Zespołu Szkół nr 4 w Wejherowie w system komputerowych stanowisk typu terminalowego
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa pełnego wyposażenia pracowni językowej w kompleksie 6 pracowni zawodowych Powiatowego Zespołu Szkół nr 4 w Wejherowie w system komputerowych stanowisk typu terminalowego dla 24 uczniów, zarządzany ze stanowiska nauczycielskiego wraz z kompatybilnym zestawem mebli. 2. W ramach przedmiotu zamówienia Wykonawca musi dostarczyć Zamawiającemu wymagany sprzęt z zainstalowanym oprogramowaniem oraz kompatybilny zestaw mebli ( zaprojektowany przez Wykonawcę na podstawie załączonego rysunku), a ponadto zamontować, zainstalować, wdrożyć i uruchomić ten sprzęt oraz przeszkolić na miejscu w siedzibie zamawiającego pracowników, którzy będą z tej pracowni korzystali. 3. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia, minimalne wymagania techniczne poszczególnych elementów przedmiotu zamówienia znajdują się w załączniku nr 2 do specyfikacji. 4. Dostarczone przedmioty zamówienia powinny być fabrycznie nowe, wykonane zgodnie z wymaganiami i normami mającymi zastosowanie do danego wyrobu, wolne od wad, odpowiadać normom jakościowym, określonym we właściwych aktach prawnych, posiadać aktualne aprobaty techniczne, gwarancje producenta, niezbędne certyfikaty bezpieczeństwa oraz winny spełniać wszelkie wymogi przewidziane obowiązującymi przepisami dla tego typu wyrobów i nie mogą być przedmiotem roszczeń osób trzecich. 5. Zamawiający wymaga, aby instrukcje obsługi i wszelkie opisy dostarczone były w języku polskim. 6. Wykonawca wraz z ofertą jest zobowiązany przedstawić wypełniony formularz cenowy i opis przedmiotu zamówienia. Wykonawca jest zobowiązany przedstawić w formularzu będącym opisem przedmiotu zamówienia, stanowiącym załącznik nr 2 do specyfikacji informacje: nazwa producenta, model lub symbol (kod) produktu (dane które pozwolą jednoznacznie zidentyfikować oferowany produkt), natomiast w formularzu cenowym stanowiącym załącznik nr 3 do specyfikacji następujące informacje odnośnie poszczególnych elementów przedmiotu zamówienia: wartości netto, stawki podatku VAT, wartości brutto i wartości podatku. 7. Formularz cenowy i formularz - opis przedmiotu zamówienia stanowią integralną część oferty, oświadczenie woli Wykonawcy co do oferowanych przez niego produktów, a tym samym jako treść nie może być uzupełniana w trybie art. 26 ust. 3 ustawy Pzp. 8. Wykonawca zobowiązany jest udzielić gwarancji na okres: a) na meble i cały sprzęt komputerowy oraz monitor interaktywny z wbudowanym komputerem na okres co najmniej 24 miesięcy; b) na serwer na okres co najmniej 36 miesięcy. Okres udzielonej gwarancji będzie zależał od deklaracji wykonawcy w ofercie. Okres gwarancji będzie podlegał ocenie przez zamawiającego w ramach kryteriów oceny ofert określonych w pkt. 20.3 specyfikacji. Oferta wykonawcy, który zaproponuje krótszy termin gwarancji niż ten określony w pkt. 4.8 specyfikacji zostanie odrzucona, ponieważ treść oferty nie będzie odpowiadała treści specyfikacji. 9. Zamawiający, w czasie trwania gwarancji wymaga, jeśli to konieczne przyjazdu serwisu w ciągu najpóźniej 3 dni roboczych od dnia zgłoszenia awarii urządzenia, lub odebrania urządzenia posiadającego usterkę z siedziby Zamawiającego do serwisu przez kuriera lub przedstawiciela Wykonawcy również w ciągu 3 dni roboczych od zgłoszenia awarii. 10. Wszelkie koszty związane z przyjazdem serwisu, jak również z wysyłką urządzeń do punktów serwisowych w czasie trwania gwarancji leżą po stronie Wykonawcy. 11. Koszt dostawy i rozładunku towaru (w tym wniesienie do wskazanego miejsca w siedzibie Zamawiającego), montażu, uruchomienia, instalacji i szkolenia leży po stronie Wykonawcy. 12. Jeżeli wykonawca na sprzęt komputerowy lub/ i monitor interaktywny, zgodnie z art. 83 ust.1 pkt. 26 ustawy o podatku od towarów i usług z dnia 11.03.2004 r. (Dz.U. z 2004 r. Nr 54, poz. 535 z późń. zmian.) w sprawie wykorzystania sprzętu komputerowego, do którego stosuje się stawkę podatku od towarów i usług w wysokości 0% oraz warunków jej stosowania, zaoferuje cenę netto = brutto (zaoferuje produkty z zerową stawką podatku VAT), wówczas taką informację musi zaznaczyć w pkt 2 formularza ofertowego. 13. W sytuacji, o której mowa w pkt. 4.12 , w przypadku wyboru oferty tego Wykonawcy Zamawiający będzie zobligowany po wyborze najkorzystniejszej oferty , a przed podpisaniem umowy do przesłania Wykonawcy wypełnionego załącznika nr 10 do specyfikacji.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 48900000-7
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.2. Warunki udziału
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Wykonawca, w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowej informacji, o której mowa w pkt. 18.7 specyfikacji, przekazuje Zamawiającemu oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 ustawy (załącznik nr 6).

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach