Przetargi.pl
Wyposażenie pracowni eksploatacji pojazdów rolniczych, pracowni diagnostyki, obsługi i kontroli maszyn rolniczych oraz sali wykładowej w budynku warsztatów szkolnych Zespołu Szkół, Centrum Kształcenia Ustawicznego w Gronowie. Dostawa sprzętu dydaktycznego

Zarząd Powiatu Toruńskiego ogłasza przetarg

  • Adres: 87-100 Toruń, ul. Towarowa 4-6
  • Województwo: kujawsko-pomorskie
  • Telefon/fax: tel. 056 662 88 88 , fax. 0-56 662 88 89
  • Data zamieszczenia: 2014-09-17
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Zarząd Powiatu Toruńskiego
    ul. Towarowa 4-6 4-6
    87-100 Toruń, woj. kujawsko-pomorskie
    tel. 056 662 88 88, fax. 0-56 662 88 89
    REGON: 87112181000000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.powiattorunski.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Wyposażenie pracowni eksploatacji pojazdów rolniczych, pracowni diagnostyki, obsługi i kontroli maszyn rolniczych oraz sali wykładowej w budynku warsztatów szkolnych Zespołu Szkół, Centrum Kształcenia Ustawicznego w Gronowie. Dostawa sprzętu dydaktycznego
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: dostawy
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest dostawa sprzętu dydaktycznego, który stanowić będzie wyposażenie pracowni multimedialnej, pracowni diagnostyki, obsługi i kontroli maszyn rolniczych oraz pracowni eksploatacji pojazdów rolniczych w budynku warsztatów szkolnych Zespołu Szkół, Centrum Kształcenia Ustawicznego w Gronowie w ramach projektu pn.: Przygotowanie infrastruktury pod szkolnictwo zawodowe - rolnicze. Adaptacja i dostosowanie oraz wyposażenie istniejących pomieszczeń na pracownię eksploatacji pojazdów rolniczych, pracownię diagnostyki, obsługi i kontroli maszyn rolniczych oraz sale wykładową w budynku warsztatów szkolnych Zespołu Szkół - Centrum Kształcenia Ustawicznego w Gronowie. nr RPKP.03.01.00-04-004/13 współfinansowanego z Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Kujawsko-Pomorskiego na lata 2007-2013, dla Działania 3.1. Rozwój infrastruktury edukacyjnej w ramach osi priorytetowej 3. Rozwój infrastruktury społecznej. Przedmiot zamówienia obejmuje dostawę następujących sprzętów dydaktycznych: zestaw modeli brył, multimetry cyfrowe, tester diagnostyczny do pojazdów rolniczych, urządzenie rozruchowe do akumulatorów, testery płynu chłodzącego, wakuometry podciśnienia, stacja lutownicza, piaskarka do naczep, lampy stroboskopowe z regulacją, wiertarka stołowa, klucz udarowy, próbnik ciśnienia oleju, miernik akumulatorów, myjki warsztatowe, trójramienny ściągacz do łożysk, dwuramienny ściągacz do łożysk, smarownica pneumatyczna, prasa hydrauliczno-pneumatyczna do wyciskania łożysk, myjka ciśnieniowa, wysysarka do oleju, klucz dynamometryczny, próbnik do sprawdzania wtryskiwaczy, wózek narzędziowy z narzędziami, opryskiwacz polowy, modele silników, stanowiska dydaktyczne (hydrauliczne, pneumatyczne, elektryczne). Zamawiający dopuszcza składanie ofert częściowych. Przedmiot zamówienia podzielony został na 4 części: Część 1 zamówienia: Dostawa narzędzi. Część 2 zamówienia: Dostawa opryskiwacza polowego. Część 3 zamówienia: Dostawa modeli silników. Część 4 zamówienia: Dostawa i montaż stanowisk dydaktycznych. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia z podziałem na części zawiera załącznik nr 1 do SIWZ - formularz cenowy. Miejscem dostawy i montażu przedmiotu zamówienia będą wskazane przez Zamawiającego pomieszczenia mieszczące się w budynku warsztatów szkolnych Zespołu Szkół, Centrum Kształcenia Ustawicznego w Gronowie, Gronowo 128, 87-162 Lubicz. Zamawiający wymaga, aby dostarczony sprzęt dydaktyczny stanowiący przedmiot zamówienia był fabrycznie nowy, nieużywany, posiadał parametry techniczne określone w załączniku nr 1 do SIWZ, znajdował się w stanie nieuszkodzonym, technicznie sprawnym, kompletny i gotowy do użytkowania oraz spełniał wymagane polskim prawem normy i był wolny od wad prawnych. Zamawiający wyklucza dostawę sprzętu powystawowego. Zaoferowany przez Wykonawcę sprzęt dydaktyczny powinien spełniać minimalne wymagania Zamawiającego lub posiadać parametry lepsze od określonych w załączniku nr 1 do SIWZ. Wskazanie przez Zamawiającego w SIWZ (opisem) marki lub nazwy handlowej określa klasę sprzętu będącego przedmiotem zamówienia i służy ustaleniu standardu, a nie wskazuje na konkretny wyrób lub konkretnego producenta. Oryginalne nazewnictwo lub symbolika podana została w celu określenia przedmiotu zamówienia. Wraz z dostawą sprzętu Wykonawca musi dostarczyć instrukcje obsługi, atesty lub certyfikaty oraz wszystkie niezbędne dokumenty wymagane przepisami prawa. Wszystkie wymagane dokumenty, w tym instrukcje obsługi muszą być sporządzone w języku polskim w formie drukowanej. Wykonawca na dostarczony przedmiot zamówienia udzieli gwarancji oraz zapewni serwis gwarancyjny zgodnie z opisami zawartymi w formularzu cenowym (załącznik nr 1 do SIWZ) oraz w istotnych dla stron postanowieniach, które zostaną wprowadzone do treści zawieranej umowy w sprawie zamówienia publicznego (załącznik nr 6 do SIWZ)
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 445100008
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Zamawiający w niniejszym postępowaniu nie żąda od Wykonawców wniesienia wadium

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://www.bip.powiattorunski.pl/redir:przetargi
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach