Burmistrz Miasta i Gminy ogłasza przetarg
- Adres: 28-100 Busko-Zdrój, ul. Adama Mickiewicza
- Województwo: świętokrzyskie
- Telefon/fax: tel. 413 705 200 , fax. 413 705 290
- Data zamieszczenia: 2019-08-28
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Burmistrz Miasta i Gminy
ul. Adama Mickiewicza 10
28-100 Busko-Zdrój, woj. świętokrzyskie
tel. 413 705 200, fax. 413 705 290
REGON: 52369500000000 - Adres strony internetowej zamawiającego: http://bip.umig.busko.pl
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Wyposażenie pracowni dydaktycznych w Szkole Podstawowej Nr 1 w Busku-Zdroju w ramach projektu "Przebudowa infrastruktury sportowej i doposażenie pracowni dydaktycznych w Publicznej Szkole Podstawowej Nr 1 w Busku-Zdroju" - II.1.2. Rodzaj zamówienia:
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
WYPOSAŻENIE SPORTOWE: 1. Materace gimnastyczne 200x120x10 cm z uchwytami do przenoszenia, boki z siatki odpowietrzającej co zapewnia odpowiednia cyrkulację powietrza, spód antypoślizgowy, materac wzmocniony narożnikami, wypełnienie pianka poliuretanowa - ilość 10, 2. Wózek na materace stały czterokołowy L=200 cm, B=100 cm - ilość 1, 3. Kozioł gimnastyczny z regulacją wysokości, pokrycie skórą naturalną - ilość 1, 4. Komplet do unihokeja (na boisko o wymiarach 10 x 20 (22 elementy 2m + 4 elementy 1m + 4 x łuk) - ilość 1, 5. Wózek do przewożenia i magazynowania elementów bandy (na 30 elementów) - ilość 1, 6. Bramka do unihokeja składana klubowa 105 x 140 z siatką - ilość 2, 7. Kij do unihokeja, łopatka ażurowa wymienna - ilość 20, 8. Piłka do unihokeja meczowa - ilość 5, 9. Krążek do unihokeja - ilość 5, 10. Taśmy miernicze - ilość 2, 11. Siatki do bramki do piłki nożnej 5 x 2m - ilość 2, 12. Obręcze gimnastyczne - ilość 30, 13. Maty do ćwiczeń fitness - ilość 30, 14. Piłki koszykowe turniejowe rozmiar 5 - ilość 10, 15. Piłki ręczne rozmiar 2 - ilość 15, 16. Piłki ręczne rozmiar 1 - ilość 15, 17. Piłki do siatkówki rozmiar 4 - ilość 15, 18. Piłki do siatkówki rozmiar 5 - ilość 10, 19. Ławeczki gimnastyczne z nogami drewnianymi długość 2,5 m - ilość 10, 20. Ringo - ilość 30, 21. Siatka do tenisa stołowego klipsowa - ilość 4, 22. Rakietki do tenisa stołowego - ilość 12, 23. Tablica wyników 0-30 - ilość 2, 24. Piłeczki do tenisa ziemnego - ilość 30, 25. Płotki lekkoatletyczne treningowe aluminiowo-stalowe gięte z regulacją wysokości w zakresie 686-1067 mm - ilość 10, 26. Orbitrek - trenażer - ilość 5, 27. Bieżnie - ilość 5, 28. Rowerki - ilość 5, 29. Dysk 1 kg z miękkiej gumy - ilość 3, 30. Oszczep 600 g z gumowym grotem - ilość 3, 31. Kula 5 kg - ilość 2, 32. Piłka lekarska 3 kg ze skóry naturalnej - ilość 3, 33. Worek na piłki (do 20 szt.) - ilość 2, 34. Wózek na piłki składany - ilość 2, 35. Pałeczki sztafetowe szkolne, komplet 6szt. - ilość 2, 36. Siatka do siatkówki (czarna z antenkami, grub. splotu 3mm PP, wzmocniona taśmą) - ilość 1, 37. Linie do siatkówki plażowej (wyznaczające pole gry, uniwersalne, wymiar pola 9x18m, 8x16m, kotwy mocujące narożniki) - ilość 2, 38. Blok startowy stalowy, szkolno-treningowy - ilość 2, 39. Tablica wyników wraz z montażem - ilość 2, 40. Tablica taktyczna do siatkówki - ilość 2, 41. Piłki palantowe - ilość 20. Przedmiot zamówienia został szczegółowo opisany w załączniku nr 6 do SIWZ Dostarczony przedmiot zamówienia musi być fabrycznie nowy, wolny od wad, (rok produkcji nie wcześniejszy niż 2018 r.) wykonany przy użyciu bezpiecznych technologii. Wszystkie dostarczone elementy wyposażenia i dostarczone pomoce dydaktyczne muszą spełniać wymagania norm UE. Produkty, które tego wymagają muszą posiadać niezbędne certyfikaty bezpieczeństwa, atesty, świadectwa jakości i spełniać wszelkie wymogi norm określonych obowiązującym prawem. W/w dokumenty należy dostarczyć z dostawą produktów. Wszystkie dokumenty załączone do dostarczonego przedmiotu zamówienia muszą być sporządzone w języku polskim w formie drukowanej. Wykonawca dostarczy (transport, rozładunek, wniesienie sprzętu we wskazane miejsce) przedmiot zamówienia odpowiednio do Publicznej Szkoły Podstawowej Nr 1 w Busku-Zdroju ul. Tadeusza Kościuszki 1, 28-100 Busko-Zdrój w godzinach 7:00-15:00 od poniedziałku do piątku. Wykonawca uzgodni termin dostawy z przynajmniej 48 godzinnym wyprzedzeniem z osobą upoważnioną przez Zamawiającego do odbioru przedmiotu zamówienia. Wymagana obecność przedstawiciela Wykonawcy przy odbiorze i zaprezentowanie wszystkich elementów przedmiotu Zamówienia. - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 37400000-2
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.1. Warunki dotyczące zamówienia
- Informacja na temat wadium: 3 000,00 PLN (słownie: trzy tysiące złotych 00/100) należy wnieść przed upływem terminu składania ofert.
- III.2. Warunki udziału
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający w tym zakresie nie stawia żadnych wymagań wystarczającym jest złożone wraz z ofertą oświadczenie zgodnie z założeniami w pkt. 9.3.
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: W celu potwierdzenia braku podstaw do wykluczenia wykonawcy z postępowania, o których mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 ustawy, wykonawca w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowej, na której udostępniono SIWZ informacji o ofertach złożonych w postępowaniu zgodnie z art. 86 ust. 5 ustawy, składa stosownie do treści art. 24 ust. 11 ustawy, oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej oraz, w przypadku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, dowody potwierdzające, że powiązania z innym wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu.
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.5. Termin związania ofertą:
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Zakup wyposażenia i pomocy dydaktycznych w ramach projektu pn: „Czwórka – szkoła nowych możliwości. Modernizacja i wyposażenie w pomoce dydaktyczne Publicznej Szkoły Podstawowej nr 4 w Ostrowcu Świętokrzyskim” (Dostawa wyposażenia sali gimnastycznej)
Dodano: 2020-10-26 - „Budowa siłowni plenerowej, strefy relaksu oraz placu zabaw w miejscowościach Bilcza, Jugoszów i Dębiany oraz budowa siłowni plenerowej wraz ze strefą strefy relaksu w miejscowościach Chwałki i Kleczanów”
Dodano: 2019-07-11 - Dostawa wyposażenia w ramach zadania pn. „Rozbudowa infrastruktury II Liceum Ogólnokształcącego o halę sportową łączącą zaplecze sportowe II Liceum Ogólnokształcącego i Zespołu Szkół Technicznych w Skarżysku - Kamiennej”
Dodano: 2019-06-27