Przetargi.pl
Wyposażenie pracowni dla Małopolskiej Uczelni Publicznej im. rotmistrza Witolda Pileckiego w Oświęcimiu w ramach Dydaktycznej inicjatywy doskonałości

Małopolska Uczenia Państwowa im. rotmistrza Witolda Pileckiego w Oświęcimiu ogłasza przetarg

  • Adres: 32-600 Oświęcim, Kolbego
  • Województwo: małopolskie
  • Telefon/fax: tel. 33 842 98 01, , fax. 033 8435601, 8430530
  • Data zamieszczenia: 2019-12-11
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Małopolska Uczenia Państwowa im. rotmistrza Witolda Pileckiego w Oświęcimiu
    Kolbego 8
    32-600 Oświęcim, woj. małopolskie
    tel. 33 842 98 01, , fax. 033 8435601, 8430530
    REGON: 12007355200000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: https://uczelnia.pwsz-oswiecim.edu.pl/
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Uczelnia Państwowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Wyposażenie pracowni dla Małopolskiej Uczelni Publicznej im. rotmistrza Witolda Pileckiego w Oświęcimiu w ramach Dydaktycznej inicjatywy doskonałości
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    3.1 Przedmiot zamówienia obejmuje dostawy: Część 1 - Dostawa maszyny wytrzymałościowej dla Instytutu Zarządzania i Inżynierii Produkcji wraz z montażem i uruchomieniem – szczegółowy opis przedmiotu zamówienia znajduje się w załączniku nr 6. Część 2 - Dostawa wyposażenia pracowni elektrotechniki i elektroniki dla Instytutu Zarządzania i Inżynierii Produkcji - szczegółowy opis przedmiotu zamówienia znajduje się w załączniku nr 7 dla tej części. Część 3 - Dostawa urządzeń do pomiaru i analizy składu ciała oraz fantom porodowy dla Instytutu Nauk o Zdrowiu - szczegółowy opis przedmiotu zamówienia znajduje się w załączniku nr 7 dla tej części. Część 4 - Dostawa fantomów i sprzętu z zakresu ratownictwa wodnego dla Instytutu Nauk o Zdrowiu - szczegółowy opis przedmiotu zamówienia znajduje się w załączniku nr 7 dla tej części. Część 5 – akcesoria muzyczne i inne dla Instytutu Nauk Humanistycznych i Społecznych im. J. Karskiego - szczegółowy opis przedmiotu zamówienia znajduje się w załączniku nr 7 dla tej części. Część 6 – akcesoria animacyjne i plastyczne dla Instytutu Nauk Humanistycznych i Społecznych im. J. Karskiego - szczegółowy opis przedmiotu zamówienia znajduje się w załączniku nr 7 dla tej części. Część 7 – pomoce dydaktyczne i edukacyjne dla Instytutu Nauk Humanistycznych i Społecznych im. J. Karskiego- szczegółowy opis przedmiotu zamówienia znajduje się w załączniku nr 7 dla tej części Część 8 – pomoce naukowo szkoleniowe i logopedyczne dla Instytutu Nauk Humanistycznych i Społecznych im. J. Karskiego - szczegółowy opis przedmiotu zamówienia znajduje się w załączniku nr 7 dla tej części. 3.2 Części nie mogą być dzielone przez Wykonawców, oferty nie zawierające pełnego zakresu przedmiotu zamówienia określonego dla każdej z części zostaną odrzucone. 3.3 Wykonawca może złożyć ofertę w odniesieniu do wszystkich części zamówienia. 3.4 Miejsce dostawy: przedmiot zamówienia należy dostarczyć do siedziby Zamawiającego (przy ul. Maksymiliana Marii Kolbego 8) dla części 1,2,5,6,7,8 budynek Collegium sub Horologio oraz dla części 3,4 budynek Collegium Primium. 3.5 Wykonawca dostarczy przedmiot zamówienia do siedziby Zamawiającego, własnym transportem, na własny koszt i na własne ryzyko. 3.6 Wykonawca dokona instalacji i uruchomienia wszystkich urządzeń będących przedmiotem zamówienia, oraz przeprowadzi szkolenie personelu Zmawiającego z zakresu działania, obsługi i konserwacji przedmiotu zamówienia w stopniu gwarantującym poprawną eksploatację przedmiotu zamówienia przez ten personel. a) Cześć I - przeszkolone zostaną 2 osoby w wymiarze 2 x 8 h przy dostawie i 2 x 8 h w okresie gwarancyjnym. b) Część III - przeszkolenie 2 osób po 4 godziny przy dostawie i w okresie gwarancyjnym. . c) Część IV – przeszkolone zostaną 4 osoby, po 2 godziny przy dostawie i w okresie gwarancyjnym 3.7 W przypadku użycia w SIWZ lub załącznikach odniesień do norm, europejskich ocen technicznych, aprobat, specyfikacji technicznych i systemów referencji technicznych, o których mowa w art. 30 ust. 1 pkt 2 i ust. 3 pzp zamawiający dopuszcza rozwiązania równoważne opisywanym. Wykonawca analizując dokumentację zamówienia powinien założyć, że każdemu odniesieniu o którym mowa w art. 30 ust. 1 pkt 2 i ust. 3 pzp użytemu w dokumentacji przetargowej towarzyszy wyraz „lub równoważne". 3.8 W przypadku, gdy w SIWZ lub załącznikach zostały użyte znaki towarowe, oznacza to, że są podane przykładowo i określają jedynie minimalne oczekiwane parametry jakościowe oraz wymagany standard. W takim przypadku Wykonawca może zastosować materiały lub urządzenia równoważne, lecz o parametrach technicznych i jakościowych podobnych lub lepszych, których zastosowanie w żaden sposób nie wpłynie negatywnie na prawidłowe funkcjonowanie rozwiązań przyjętych w dokumentacji przetargowej . Użycie w SIWZ lub załącznikach oznakowania w rozumieniu art. 2 pkt 16 ustawy oznacza, że zamawiający akceptuje także wszystkie inne oznakowania potwierdzające, że dane roboty budowlane, dostawy lub usługi spełniają równoważne wymagania. W przypadku, gdy wykonawca z przyczyn od niego niezależnych nie może uzyskać określonego przez zamawiającego oznakowania lub oznakowania potwierdzającego, że dane roboty budowlane, dostawy lub usługi spełniają równoważne wymagania, zamawiający w terminie przez siebie wyznaczonym akceptuje inne odpowiednie środki dowodowe, w szczególności dokumentację techniczną producenta, o ile dany wykonawca udowodni, że roboty budowlane, dostawy lub usługi, które mają zostać przez niego wykonane, spełniają wymagania określonego oznakowania lub określone wymagania wskazane przez zamawiającego. 3.9 Użycie w SIWZ lub załącznikach wymogu posiadania certyfikatu wydanego przez jednostkę oceniającą zgodność lub sprawozdania z badań przeprowadzonych przez tę jednostkę jako środka dowodowego potwierdzającego zgodność z wymaganiami lub cechami określonymi w opisie przedmiotu zamówienia, kryteriach oceny ofert lub warunkach realizacji zamówienia oznacza, że zamawiający akceptuje również certyfikaty wydane przez inne równoważne jednostki oceniające zgodność. Zamawiający akceptuje także inne odpowiednie środki dowodowe, w szczególności dokumentację techniczną producenta, w przypadku gdy dany wykonawca nie ma ani dostępu do certyfikatów lub sprawozdań z badań, ani możliwości ich uzyskania w odpowiednim terminie, o ile ten brak dostępu nie może być przypisany danemu wykonawcy, oraz pod warunkiem że dany wykonawca udowodni, że wykonywane przez niego roboty budowlane, dostawy lub usługi spełniają wymogi lub kryteria określone w opisie przedmiotu zamówienia, kryteriach oceny ofert lub warunkach realizacji zamówienia. 3.10 Z uwagi na ograniczona liczbę znaków excel w trakcie wydruku, pomocniczo dla części II i IV zostały zamieszczone pliki zapisane w PDF w celu pełnego opisu przedmiotu zamówienia. W przypadku wszystkich części należy zwrócić uwagę czy Wykonawca drukując załączniki posiada pełny opis zamówienia.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 38000000-5
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 9.1.Zamawiający wymaga wniesienia wadium w wysokości: Część I - 2000,00 zł ( słownie: dwa tysiące złotych ); Część II – 1000,00 zł, ( słownie: tysiąc złotych) ; Części III, IV i VIII – po 500,00 zł (słownie: pięćset złotych); Części V i VI – po 200,00 zł (słownie: dwieście złotych); Część VII – nie jest wymagane wniesienie wadium 9.2. Wadium musi być wniesione przed upływem terminu do składania ofert. 9.3. Wadium może być wnoszone w jednej lub kilku następujących formach : a) pieniądzu; b) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo – kredytowej, z tym że poręczenia kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym; c) gwarancjach bankowych; e) gwarancjach ubezpieczeniowych; f) poręczeniach udzielanych przez podmioty o których mowa w art. 6b ust 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju przedsiębiorczości (Dz. U z 2014r, poz. 1804 oraz z 2015 poz. 978 i 1240); 9.4. Wadium wnoszone w pieniądzu wpłaca się przelewem na rachunek bankowy Zamawiającego, prowadzony w Banku Zachodnim WBK S.A. Nr konta bankowego: 47 1090 2590 0000 0001 3232 4514. 9.5. Na poleceniu przelewu należy wpisać: „Wadium - Wyposażenie pracowni dla Małopolskiej Uczelni Publicznej im. rotmistrza Witolda Pileckiego w Oświęcimiu w ramach Dydaktycznej inicjatywy doskonałości – część ….”. 9.6. Wadium wnoszone w pieniądzu Zamawiający przechowuje na rachunku bankowym. 9.7. Wadium wniesione w formie innej niż pieniądz należy złożyć w formie oryginału razem z ofertą lecz w osobnej zewnętrznej kopercie podpisanej „Wadium - Wyposażenie pracowni dla Małopolskiej Uczelni Publicznej im. rotmistrza Witolda Pileckiego w Oświęcimiu w ramach Dydaktycznej inicjatywy doskonałości – część…”. 9.8. W treści wadium składanego w formie innej niż pieniądz muszą być wyszczególnione okoliczności, w jakich Zamawiający może je zatrzymać. Okoliczności te muszą zawierać sytuacje określone: 1) w art. 46 ust. 4a tj. jeżeli wykonawca w odpowiedzi na wezwanie, o którym mowa w art. 26 ust. 3 i 3a, z przyczyn leżących po jego stronie, nie złożył oświadczeń lub dokumentów potwierdzających okoliczności, o których mowa w art. 25 ust. 1, oświadczenia, o którym mowa w art. 25a ust. 1, pełnomocnictw lub nie wyraził zgody na poprawienie omyłki, o której mowa w art. 87 ust. 2 pkt 3, co spowodowało brak możliwości wybrania oferty złożonej przez wykonawcę jako najkorzystniejszej. 2) w art. 46 ust 5 ustawy prawo zamówień publicznych , tj. jeżeli wykonawca, którego oferta została wybrana: a) odmówił podpisania umowy w sprawie zamówienia publicznego na warunkach określonych w ofercie; b) nie wniósł wymaganego zabezpieczenia należytego wykonania umowy; c) zawarcie umowy w sprawie zamówienia publicznego stało się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie wykonawcy; poza tym z powyższego dokumentu powinno wynikać jednoznacznie, gwarantowanie wypłaty należności w sposób nieodwołalny, bezwarunkowy i na pierwsze żądanie . Wadium takie powinno obejmować cały okres zawiązania ofertą, poczynając od daty składania ofert. 9.9. W przypadku wnoszenia wadium przelewem na rachunek bankowy, o jego wniesieniu w terminie decydować będzie data i godzina wpływu środków na rachunek bankowy Zamawiającego. 9.10. Okoliczności i zasady zatrzymania oraz zwrotu wadium, określa art. 46 ustawy Prawo zamówień publicznych
  • III.2. Warunki udziału
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 13. 7 Oferta musi zawierać następujące oświadczenia i dokumenty: a) Formularz ofertowy ( załącznik nr 1) b) Oświadczenie o spełnianiu warunków i niepodleganiu wykluczeniu ( załącznik nr 2) c) Pełnomocnictwo do występowania w imieniu Wykonawcy i zaciągania w jego imieniu zobowiązań. Musi być załączone w oryginale albo załączone jako kopia pełnomocnictwa uwierzytelniona notarialnie (jeżeli dotyczy). d) Pełnomocnictwo do reprezentowania wszystkich Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, ewentualnie umowa o współdziałaniu, z której będzie wynikać przedmiotowe pełnomocnictwo, podpisane przez osobę/y upoważnione do reprezentacji wskazane we właściwym rejestrze. Pełnomocnik może być ustanowiony do reprezentowania Wykonawców w postępowaniu albo do reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy, stosownie do art. 23 ust. 2 ustawy Pzp (jeżeli dotyczy). e) Pisemne zobowiązania innych podmiotów od oddania Wykonawcy do dyspozycji niezbędnych zasobów na okres korzystania z nich przy wykonywaniu zamówienia (jeśli dotyczy). f) Wypełniony dla części w której Wykonawca składa ofertę – formularz cenowy ( załącznik nr 7) z opisem przedmiotu zamówienia, dla części I dodatkowo wypełniony załącznik nr 6

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą:

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach