Miejski Ośrodek Pomocy Rodzinie w Kielcach ogłasza przetarg
- Adres: 25-544 Kielce, ul. Studzienna
- Województwo: świętokrzyskie
- Telefon/fax: tel. 413 312 524 , fax. 413 685 057
- Data zamieszczenia: 2020-04-06
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Miejski Ośrodek Pomocy Rodzinie w Kielcach
ul. Studzienna 2
25-544 Kielce, woj. świętokrzyskie
tel. 413 312 524, fax. 413 685 057
REGON: 36770510000000 - Adres strony internetowej zamawiającego: www.mopr.kielce.pl
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
„Wyposażenie pomieszczeń w budynku przy ul. Niestachowskiej 17 w Kielcach na potrzeby utworzenia Placówki Opiekuńczo – Wychowawczej” - II.1.2. Rodzaj zamówienia:
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
3.1 Przedmiotem zamówienia jest dostawa wyposażenia pomieszczeń w budynku przy ul. Niestachowskiej 17 w Kielcach na potrzeby utworzenia Placówki Opiekuńczo - Wychowawczej. Przedmiot zamówienia został podzielony na 3 zadania: Zadanie 1 - meble - sofa – 2szt - stół rozkładany – 1szt - krzesła – 14 szt - szafka na buty – 1szt - wieszak z lustrem – 1szt - fotel obrotowy – 6szt - krześło barowe pikowane – 4szt - tapczan jednoosobowy – 14szt - szafa dwudrzwiowa – 6szt - komoda czterodrzwiowa – 6szt - biurko – 6szt - półka trio – 6szt Zadanie 2 – zabudowa Meble kuchenne według projektu. Wykonawca w ciągu 7 dni od dnia podpisania umowy otrzyma od Zamawiającego wykaz sprzętu jaki należy zabudować. Zadanie 3 – pozostałe wyposażenie - dywany – 7szt - zegar ścienny – 1szt - plafon led – 2szt - żyrandol – 1szt - lampka na biurko – 6szt - telewizor – 1 szt - kuchenka mikrofalowa – 1szt - okap – 1szt - piekarnik do zabudowy – 1szt - płyta indukcyjna do zabudowy – 1szt - zmywarka do zabudowy – 1szt - lodówka do zabudowy – 1szt - pralka – 1szt Przedmiot zamówienia został szczegółowo opisany w załącznikach nr 6a, 6b, 6b1 i 6c do SIWZ. - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 39100000-3
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.2. Warunki udziału
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający w tym zakresie nie stawia żadnych wymagań wystarczającym jest złożone wraz z ofertą oświadczenie zgodnie z założeniami w pkt. 9.3. SIWZ.
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: W celu potwierdzenia braku podstaw do wykluczenia wykonawcy z postępowania, o których mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 ustawy, wykonawca w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowej, na której udostępniono SIWZ informacji o ofertach złożonych w postępowaniu zgodnie z art. 86 ust. 5 ustawy, składa stosownie do treści art. 24 ust. 11 ustawy, oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej oraz, w przypadku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, dowody potwierdzające, że powiązania z innym wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu. Złożenie oświadczenia wraz z ofertą dopuszczalne jest tylko w przypadku, gdy Wykonawca nie przynależy do żadnej grupy kapitałowej. Jakakolwiek zmiana sytuacji Wykonawcy w toku postępowania (włączenie do grupy kapitałowej) będzie powodowała obowiązek aktualizacji takiego oświadczenia po stronie Wykonawcy.
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.5. Termin związania ofertą:
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Dostawa mebli
Dodano: 2023-09-26 - DOSTAWA WYPOSAŻENIA DLA DZIAŁU REHABILITACJI SZPITALA ŚW.LEONA W OPATOWIE ORAZ URZĄDZENIA MEDYCZNEGO NA POTRZEBY HOSPICJUM W OPATOWIE
Dodano: 2023-06-01 - „Zakup wyposażenia socjalno-biurowego (meble) w ramach adaptacji II piętra budynku A w Wojewódzkim Szpitalu Specjalistycznym im. Św. Rafała w Czerwonej Górze”
Dodano: 2023-05-08 - Dostawa mebli do sal edukacyjnych w ramach realizowanej inwestycji.
Dodano: 2023-04-17 - Dostawa mebli do sal edukacyjnych w ramach realizowanej inwestycji.
Dodano: 2023-01-18 - Dostawa mebli do sal edukacyjnych w ramach realizowanej inwestycji.
Dodano: 2022-11-17 - Dostawa wyposażenia sal edukacyjnych w ramach realizowanej inwestycji
Dodano: 2022-11-17 - „Dostawa i montaż mebli w ramach projektu pn. „Rodzinne stacje wsparcia- utworzenie nowych placówek wsparcia dziennego na terenie Gminy Oksa”
Dodano: 2020-11-17 - „Dostawa wyposażenia do Miejsko-Gminnej Biblioteki Publicznej w Szydłowie”, w ramach zadania pn. „Kompleksowa rewitalizacja wyznaczonego obszaru na terenie Gminy Szydłów w celu zapewnienia wysokiej, jakości życia mieszkańców"
Dodano: 2020-11-05 - Dostawa wyposażenia do Dziennego Dom Seniora+ i Klubu Seniora+
Dodano: 2020-10-23