Powiat Parczewski ogłasza przetarg
- Adres: 21-200 Parczew, ul. Warszawska 24
- Województwo: lubelskie
- Telefon/fax: tel. 083 3551470 , fax. 083 3550673
- Data zamieszczenia: 2009-10-13
- Zamieszczanie ogłoszenia: nieobowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Powiat Parczewski
ul. Warszawska 24 24
21-200 Parczew, woj. lubelskie
tel. 083 3551470, fax. 083 3550673
REGON: 03023736800000 - I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Wyposażenie pomieszczeń mieszkalnych dla Domu Pomocy Społecznej w Kalince /Gmina Jabłoń - II.1.2. Rodzaj zamówienia: dostawy
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
Wspólnego Słownika Zamówień (CPV): 39150000-8 Przedmiotem zamówienia jest wyposażenie pomieszczeń mieszkalnych wraz z montażem dostarczonego wyposażenia w rozbudowanym budynku Domu Pomocy Społecznej w Kalince/ Gmina Jabłoń Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia został określony w załączniku. nr 4 Specyfikacji Technicznej. Warunki realizacji zamówienia zostały również zawarte we wzorze umowy stanowiącym załącznik nr 3 Wykonawca zobowiązany jest udzielić co najmniej 12 miesięcy gwarancji na dostarczone i zamontowane wyposażenie stanowiące przedmiot tego postępowania. - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 391500008
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
- II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
- II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
- II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 30 dni
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.1. Warunki dotyczące zamówienia
- Informacja na temat wadium: nie dotyczy
- III.2. Warunki udziału
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 6.1. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy: 6.1.1. posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień; 6.1.2. posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia. 6.1.3. znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia; 6.1.4. nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia. 6.2. Ocena spełniania warunków wymaganych od Wykonawców zostanie dokonana na podstawie wymaganych w pkt.7 przedmiotowego postępowania dokumentów, wg. Formuły: spełnia - nie spełnia
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 7. DOKUMENTY WYMAGANE OD WYKONAWCY W PRZEDMIOTOWYM POSTĘPOWANIU 7.1. Wraz z ofertą wypełnioną na Formularzu oferty należy załączyć: 7.1.1. Oświadczenie Wykonawcy, na podstawie art. 22 ust. 1 pkt. 1-4 ustawy Pzp. 7.1.2. Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert. 7.1.3. Parafowany, zaakceptowany wzór umowy. 7.1.4. Pełnomocnictwo do reprezentowania o ile ofertę składa pełnomocnik 7.2. Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentu, o którym mowa w pkt. 7.1.2. składa odpowiedni dokument lub dokumenty, wystawione zgodnie z prawem kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości. 7.3. Jeżeli w kraju pochodzenia osoby lub w kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się dokumentów, o których mowa w pkt. 7.2., zastępuje się je dokumentem zawierającym oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiedniego kraju pochodzenia osoby lub kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania. 7.4. Zasady składania oferty przez podmioty występujące wspólnie: 7.4.1. Podmioty zobowiązane są do złożenia wraz z ofertą pełnomocnictwa do reprezentowania wszystkich Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia. 7.4.2. Wymagane oświadczenia i dokumenty wskazane w pkt. 7.1.1, 7.1.2. powinny być złożone przez każdy podmiot. 7.5. Zgodnie z art. 36 ust. 4 ustawy Zamawiający żąda wskazania przez Wykonawcę w ofercie części zamówienia, której wykonanie powierzy podwykonawcom. 7.6. Polisa lub inny dokument ubezpieczenia potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej;
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.parczew.pl
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- dostawę i montaż mebli
Dodano: 2016-07-27 - Dostawa dla Gminy Lublin urn wyborczych
Dodano: 2016-07-05 - DOSTAWA URN WYBORCZYCH DLA GMINY BARANÓW
Dodano: 2016-05-12 - DOSTAWA URN WYBORCZYCH DLA GMINY BARANÓW
Dodano: 2016-04-14 - Wykonanie i dostawa mebli sal sądowych oraz mebli biurowych dla Sądu Rejonowego we Włodawie ul. Sejmowa 7.
Dodano: 2015-10-02 - BZP/PN/141/2015 Dostawa i montaż mebli dla biblioteki PL.
Dodano: 2015-09-10 - BZP/PN/136/2015 Dostawa i montaż wyposażenia pomieszczenia szatni w Budynku Centrum Innowacji i Zaawansowanych Technologii Politechniki Lubelskiej
Dodano: 2015-09-04 - Dostawa automatu myjąco-zbierającego w ramach zadania pn. Zakup specjalistycznego wyposażenia i technologii teleinformatycznych dla Centrum Onkologii Ziemi Lubelskiej im. św. Jana z Dukli
Dodano: 2015-06-03 - Dostawa i montaż paneli świetlnych w ramach zadania pn. Zakup specjalistycznego wyposażenia i technologii teleinformatycznych dla Centrum Onkologii Ziemi Lubelskiej im. św. Jana z Dukli
Dodano: 2015-05-07 - Wykonanie i dostawa mebli sal sądowych oraz mebli biurowych dla Sądu Okręgowego w Lublinie ul. Krakowskie przedmieście 43A.
Dodano: 2015-04-16