Przetargi.pl
Wyposażenie placów zabaw w urządzenia zabawowe wraz z montażem, w 5 (pięciu) miejscowościach na terenie Gminy Wiązów

Gmina Wiązów ogłasza przetarg

  • Adres: 57-120 Wiązów, pl. Wolności 37
  • Województwo: dolnośląskie
  • Telefon/fax: tel. 0-71 3931136 w. 14 ,3931095 , fax. 0-71 3931058
  • Data zamieszczenia: 2009-06-18
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Wiązów
    pl. Wolności 37 37
    57-120 Wiązów, woj. dolnośląskie
    tel. 0-71 3931136 w. 14 ,3931095, fax. 0-71 3931058
    REGON: 00052990100000
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Wyposażenie placów zabaw w urządzenia zabawowe wraz z montażem, w 5 (pięciu) miejscowościach na terenie Gminy Wiązów
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: dostawy
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest wyposażenie placów zabaw w urządzenia zabawowe wraz z montażem dla 5 (pięciu) miejscowości na terenie Gminy Wiązów. Urządzenia muszą posiadać certyfikat na znak bezpieczeństwa. Zestawienie projektowanych urządzeń zabawowych zawiera Projektowane zestawienie urządzeń zabawowych, załącznik nr 5 do niniejszej SIWZ. Lokalizacja placów zabaw w poszczególnych miejscowościach: 1. Jędrzychowice - działka nr ewid. 31/3 i 31/4 AM 1 obr. Jędrzychowice, całkowita powierzchnia działki: 0,0655 ha i 0,0396 ha; 2. Kalinowa - działka nr ewid. 103 AM 2 obr. Kalinowa, całkowita powierzchnia działki: 0,032 ha; 3. Księżyce - działka nr ewid. 203/3 AM 2 obr. Księżyce, całkowita powierzchnia działki: 1 ha; 4. Stary Wiązów - działka nr ewid. 179/8 AM 1 obr. Stary Wiązów, całkowita powierzchnia działki: 0,1319 ha; 5. Wawrzyszów - działka nr ewid. 269 AM 2 obr. Wawrzyszów, całkowita powierzchnia działki: 0,05 ha. Zamawiający dostarczy Wykonawcy mapy d/c projektowych dla wymienionych nieruchomości. Sporządzenie Projektu zagospodarowania terenu placu zabaw, oraz dokonanie zgłoszenia prac związanych z rozpoczęciem realizacji przedmiotu zamówienia (instalacji urządzeń zabawowych), zgodnie z obowiązującymi zapisami ustawy Prawo budowlane oraz aktami wykonawczymi do niej, w Starostwie Powiatowym w Strzelinie, należy do Wykonawcy.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 375352009
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak
  • II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 60 dni

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Zamawiający wymaga wniesienia wadium w wysokości 4.500,00 zł (słownie złotych: cztery tysiące pięćset 00/100)
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Warunki udziału w postępowaniu: a) posiadanie uprawnień do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień; b) posiadanie niezbędnej wiedzy i doświadczenia oraz dysponowanie potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia; c) znajdowanie się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia; d) nie podleganie wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia; e) udzielenie, w przypadku wyboru oferty, rękojmi oraz okresu gwarancyjnego nie krótszego niż 36 miesięcy.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Dokumenty i oświadczenia, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełnienia warunków w postępowaniu: 1) złożenie aktualnego odpisu z właściwego rejestru albo aktualnego zaświadczenia o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej lub innego urzędowego dokumentu określającego podstawę działalności Wykonawcy - wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert; 2) aktualnych zaświadczeń właściwego naczelnika urzędu skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzających odpowiednio, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub zaświadczeń, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawionych nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert; 3) udokumentowanie wykonania w ciągu ostatnich 3 lat co najmniej 3 (trzech) zadań podobnych z rodzaju i zakresu do przedmiotu zamówienia tzn. wykonanie i zamontowanie urządzeń zabawowych na co najmniej 5 placach zabaw, w skład których wchodziło zamontowanie urządzeń zabawowych co najmniej takich jak: zestaw z wieżą, huśtawka, huśtawka sprężynowa, karuzela, ławki, poprzez: a) sporządzony przez oferenta wykaz zrealizowanych zadań zawierający nazwę, zakres, wartość i czasookres wykonywania robót, nazwę, adres i telefon inwestora, zgodnie z załącznikiem nr 3 do SIWZ; b) dokumenty potwierdzające, że ww. usługi zostały wykonane należycie, np. referencje; 4) udokumentowanie posiadania niezbędnych narzędzi i urządzeń do wykonania zamówienia poprzez: a) wykaz niezbędnych narzędzi i urządzeń do wykonania zamówienia, jakimi dysponuje Wykonawca, wraz z certyfikatami poświadczającymi ich oryginalność; 5) informacja banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, prowadzącego/prowadzącej rachunek wykonawcy, potwierdzająca wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową wykonawcy na kwotę nie mniejszą niż 50.000,00 zł, wystawiona nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert; 6) oświadczenie Wykonawcy w tekście druku Oferta (załącznik nr 2 do SIWZ), o niepodleganiu wykluczeniu z postępowania; 7) oświadczenie Oferenta, iż w przypadku wyboru jego oferty jako najkorzystniejszej udzieli co najmniej 36-miesięcznej gwarancji i rękojmi na wykonany przez siebie przedmiot zamówienia; 8) wypełniony druk Oferta - załącznik nr 2 do SIWZ; 9) zaaprobowany i parafowany wzór umowy - załącznik nr 1 do SIWZ; 10) wykaz osób uprawnionych do reprezentowania Wykonawcy.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.wiazow.madkom.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach