Przetargi.pl
Wyposażenie Placów Parkingowych w Wałbrzychu w urządzenia parkingowe (parkomaty) oraz w komputerowe centrum przetwarzania danych wraz z ich obsługą i utrzymaniem

Gmina Wałbrzych - Zarząd Dróg, Komunikacji i Utrzymania Miasta w Wałbrzychu ogłasza przetarg

  • Adres: 58-300 Wałbrzych, ul. Matejki 1
  • Województwo: dolnośląskie
  • Telefon/fax: tel. 74 6414400, 6414408 , fax. 74 6414404
  • Data zamieszczenia: 2016-06-02
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Wałbrzych - Zarząd Dróg, Komunikacji i Utrzymania Miasta w Wałbrzychu
    ul. Matejki 1 1
    58-300 Wałbrzych, woj. dolnośląskie
    tel. 74 6414400, 6414408, fax. 74 6414404
    REGON: 89105084100000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.zdkium.walbrzych.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Inny: jednostka budżetowa Gminy Wałbrzych

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Wyposażenie Placów Parkingowych w Wałbrzychu w urządzenia parkingowe (parkomaty) oraz w komputerowe centrum przetwarzania danych wraz z ich obsługą i utrzymaniem
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest wyposażenie placów parkingowych w Wałbrzychu (obejmujących 447 miejsc parkingowych), zwanych dalej PP w urządzenia parkingowe (parkomaty) oraz w komputerowe centrum przetwarzania danych wraz z ich obsługą i utrzymaniem. Zakres zamówienia obejmuje: 1. Sporządzenie wykazu urządzeń do pobierania i rozliczania opłat parkingowych oraz ich lokalizacja z zastrzeżeniem, iż Wykonawca niniejszego zamówienia zobowiązany jest do uzyskania wszelkich niezbędnych uzgodnień i pozwoleń na lokalizację i kolorystykę parkomatów, w tym także pozwolenia właściwego konserwatora zabytków, oraz pozostałych urządzeń niezbędnych do zorganizowania i właściwego funkcjonowania placów parkingowych. 2. Wyposażenie placów parkingowych (zamontowanie i uruchomienie) w 7 szt. jednego typu używanych parkomatów (wyprodukowanych nie wcześniej niż w 2014 r.) wraz z szyldami informacyjnymi o treści Zakup biletów w parkomacie wg zestawienia tabelarycznego stanowiącego załącznik A do SIWZ. Lokalizacja parkomatów na placach przy: ul. Kasztanowej, ul. Kilińskiego - ul. Rycerskiej, Alei Wyzwolenia w dotychczasowych miejscach posadowienia parkomatów. Na placach przy ul. Sikorskiego i ul. Młynarskiej posadowienie parkomatów przy wjeździe na place. Jeżeli w trakcie realizacji zamówienia w ramach polityki transportowej miasta Wałbrzycha będzie wprowadzona zmiana związana z placami parkingowymi wyłączająca ruch pojazdów samochodowych, Zamawiający zastrzega sobie prawo zmiany lokalizacji parkomatów. 3. Zorganizowanie komputerowego Centrum Przetwarzania Danych (CPD) kontrolującego (monitorującego) funkcjonowanie PP. 4. Wykonanie oznakowania pionowego na PP wg projektów organizacji ruchu będącego załącznikiem B do SIWZ oraz wykonanie i montaż 7 tablic z regulaminem parkingu przed wjazdem na PP wg treści zawartej w załączniku C. Wykonane oznakowanie po zakończeniu umowy staje się własnością Zamawiającego. 5. Odnowienie oznakowania poziomego w terminie do 15 czerwca każdego roku obowiązywania umowy oraz bieżące naprawy oznakowania pionowego, które powinny nastąpić w terminie do 3 dni roboczych. 6. Wyposażenie Zamawiającego w jedno używane (wyprodukowanie nie wcześniej niż w 2014 r.) urządzenie do kontroli wnoszenia opłat (terminal mobilny) wraz z oprogramowaniem do sprawowania nadzoru i windykacji opłat dodatkowych wystawianych dla użytkowników miejsc parkingowych, którzy nie uiścili opłaty za postój, w oparciu o Kodeks Postępowania Cywilnego. 7. Przeszkolenie pracowników Zamawiającego w zakresie obsługi dostarczonego sprzętu i oprogramowania. 8. Bieżąca obsługa, naprawy oraz konserwacje urządzeń parkingowych (parkomatów) i komputerowego Centrum Przetwarzania Danych. 9. Naprawy, dostarczanie materiałów eksploatacyjnych oraz konserwacja urządzeń, o których mowa w pkt 2 i pkt 6. 10. Zagwarantowanie na własny koszt i ryzyko kompleksowej usługi polegającej na transporcie gotówki ze wszystkich parkomatów, przeliczeniu wartości pieniężnych oraz przekazaniu ich na rachunek bankowy Zamawiającego. Wpływy z parkomatów winny być wpłacone na rachunek bankowy Zamawiającego w terminie siedmiu dni od chwili ich pobrania. Rozliczenie całości wpływów nastąpi po zakończeniu miesiąca. 11. Utrzymanie czystości Placów Parkingowych, w tym oznaczonych miejsc dla osób niepełnosprawnych w obszarze PP, prowadzone przez cały rok z rozróżnieniem okresu letniego i okresu zimowego. Za okres letni uważa się okres od 16 kwietnia do 31 października. Pozostały okres traktowany jest jako okres zimowy. Wykonawca zobowiązany jest do utrzymywania czystości całej powierzchni placów (opróżniania 17 pojemników na śmieci/ koszy) z odpadów zmieszanych w ciągu całego okresu umownego, niezależnie od jego formalnego podziału na okresy letnie i zimowe od poniedziałku do piątku. 1) Zakres prac w okresie letnim obejmuje: codzienne sprzątanie opadłych liści, ręczne zbieranie drobnych nieczystości, ręczne lub mechaniczne zamiatanie Placów Parkingowych. 2) Zakres prac w okresie zimowym obejmuje: odśnieżanie i usuwanie nadmiaru śniegu oraz śliskości, które należy rozpocząć niezwłocznie po ustąpieniu opadów śniegu lub innych zjawisk pogodowych powodujących śliskość. Dopuszcza się występowanie luźnego śniegu do 6 godzin po zakończeniu funkcjonowania PP. W trakcie długotrwałego opadu śniegu prace te należy prowadzić na bieżąco, tak aby nie dopuścić do zalegania zasp śnieżnych. Śnieg usunięty z PP należy spryzmować w miejscu nie utrudniającym komunikacji pieszych i pojazdów. Wykonawca zobowiązany jest do spryzmowania śniegu i maksymalnie w ciągu 2 dni do jego wywiezienia. W czasie intensywnych opadów śniegu Zamawiający będzie indywidualnie uzgadniał zasady wywozu spryzmowanego śniegu z obszaru PP. Do posypywania parkingów i chodników należy stosować wyłącznie piasek. Doczyszczenie pozimowe z piasku należy wykonać nie później niż do końca kwietnia. W przypadku wystąpienia dni bez śniegu należy wykonywać prace jak w okresie letnim. Prace wymienione w pkt 1) i 2) winny być wykonane w taki sposób, aby gwarantowały bezpieczny dostęp do parkomatów i miejsc parkingowych. Czynności dotyczące utrzymania czystości w obszarze PP w okresie letnim i zimowym muszą być wykonywane z wyprzedzeniem przed godzinami rozpoczęcia funkcjonowania miejsc postojowych. W celu utrzymania czystości na PP, sprzątanie należy zakończyć w piątek po zakończeniu funkcjonowania PP do godz. 24:00. Parkomaty i terminal mobilny muszą być w okresie realizacji umowy własnością Wykonawcy lub być we władaniu Wykonawcy na podstawie tytułu prawnego. Przed podpisaniem umowy Wykonawca zobowiązany będzie przedstawić dokumenty dot. urządzeń (faktury, umowy najmu, leasingu, dokument potwierdzający rok produkcji, itp.) w celu sprawdzenia ich zgodności z wymogami określonymi w SIWZ. Zamawiający przekaże Wykonawcy obszar PP w terminie 3 dni roboczych od daty podpisania umowy. W terminie 14 dni po upływie okresu ważności umowy parkomaty zostaną zdemontowane przez Wykonawcę na jego koszt wraz z odtworzeniem nawierzchni.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 637124007
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
  • II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 24 miesięcy

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1. Warunkiem udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego jest wniesienie wadium w wysokości: - 10 000,00 zł (słownie: dziesięć tysięcy złotych 00/100), 2. Wadium może być wniesione w sposób przewidziany w art. 45 ust. 6 Ustawy Pzp. Wadium w formie pieniężnej należy wnieść przelewem na rachunek bankowy Zamawiającego - 70 1020 3668 0000 5802 0430 1917 z zaznaczeniem na przelewie: Wadium przetargowe - Wyposażenie placów parkingowych w Wałbrzychu w urządzenia parkingowe (parkomaty) oraz w komputerowe centrum przetwarzania danych wraz z ich obsługą i utrzymaniem. 3. Wniesienie wadium w pieniądzu będzie skuteczne, jeżeli przed upływem terminu składania ofert znajdzie się na rachunku bankowym Zamawiającego. 4. Wadium wnoszone w formie: poręczenia bankowego, poręczenia spółdzielczej kasy oszczędnościowo - kredytowej, gwarancji bankowej, gwarancji ubezpieczeniowej lub poręczenia udzielonego przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości, należy załączyć do oferty w formie kopii dokumentu, a oryginał złożyć w oddzielnej kopercie oznaczonej oryginał wadium, która będzie załączona do oferty (wewnątrz opakowania oferty). 5. Z treści gwarancji winno wynikać bezwarunkowe, nieodwołalne i płatne w ciągu 14 dni na pierwsze pisemne żądanie Zamawiającego, w terminie związania ofertą, zobowiązanie gwaranta do wypłaty Zamawiającemu pełnej kwoty wadium w okolicznościach określonych w art. 46 ust. 4a i ust. 5 Ustawy Pzp. 6. Wykonawca, który nie zabezpieczy oferty akceptowalną formą wadium na wymagany okres związania ofertą wg zasad określonych w części V SIWZ zostanie wykluczony z postępowania, a jego oferta zostanie uznana za odrzuconą.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.1. Kryteria oceny ofert: Czas reakcji usuwania awarii parkomatu
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.zdkium.walbrzych.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach