Państwowe Gospodarstwo Leśne Lasy Państwowe Nadleśnictwo Kluczbork ogłasza przetarg
- Adres: 46-200 Kluczbork, Mickiewicza
- Województwo: opolskie
- Telefon/fax: tel. 77 418 65 65, 77 418 01 05 , fax. 77 418 65 65 *8
- Data zamieszczenia: 2018-08-29
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Państwowe Gospodarstwo Leśne Lasy Państwowe Nadleśnictwo Kluczbork
Mickiewicza 8
46-200 Kluczbork, woj. opolskie
tel. 77 418 65 65, 77 418 01 05, fax. 77 418 65 65 *8
REGON: 53055930000000 - Adres strony internetowej zamawiającego: http://www.kluczbork.katowice.lasy.gov.pl/
- I.2. Rodzaj zamawiającego: Państwowa jednostka organizacyjna nie posiadająca osobowości prawnej
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Wyposażenie pawilonu myśliwskiego „KRYSTYNA” w Wierzchach cz.II - II.1.2. Rodzaj zamówienia:
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa wraz z montażem wyposażenia do pomieszczeń pawilonu myśliwskiego KRYSTYNA i obiektów towarzyszących w Wierzchach. 2. Szczegółowe wymagania dot. przedmiotu zamówienia, tj. rodzaj i ilość oraz parametry poszczególnych elementów stanowiących wyposażenie obiektu zawiera załącznik nr 1A do SIWZ: „Formularz asortymentowo-cenowy”. 3. Zamawiający wymaga, aby cały asortyment objęty przedmiotem zamówienia był fabrycznie nowy wolny od wad technicznych i prawnych, dopuszczony do obrotu, gatunku I, spełniał normy jakościowe i użytkowe wskazane przez Zamawiającego w załączniku nr 1A do SIWZ. Zamawiający wymaga wskazania przez Wykonawcę producenta i modelu oferowanego asortymentu w załączniku nr 1A do SIWZ. W przypadku gdy asortyment nie posiada nazwy modelu należy wpisać numer katalogowy danego Producenta, aby Zamawiający mógł dany asortyment zidentyfikować. Brak wpisania modelu i producenta oferowanego asortymentu dla danej pozycji skutkować będzie odrzuceniem oferty na podstawie art. 89 ust. 1 pkt. 2 ustawy Pzp - jako niezgodnej z SIWZ. Zamawiający zweryfikuje oferowany asortyment na podstawie ogólnodostępnych źródeł informacji np. Internet, katalogi Producentów. 4. Wykonawca zobowiązany jest dostarczyć i w przypadku elementów wymagających montażu- zamontować fabrycznie nowe wyposażenie, w pełni sprawne i gotowe do użycia (dostawa i montaż w miejscu wskazanym przez Zamawiającego na terenie obiektu). 5. Pod pojęciem fabrycznie nowe, Zamawiający rozumie pełnowartościowe produkty wykonane z nowych elementów, bez śladu uszkodzenia, wolne od usterek materiałowych i produkcyjnych, pochodzące z bieżącej produkcji. 6. Wykonawca dostarczy przedmiot umowy do miejsca dostawy na własny koszt i ryzyko. 7. Wykonawca zobowiązany jest do pozostawienia mienia Zamawiającego w stanie nie pogorszonym po zakończonej dostawie i montażu oraz do pozostawienia pomieszczeń Zamawiającego w należytym porządku. 8. Zamawiający wymaga, by Wykonawca udzielił na dostarczony przedmioty zamówienia gwarancji jakości na okres min. 1 roku - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 39221200-9
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.2. Warunki udziału
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: ZAMAWIAJĄCY NIE STAWIA WARUNKU W TYM ZAKRESIE
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1.Wypełniony i podpisany formularz ofertowy - zgodnie z zał. nr 1 do SIWZ 2. Wypełniony i podpisany formularz asortymentowo-cenowy- zgodnie z zał. nr 1A do SIWZ. 3. Pełnomocnictwo złożone w formie oryginału lub kopii poświadczonej notarialnie. a) W przypadku podpisywania oferty przez osoby nie wymienione w odpisie z właściwego rejestru – pełnomocnictwo do podpisania oferty lub podpisania oferty i zawarcia umowy. b) W przypadku podmiotów występujących wspólnie pełnomocnictwo podpisane przez upoważnionych przedstawicieli każdego z podmiotów występujących wspólnie, do reprezentowania w postępowaniu albo do reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego (zgodnie z art. 23 ustawy Pzp).
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną