Przetargi.pl
Wyposażenie OSP w Ujsołach w sprzęt niezbędny do przeciwdziałania i usuwania skutków klęsk żywiołowych

Gmina Ujsoły ogłasza przetarg

  • Adres: 34371 Ujsoły, ul. Gminna
  • Województwo: śląskie
  • Telefon/fax: tel. 0-33 8647350 , fax. 0-33 8647354
  • Data zamieszczenia: 2017-04-13
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Ujsoły
    ul. Gminna 1
    34371 Ujsoły, woj. śląskie
    tel. 0-33 8647350, fax. 0-33 8647354
    REGON: 55209900000
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Wyposażenie OSP w Ujsołach w sprzęt niezbędny do przeciwdziałania i usuwania skutków klęsk żywiołowych
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: dostawy
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa sprzętu ratowniczego do OSP w Ujsołach, obejmująca quad z przyczepą, skuter śnieżny z przyczepą, cysternę na wodę pitną, agregat prądotwórczy, pompę szlamową, pompę pływającą oraz dwie piły spalinowe. 2. Zamówienie podzielone zostało na 3 następujące części: 1) Część zamówienia nr 1 – „Dostawa quada z przyczepą”; 2) Część zamówienia nr 2 – „Dostawa skutera śnieżnego z przyczepą”; 3) Część zamówienia nr 3 – „Dostawa sprzętu niezbędnego do przeciwdziałania i usuwania skutków klęsk żywiołowych”. 3. W ramach części zamówienia nr 1, Wykonawca zobowiązany jest dostarczyć quada z przyczepą, spełniającego następujące parametry techniczne: pojazd czterokołowy z napędem na wszystkie koła napędzany czterosuwowym silnikiem spalinowym o poj. do 700 cm3, chłodzonym cieczą, maksymalnie dwucylindrowy silnik, moc min. 48 KM, wspomaganie układu kierowniczego, dwuosobowy, wciągarka o uciągu min. 1,3 tony, zaczep pod przyczepę z gniazdem elektrycznym, oświetlenie pojazdu uprzywilejowanego z sygnałem dźwiękowym (2 lampy z przodu i dwie lampy z tyłu) bampery z przodu i tyłu, kosz metalowy na bagażnik, z pełną dokumentacją do rejestracji. Przyczepa o lekkiej ażurowej konstrukcji z dyszlem do holowania za pojazdem, wyposażona w homologowany uchwyt na zaczep kulowy oraz pałąk ochronny dla noszy koszowych poszkodowanego otwierany na zawiasie, oświetlenie. 4. W ramach części zamówienia nr 2 Wykonawca zobowiązany jest dostarczyć skuter śnieżny z przyczepą spełniający następujące parametry techniczne: pojazd transportowy o następujących wymaganiach: dwusuwowy, maksymalnie 3 cylindrowy silnik, pojemność do 700 cm3, chłodzony cieczą, moc min. 100 KM, gąsienica o szerokości min. 20 cali, a długości min. 150 cali, oświetlenie pojazdu uprzywilejowanego z sygnałem dźwiękowym (dwie lampy z przodu i jedna z tyłu na pałąku za siedzeniem) dwuosobowy, zaczep transportowy do sań, oklejony naklejkami „STRAŻ”. Sanie transportowe o zabudowie z laminatu poliestrowo-szklanego poruszające się na ocynkowanych płozach. Połączenie sań ze skuterem poprzez specjalny dyszel z amortyzacją sprzęgu. Waga sań do 80 kg. 5. W ramach części zamówienia nr 3 Wykonawca zobowiązany jest dostarczyć pozostały sprzęt niezbędny do przeciwdziałania i usuwania skutków klęsk żywiołowych, w następującym zakresie: 1) cysterna na wodę – przeznaczona na wodę pitną o poj. od 3000 l do 5000 l, wyposażona w pojedynczą komorę wraz z falochronem, konstrukcja nośna: wręgi stalowe, poszycie blacha ze stali nierdzewnej, wyposażenie cysterny: 3 kurki czerpalne oraz zawór, zakończony końcówką strażacką do napełniania oddolnego, do cysterny winien być wydany atest Państwowego Zakładu Higieny. Cysterna na podwoziu jednoosiowym umożliwiającym jej przewożenie, wyposażona w układ hamulcowy i oświetlenie; 2) agregat prądotwórczy – odznaczający się mocą 11,3 kW, prądem znamionowym na poziomie: 49,1 A, napięciem 230 V oraz częstotliwością 50 Hz. Powinien być w 4 szt. różnych gniazd, umożliwiających odbiór energii. Oczekuje się po tym urządzeniu zużycia paliwa na poziomie do 5 l na godzinę pracy; 3) pompa szlamowa - minimalna moc 5,3 kW, zasilanie - benzyna, zbiornik umożliwiający pracę urządzenia bez jego tankowania min. przez 2,5 godziny, pozostałe parametry pompy: wysokość podnoszenia min. 27 m, wysokość ssania - min. 8 m, wydajność min. 1350 l wody na godzinę pracy; 4) pompa pływająca – moc silnika min. 4 kW, wydajność pracy min. 15 m3 wody na godzinę pracy, wysokość podnoszenia min. 10m; 5) dwie piły spalinowe - spalinowe pilarki łańcuchowe, o mocy: 2,2 kW przy pojemności skokowej około 40 cm sześć. - w przypadku pierwszej piły, oraz 3,4 kW przy pojemności skokowej około 60 cm sześć. – w przypadku drugiej piły. 3. Przedmiot zamówienia powinien być fabrycznie nowy. 4. Minimalny wymagany przez Zamawiającego okres gwarancji za przedmiot każdej części zamówienia wynosi 24 miesiące, z zastrzeżeniem, że Wykonawca może wskazać okres dłuższy, zgodnie z treścią Formularza ofertowego – załącznik Nr 1 do Specyfikacji. Jeżeli Wykonawca nie wskaże w Formularzu ofertowym okresu gwarancji, wówczas Zamawiający za okres gwarancji przyjmie minimalny wymagany okres, tj. 24 miesiące. 5. Przedmiot każdej części zamówienia objęty jest 24 miesięcznym okresem rękojmi za wady, którego bieg rozpoczyna się w dniu odbioru dostawy przez Zamawiającego, co zostanie poświadczone podpisaniem (bez uwag) protokołu odbioru. 6. Warunki gwarancji i rękojmi określone zostały Projekcie Umowy, stanowiącym załącznik nr 7 do SIWZ. 7. Dostarczane sprzęty powinny spełniać wszelkie wymogi, normy oraz warunki dla urządzeń i pojazdów wykorzystywanych w ratownictwie. 8. Przedmiot zamówienia winien zostać dostarczony do siedziby Ochotniczej Straży Pożarnej w Ujsołach, ul. Księdza Piotrowskiego 28, 34-371 Ujsoły, w terminie wskazanym w pkt 4 SIWZ. 9. Wykonawca zobowiązany będzie do oznakowania w sposób trwały dostarczonego sprzętu, zgodnie z zasadami promocji obowiązującymi dla RPO WSL na lata 2014-2020, po uprzedniej konsultacji z Zamawiającym. 10. Zamawiający do wykonania powyższego zamówienia nie wskazuje czynności w zakresie realizacji zamówienia, w stosunku do których wymaga zatrudnienia przez Wykonawcę lub podwykonawcę na podstawie umowy o pracę. 11. Zamawiający dopuszcza, w ramach każdej części zamówienia, dostawę sprzętów równoważnych do opisanych ppkt 2 powyżej. Zaoferowane sprzęty równoważne muszą posiadać te same lub bardzo zbliżone parametry techniczne (waga, moc, pojemność, wymiary, itp.) oraz być wykonane z tych samych lub bardzo zbliżonych materiałów, co dany sprzęt określony przez Zamawiającego w ppkt 2 powyżej. 12. W przypadku złożenia oferty równoważnej Wykonawca zobowiązany jest zaznaczyć w ofercie, którego sprzętu dotyczy oferta równoważna oraz winien wykazać, że oferowane przez niego sprzęty spełniają kryterium równoważności w stosunku do sprzętów wskazanych przez Zamawiającego.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 35110000-8

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1. Wysokość wadium. 1) Wykonawca zobowiązany jest zabezpieczyć swą ofertę wadium w następujących kwotach: a) dla części zamówienia nr 1 - 1.000,00 zł (słownie: jeden tysiąc złotych 00/100), b) dla części zamówienia nr 2 – 900,00 zł (słownie dziewięćset złotych 00/100), c) dla części zamówienia nr 3 – 1.100,00 zł (jeden tysiąc sto złotych 00/100). 2) Okres ważności wadium musi obejmować cały okres związania ofertą. 2. Forma wadium. 1) Wadium może być wniesione w następujących formach: a) pieniądzu; b) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym; c) gwarancjach bankowych; d) gwarancjach ubezpieczeniowych; e) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (t.j. Dz. U. z 2016 r. poz. 359). 2) W przypadku składania przez Wykonawcę wadium w formie gwarancji lub poręczenia, dokument powinien być sporządzony zgodnie z obowiązującym prawem i winien zawierać następujące elementy: a) nazwę dającego zlecenie (Wykonawcy), beneficjenta gwarancji lub poręczenia (Zamawiającego), gwaranta lub poręczyciela (instytucji udzielających gwarancji lub poręczenia) oraz wskazanie ich siedzib, b) określenie wierzytelności, która ma być zabezpieczona gwarancją lub poręczeniem, c) kwotę gwarancji lub poręczenia, d) termin ważności gwarancji lub poręczenia, e) zobowiązanie gwaranta i/lub poręczyciela do: nieodwołalnego i bezwarunkowego zapłacenia kwoty gwarancji i/lub poręczenia na pierwsze pisemne żądanie Zamawiającego zawierające oświadczenie, iż: - Wykonawca w odpowiedzi na wezwanie, o którym mowa w art. 26 ust. 3 i 3a, z przyczyn leżących po jego stronie, nie złożył oświadczeń lub dokumentów potwierdzających okoliczności, o których mowa w art. 25 ust. 1, oświadczenia, o którym mowa w art. 25a ust. 1, pełnomocnictw lub nie wyraził zgody na poprawienie omyłki, o której mowa w art. 87 ust. 2 pkt 3, co spowodowało brak możliwości wybrania oferty złożonej przez wykonawcę, jako najkorzystniejszej; - Wykonawca, którego ofertę wybrano odmówił podpisania umowy na warunkach określonych w ofercie, lub - Wykonawca, którego ofertę wybrano nie wniósł zabezpieczenia należytego wykonania umowy, lub - zawarcie umowy, z Wykonawcą, którego ofertę wybrano, stało się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie Wykonawcy; f) gwarancja lub poręczenie winno być nieodwołalne i bezwarunkowe; g) gwarancja lub poręczenie musi być wykonalne na terytorium Rzeczpospolitej Polskiej h) jednocześnie Zamawiający wymaga, aby okres ważności gwarancji/poręczenia nie był krótszy niż okres związania Ofertą. 3. Miejsce i sposób wniesienia wadium. 1) Wadium wnoszone w pieniądzu należy wpłacić przelewem na następujący rachunek Zamawiającego: Nazwa banku: Bank Spółdzielczy Rajcza O/ w Ujsołach Nr: 29 8125 1018 0000 0228 2000 0100 Przelew powinien wskazywać numer, nazwę postępowania, w którym składana jest oferta. 2) Do Oferty należy dołączyć kopię polecenia przelewu, potwierdzoną za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę. 3) Wadium wnoszone w innych niż pieniądz formach, należy złożyć najpóźniej wraz z ofertą (jako oddzielny od oferty dokument) lub w Kasie Urzędu Gminy Ujsoły, tj. w Ujsołach przy ul. Gminnej 1, od poniedziałku do piątku w godz. 7:30-14:30. 4. Termin wniesienia wadium. 1) Wadium należy wnieść przed upływem terminu składania Ofert, przy czym wniesienie wadium w pieniądzu za pomocą przelewu bankowego Zamawiający będzie uważał za skuteczne tylko wówczas, gdy bank prowadzący rachunek Zamawiającego potwierdzi, że otrzymał taki przelew przed upływem terminu składania Ofert. 2) W wymienionym przypadku dołączenie do Oferty kopii polecenia przelewu wystawionego przez Wykonawcę jest warunkiem koniecznym, ale nie wystarczającym do stwierdzenia przez Zamawiającego terminowego wniesienia wadium przez Wykonawcę. 3) Zamawiający żąda ponownego wniesienia wadium przez Wykonawcę, któremu zwrócono wadium po wyborze oferty najkorzystniejszej, lub unieważnieniu postępowania, jeżeli w wyniku rozstrzygnięcia odwołania jego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza. Wykonawca wnosi wadium w terminie określonym przez Zamawiającego. 4) Wykonawców, którzy nie wnieśli wadium do upływu terminu składania ofert, wyklucza się z udziału w postępowaniu. 5. Zwrot wadium. Zamawiający zwróci wadium: 1) wszystkim Wykonawcom niezwłocznie po wyborze oferty najkorzystniejszej lub unieważnieniu postępowania, z wyjątkiem Wykonawcy, którego wadium zostało zatrzymane lub którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza 2) Wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza, niezwłocznie po zawarciu umowy oraz wniesieniu zabezpieczenia należytego wykonania umowy, 3) niezwłocznie na wniosek wykonawcy, który wycofał ofertę przed upływem terminu składania ofert. 6. Utrata wadium. Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli: 1) Wykonawca w odpowiedzi na wezwanie, o którym mowa w art. 26 ust. 3 i 3a, z przyczyn leżących po jego stronie, nie złożył oświadczeń lub dokumentów potwierdzających okoliczności, o których mowa w art. 25 ust. 1, oświadczenia, o którym mowa w art. 25a ust. 1, pełnomocnictw lub nie wyraził zgody na poprawienie omyłki, o której mowa w art. 87 ust. 2 pkt 3, co spowodowało brak możliwości wybrania oferty złożonej przez wykonawcę, jako najkorzystniejszej; 2) Wykonawca, którego Oferta została wybrana odmówił podpisania umowy w sprawie zamówienia publicznego na warunkach określonych w ofercie; 3) Wykonawca, którego Oferta została wybrana nie wniósł wymaganego zabezpieczenia należytego wykonania umowy; 4) z Wykonawcą, którego Ofertę wybrano, zawarcie umowy stało się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie Wykonawcy.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach