Przetargi.pl
Wyposażenie Oddziału Chirurgii Dzieci

Szpital Specjalistyczny im. J. Śniadeckiego w Nowym Sączu ogłasza przetarg

  • Adres: 33300 Nowy Sącz, ul. Młyńska
  • Województwo: małopolskie
  • Telefon/fax: tel. (018) 44388-77; 443-66-35 , fax. (018) 4438540; 443-86-01
  • Data zamieszczenia: 2018-09-12
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Szpital Specjalistyczny im. J. Śniadeckiego w Nowym Sączu
    ul. Młyńska 10
    33300 Nowy Sącz, woj. małopolskie
    tel. (018) 44388-77; 443-66-35, fax. (018) 4438540; 443-86-01
    REGON: 00030643700000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.szpitalnowysacz.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Wyposażenie Oddziału Chirurgii Dzieci
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Część I PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA Opis przedmiotu zamówienia. Przedmiotem zamówienia jest dostawa mebli medycznych oraz pozostałego wyposażenia Oddziału Chirurgicznego dla Dzieci w ilości, asortymencie oraz wymaganiach określonych w załączniku nr 2 do SIWZ- Formularz cenowy i załączniku nr 9 – Opis Parametrów 1.Przedmiot zamówienia obejmuje 13 zadań: Zadanie nr 1 – Stolik opatrunkowy z blatem i szufladami Zadanie nr 2 – Stół opatrunkowy Zadanie nr 3 – Wózek do transportu chorych Zadanie nr 4 – Wózek na brudną bieliznę Zadanie nr 5 – Wózek z szufladami dziecięcy do iniekcji Zadanie nr 6 – Regał na baseny i kaczkę plastikowy Zadanie nr 7 –Kamera laparoskopowa 5,5 mm ze skośną optyka Zadanie nr 8 – kuchenka mikrofalowa Zadanie nr 9 – Lodówka Zadanie nr 10 – Lodówka na leki Zadanie nr 11 – Zmywarka do naczyń z funkcją wyparzania Zadanie nr 12 – Rolety do okien Zadanie nr 13 – Krzesła dla odwiedzających w ramach projektu „rozwój Szpitala Specjalistycznego im. Jędrzeja Śniadeckiego w Nowym Sączu poprzez poprawę standardu i jakości usług medycznych o nr RPMP.12.01.02-12-0447/17 w ramach poddziałania 12.1.2 Regionalna infrastruktura ochrony zdrowia” oraz dofinasowania ze środków Państwowego Funduszu Rehabilitacji Osób Niepełnosprawnych. Przedmiot zamówienia obejmuje: Dot zad. 1-6, 12,13 •dostawę towaru fabrycznie nowego, •serwis naprawczy (serwisowanie) w okresie gwarancji, •gwarancja na dostarczony towar minimum 24 miesiące, •dostarczenie instrukcji obsługi w języku polskim oraz paszportów technicznych dotyczy zadania nr 7-11 •dostawa towaru fabrycznie nowego, instalacja, uruchomienie, •serwis gwarancyjny – przeglądy gwarancyjne, •serwis naprawczy (serwisowanie) w okresie gwarancji, •gwarancja na dostarczony towar min. 24 miesiące, •dostarczenie instrukcji obsługi w języku polskim oraz paszportów technicznych 2.Termin zapłaty za dostarczony towar – 30 dni. 3.Towar będzie dostarczony transportem na koszt Wykonawcy i rozładowany w magazynie Szpitala Specjalistycznego im. J. Śniadeckiego w Nowym Sączu, ul. Młyńska 5 4.Zgodnie z postanowieniami ustawy z dnia 20 maja 2010 r. o wyrobach medycznych, (Dz. U. z 2017r., poz. 211) przedmiot zamówienia będący wyrobem medycznym musi: być oznakowany znakiem CE tzn. musi posiadać deklarację zgodności /dokument potwierdzający, że oferowany wyrób posiada dopuszczenie do obrotu i do używania oraz oznakowanie znakiem CE - zgodnie z art.11 ustawy o wyrobach medycznych/ lub posiadać wpis do rejestru wyrobu medycznego lub potwierdzone zgłoszenie do rejestru wyrobu medycznego w Urzędzie Rejestracji Produktów Leczniczych, Wyrobów Medycznych i Produktów Biobójczych. W przypadku , gdy opisany w SIWZ przedmiot zamówienia nie został sklasyfikowany jako wyrób medyczny i zgodnie z dyrektywami europejskimi i ustawą o wyrobach medycznych nie jest objęty deklaracjami zgodności i nie podlega żadnemu wpisowi, Zamawiający wymaga złożenia stosownego oświadczenia. 5.Termin wykonania zamówienia. Zamawiający ustala następujący termin wykonania zamówienia: max. do 4 tygodni od dnia zawarcia umowy.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33100000-2
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Warunek zostanie wstępnie spełniony, jeżeli Wykonawca wraz z ofertą przedłoży podpisane oświadczenie – wg wzoru na załączniku nr 4 do SIWZ.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: - listę podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej, wraz z oświadczeniem o przynależności bądź braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej – według wzoru na załączniku nr 5 do SIWZ. - wykonawca, który polega na zdolnościach lub sytuacji innych podmiotów, musi udowodnić zamawiającemu, że realizując zamówienie, będzie dysponował niezbędnymi zasobami tych podmiotów, w szczególności przedstawiając zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji zamówienia – wg wzoru na załączniku nr 7 do SIWZ

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną