Przetargi.pl
Wyposażenie nowo wybudowanego ośrodka zdrowia w Jerzmanowej z podziałem na części: Część 1 – Wyposażenie ośrodka zdrowia w Jerzmanowej – wyposażenie meblowe. Część 2 – Wyposażenie ośrodka zdrowia w Jerzmanowej – urządzenia do higieny. Część 3 – Wyposażenie ośrodka zdrowia w Jerzmanowej – specjalistyczny sprzęt medyczny.

Gmina Jerzmanowa ogłasza przetarg

  • Adres: 67-222 Jerzmanowa, Lipowa
  • Województwo: dolnośląskie
  • Telefon/fax: tel. 76 836 55 31, , fax. 76 831 21 19
  • Data zamieszczenia: 2020-10-22
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Jerzmanowa
    Lipowa 4
    67-222 Jerzmanowa, woj. dolnośląskie
    tel. 76 836 55 31, , fax. 76 831 21 19
    REGON: 39064734000000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.jerzmanowa.com.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Wyposażenie nowo wybudowanego ośrodka zdrowia w Jerzmanowej z podziałem na części: Część 1 – Wyposażenie ośrodka zdrowia w Jerzmanowej – wyposażenie meblowe. Część 2 – Wyposażenie ośrodka zdrowia w Jerzmanowej – urządzenia do higieny. Część 3 – Wyposażenie ośrodka zdrowia w Jerzmanowej – specjalistyczny sprzęt medyczny.
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia jest wyposażenie nowo wybudowanego ośrodka zdrowia w Jerzmanowej w wyposażenie meblowe, urządzenia do higieny i specjalistyczny sprzęt medyczny. Zamówienie zostało podzielone na 3 części: Część 1 - Wyposażenie meblowe – które szczegółowo opisuje Załącznik nr 1.A do SIWZ – OPIS TECHNICZNY WYPOSAŻENIA MEBLOWEGO Załącznik nr 1.B do SIWZ – ZESTAWIENIE ILOŚCIOWE WYPOSAŻENIA MEBLOWEGO Część 2 – Urządzenia do higieny – które szczegółowo opisuje Załącznik nr 2.A do SIWZ – OPIS TECHNICZNY WYPOSAŻENIA ŁAZIENEK Załącznik nr 2.B do SIWZ – ZESAWIENIE ILOŚCIOWE WYPOSAŻENIA ŁAZIENEK Część 3 – Specjalistyczny sprzęt medyczny – który szczegółowo opisuje Załącznik nr 3.A do SIWZ – OPIS TECHNICZNY WYPOSAŻENIA MEDYCZNEGO Załącznik nr 3.B do SIWZ – ZESTAWIENIE ILOŚCIOWE WYPOSAŻANIA MEDYCZNEGO Zamawiający załącza do SIWZ rzuty pomieszczeń ośrodka zdrowia w Jerzmanowej (Załącznik nr 4 do SIWZ – RZUTY POMIESZCZEŃ WRAZ Z WIZUALIZACJAMI). Rozmieszczenie mebli w załączniku nie jest wiążące, jest to propozycja projektanta. Wykonawca samodzielnie zaproponuje Zamawiającemu rozmieszczenie ujętych w przedmiocie zamówienia elementów, dlatego też przed realizacją zamówienia Wykonawca zweryfikuje rozmiary pomieszczeń. W ramach przedmiotu zamówienia Wykonawca zobowiązany jest do montażu przedmiotu zamówienia. Przez montaż należy rozumieć instalację kompletnego i gotowego do użycia wyposażenia meblowego, urządzeń do higieny oraz pozostałego wyposażenia, w szczególności specjalistycznego sprzętu medycznego w pomieszczeniach, w których będą użytkowane. Montaż będzie polegał w szczególności na złożeniu, ustawieniu lub powieszeniu, wypoziomowaniu poszczególnych elementów wyposażenia będących przedmiotem zamówienia. 1.1.2 Zamawiający wymaga wyrobów fabrycznie nowych, wolnych od wad i obciążeń prawami osób trzecich. Wszystkie ich elementy powinny być przygotowane na intensywną eksploatację i w związku z tym muszą być wykonane w sposób gwarantujący trwałość. Wyposażenie lub wszystkie jego elementy składowe muszą spełniać wszystkie parametry i wymagania wyszczególnione przez Zamawiającego w opisie przedmiotu zamówienia oraz być dopuszczone do użytkowania i obrotu na rynku polskim, zgodnie z aktualnie obowiązującymi przepisami i normami w zakresie bezpieczeństwa ich użytkowania, w szczególności użytkowania ich na terenie ośrodka zdrowia, oraz muszą być dopuszczone do sprzedaży na terenie Rzeczypospolitej Polskiej. 1.1.3 Teren realizacji dostawy zlokalizowany jest w Gminie Jerzmanowa w miejscowości Jerzmanowa przy ul. Lipowej. 1.1.4 Dostarczane wyposażenie winno posiadać odpowiednie atesty i certyfikaty wymagane Rozporządzeniem Ministra Zdrowia z dnia 26 marca 2019 r. w sprawie szczegółowych wymagań, jakim powinny odpowiadać pomieszczenia i urządzenia podmiotu wykonującego działalność leczniczą ( Dz. U. 2019 poz. 595). Jeżeli w dokumentacji nie jest wymieniony żaden właściwy standard, wyroby będą odpowiadać wymogom Polskich Norm i przepisów bezpieczeństwa stosowanych dla tego rodzaju wyrobów. Odpowiednie dokumenty należy dostarczyć Zamawiającemu w dniu dostawy. 1.1.5 Płyty, kleje i obrzeża PCV zastosowane do produkcji mebli muszą posiadać klasę higieniczną E1 – atest Państwowego Zakładu Higieny poświadczający spełnianie powyższych wymagań należy dostarczyć przed dostawą mebli. 1.1.6 Oferowane przedmioty zamówienia nie mogą być wykonane z materiałów (np. toksycznych – kwestia farb, lakierów, impregnatów, surowców, etc.), które mogłyby stanowić zagrożenie dla zdrowia w trakcie normalnego ich użytkowania, zgodnie z ich przeznaczeniem. 1.1.7 Zakończenie usługi nastąpi w momencie wykonania wszystkich czynności związanych z dostawą, montażem całego wyposażenia będącego przedmiotem zamówienia, jego ustawienia w poszczególnych pomieszczeniach, usunięcia opakowań oraz posprzątania gabinetów, korytarzy i innych pomieszczeń, w których Wykonawca realizował przedmiot zamówienia zgodnie ze wskazówkami Zamawiającego. Wraz ze zgłoszeniem do odbioru Wykonawca przedstawi komplet dokumentów odbiorowych (atesty, certyfikaty). 1.1.8 Wskazane w opisie przedmiotu zamówienia kolory zostały dobrane wg. uznania Zamawiającego, możliwa jest ich niewielka zmiana co wymaga uzgodnienia z Zamawiającym. Zamawiający potwierdzi wybraną kolorystykę na etapie zawarcia umowy. 1.1.9 W odniesieniu do opisu przedmiotu zamówienia za pomocą norm, aprobat, specyfikacji technicznych i systemów odniesienia, Zamawiający wskazuje, że dopuszcza rozwiązania równoważne opisywanym, przy czym Wykonawca, który powołuje się na rozwiązania równoważne, jest obowiązany wykazać, że oferowane przez niego dostawy, spełniają wymagania określone przez Zamawiającego. 1.1.10 W przypadku, gdy w SIWZ i w załącznikach do SIWZ użyte zostały nazwy i oznaczenia producentów lub konkretnych produktów, ma to na celu jak najdokładniejsze określenie elementów, modeli i materiałów, które mogą być użyte do realizacji przedmiotu zamówienia – Zamawiający dopuszcza zastosowanie równoważnego asortymentu, pod warunkiem posiadania przez niego nie gorszych parametrów. W przypadku zaoferowania przez Wykonawcę równoważnego asortymentu, Zamawiający ustanawia obowiązek udowodnienia równoważności; należy przedstawić dokładny opis zastosowanych rozwiązań równoważnych w zakresie technologicznym i jakościowym. Jakość zastosowanych materiałów równoważnych należy udokumentować odpowiednimi zaświadczeniami potwierdzającymi, że zastosowane materiały są zgodne z normami i wymaganiami jakie Zamawiający określił dla każdego rodzaju mebla. Pierwszorzędne znaczenie ma opis przedmiotu zamówienia. Zamawiający dopuszcza tolerancję (+/-) 3% wymiarów zewnętrznych mebli podanych w opisie przedmiotu zamówienia; tolerancja nie dotyczy wymiarów elementów konstrukcyjnych, takich jak grubość płyty, przekrój nogi itp. Wszystkie zaproponowane meble muszą być systemowe i seryjnie produkowane.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 39100000-3
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1. Każdy Wykonawca zobowiązany jest zabezpieczyć swoją ofertę wadium. Wadium wnosi się przed upływem terminu składania ofert. Jeśli wadium jest wnoszone w formie przelewu na rachunek bankowy, musi znajdować się na koncie Zamawiającego przed upływem terminu składania ofert. 1.1 Dla Części 1 – 3 000,00 zł (słownie: trzy tysiące złotych 00/100) 1.2 Dla Części 2 – Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium 1.3 Dla Części 3 – 3 000,00 zł (słownie: trzy tysiące złotych 00/100) 2. Wadium może być wnoszone w jednej lub kilku następujących formach: 2.1 pieniądzu; 2.2 poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym; 2.3 gwarancjach bankowych; 2.4 gwarancjach ubezpieczeniowych; 2.5 poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości. 3. W przypadku składania przez Wykonawcę wadium w formie gwarancji, gwarancja musi być gwarancją nieodwołalną, bezwarunkową i płatną na pierwsze pisemne żądanie Zamawiającego, sporządzoną zgodnie z obowiązującym prawem. Gwarancja powinna zawierać następujące elementy: 3.1 nazwę dającego zlecenie (Wykonawcy), beneficjenta gwarancji (Zamawiającego), gwaranta (banku lub instytucji ubezpieczeniowej udzielających gwarancji) oraz wskazanie ich siedzib; 3.2 określenie wierzytelności, która ma być zabezpieczona gwarancją; 3.3 kwotę gwarancji; 3.4 termin ważności gwarancji 3.5 zobowiązanie gwaranta do zapłacenia kwoty gwarancji na pierwsze pisemne żądanie Zamawiającego zawierające następujące lub analogicznie brzmiące oświadczenie: „Zobowiązujemy się nieodwołalnie i bezwarunkowo wypłacić Państwu / Beneficjentowi całą kwotę zobowiązania na pierwsze pisemne żądanie wraz z oświadczeniem, że w postępowaniu o udzielenie zamówienia zaszły okoliczności uzasadniające zatrzymanie przez Zamawiającego wadium na podstawie art. 46 ust. 4a lub 5 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych (Dz.U. z 2018 r., poz. 1986)” 4. Wadium wnoszone w pieniądzu należy wnosić przelewem na konto Urzędu Gminy Jerzmanowa: Bank Spółdzielczy w Głogowie Oddział w Jerzmanowej 48 8646 0008 0000 0600 1906 0006. 5. Wadium wpłacone na konto Zamawiającego powinno mieć adnotację – nazwę przetargu. 6. Oryginał dokumentu Wykonawca dostarcza w kopercie w wyznaczonym terminie tj. do dnia 2.11.2020 r. do godz. 08:30 – Sekretariat Urząd Gminy, ul. Lipowa 4, 67-222 Jerzmanowa. 7. Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli Wykonawca w odpowiedzi na wezwanie, o którym mowa w art. 26 ust. 3 i 3a ustawy Pzp, z przyczyn leżących po jego stronie, nie złożył oświadczeń lub dokumentów potwierdzających okoliczności, o których mowa w art. 25 ust. 1 ustawy Pzp, oświadczenia, o którym mowa w art. 25a ust. 1 ustawy Pzp, pełnomocnictw lub nie wyraził zgody na poprawienie omyłki, o której mowa w art. 87 ust. 2 pkt 3 ustawy Pzp, co spowodowało brak możliwości wybrania oferty złożonej przez Wykonawcę jako najkorzystniejszej. 8. Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli Wykonawca, którego oferta została wybrana: 8.1. odmówił podpisania umowy w sprawie zamówienia publicznego na warunkach określonych w ofercie; 8.2. nie wniósł wymaganego zabezpieczenia należytego wykonania umowy; 8.3. zawarcie umowy w sprawie zamówienia publicznego stało się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie Wykonawcy. 9. Zamawiający zwróci wadium wszystkim Wykonawcom niezwłocznie po wyborze oferty najkorzystniejszej lub unieważnieniu postępowania, za wyjątkiem Wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza z zastrzeżeniem pkt 7. 10. Wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza, Zamawiający zwróci wadium niezwłocznie po zawarciu umowy w sprawie zamówienia publicznego. 11. Zamawiający zwróci niezwłocznie wadium na wniosek Wykonawcy, który wycofał ofertę przed upływem terminu składania ofert. 12. Zamawiający zwraca wadium w sposób odpowiadający formie wnoszenia w przypadkach wymienionych w art. 46 ust. 1, 1a i 2 ustawy Pzp. 13. Jeżeli Wykonawca nie zabezpieczy oferty wadium lub wadium zostanie wniesione w sposób nieprawidłowy to oferta Wykonawcy zostanie odrzucona. 14. Jeżeli Wykonawca nie wyrazi zgody na przedłużenie terminu związania ofertą o której mowa w art. 85 ust. 2 ustawy Pzp to oferta Wykonawcy zostanie odrzucona. 15. Oryginał dokumentu potwierdzającego wniesienie wadium w formach, o których mowa powyżej w ust. 2 pkt 2.2-2.5 Wykonawca składa w odrębnej kopercie. Uwaga! Zgodnie z art. 45 ust. 7 ustawy Pzp wadium wnoszone w pieniądzu wpłaca się przelewem na rachunek bankowy wskazany przez Zamawiającego. Niedopuszczalne jest wpłacanie wadium gotówką w banku zapewniającym bankową obsługę budżetu gminy Jerzmanowa. Wpłata gotówkowa nie spełnia wymogu ustawy Prawo zamówień publicznych – art. 45 ust.7 ustawy Pzp.
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 3. Ofertę stanowi wypełniony Formularz ofertowy - Załącznik nr 9 do SIWZ oraz niżej wymienione wypełnione dokumenty: 3.1 Aktualne na dzień składania ofert oświadczenie w zakresie wskazanym przez Zamawiającego w ogłoszeniu o zamówieniu i w specyfikacji istotnych warunków zamówienia. Informacje zawarte w oświadczeniu stanowią wstępne potwierdzenie, że Wykonawca nie podlega wykluczeniu oraz spełnia warunki udziału w postępowaniu. Wzór oświadczenia stanowi – Załącznik nr 5 do SIWZ. Dokument składany w oryginale. Jeżeli treść oświadczenia będzie różna dla każdej z części Wykonawca składa dla każdej części osobne oświadczenie. 3.2 Zobowiązanie innych podmiotów do oddania Wykonawcy do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji zamówienia (art. 22a ust. 2 ustawy Pzp) zgodne z treścią Załącznika nr 8 do SIWZ). Dokument składany w oryginale. (Dla każdej z części osobno). 3.3 Dokument, z którego wynika upoważnienie do reprezentowania Wykonawcy; jeśli ofertę podpisuje pełnomocnik – dokument pełnomocnictwa oraz dokument, z którego wynika uprawnienie dla osoby udzielającej pełnomocnictwa, do dokonania takiej czynności, jeżeli takie umocowanie nie wynika z dokumentów ogólnie dostępnych w bazie CEIDG lub KRS. W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia – pełnomocnictwo rodzajowe do reprezentowania ich w niniejszym postępowaniu albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. 3.4 Kserokopia dokumentu potwierdzającego wniesienie wadium dla Części 1 i dla Części 3 – jeżeli wadium zostało wniesione w innej formie niż pieniądz. Oryginał Wykonawca składa w odrębnej kopercie. 3.5 Załącznik do formularza ofertowego (Załącznik 10-12 do SIWZ) w zależności od Części, na którą Wykonawca składa ofertę.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą:

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach