Przetargi.pl
Wyposażenie nowej siedziby Gminnej Biblioteki Publicznej im. Franciszka Sędzickiego w Lipuszu w sprzęt audiowizualny

Gmina Lipusz ogłasza przetarg

  • Adres: 83-424 Lipusz, ul. Derdowskiego 7
  • Województwo: pomorskie
  • Telefon/fax: tel. 058 6874515, 6874530 , fax. 058 6874591
  • Data zamieszczenia: 2013-01-21
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Lipusz
    ul. Derdowskiego 7 7
    83-424 Lipusz, woj. pomorskie
    tel. 058 6874515, 6874530, fax. 058 6874591
    REGON: 19167522100000
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Wyposażenie nowej siedziby Gminnej Biblioteki Publicznej im. Franciszka Sędzickiego w Lipuszu w sprzęt audiowizualny
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: dostawy
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1.Przedmiotem zamówienia jest zamówienie publiczne p.n. Wyposażenie nowej siedziby Gminnej Biblioteki Publicznej im. Franciszka Sędzickiego w Lipuszu w sprzęt audiowizualny. CPV 32230000-2 sprzęt telewizyjny i audiowizualny 2. Przedmiot zamówienia obejmuje: Wyposażenie biblioteki w sprzęt audiowizualny. Wyposażenie nowej siedziby Gminnej Biblioteki Publicznej im. Franciszka Sędzickiego w Lipuszu w sprzęt audiowizualny zgodnie z załącznikiem nr 1 do SIWZ (Opis przedmiotów zamawiania) tj. telewizor LCD, projektor multimedialny, ekran projekcyjny ścienny wraz ze sterowaniem bezprzewodowym, stojak do tablicy interaktywnej i projektora ultrakrótkiego, projektor ultrakrótki, tablica interaktywna, komputer - laptop z oprogramowaniem, nagłośnienie Sali konferencyjno - wystawienniczej, system dyskusyjny przewodowy. 1.Wykonawca zobowiązuje się dostarczyć i zamontować przedmiot zamówienia (umowy) zgodnie z opisem przedmiotu zamówienia stanowiącym załącznik nr 1 (opis przedmiotu zamówienia- sprzęt audiowizualny) do SIWZ. 2.Zamawiający wymaga, by wykonawca dostarczył kompletny przedmiot zamówienia do miejsca wskazanego przez zamawiającego tj. nowej siedziby Gminnej Biblioteki Publicznej im. Franciszka Sędzickiego w Lipuszu przy ul. Wybickiego 27 na koszt własny. 3.Zamawiający wymaga dostawy i montażu wymienionych w specyfikacji urządzeń. Urządzenia należy uruchomić i przeszkolić użytkownika z obsługi dostarczonego sprzętu, systemu. 4.Zamawiający wymaga, aby na wymienione w specyfikacji urządzenia Sprzedający udzielił pisemnej gwarancji na okres min. 3 lat 5.Wymagane parametry (sprzęt audiowizualny) powinny spełniać wymogi zgodnie z warunkami określonymi w opisie przedmiotów zamówienia (zał. nr 1 SIWZ), powinny być fabrycznie nowe i odpowiadać, co do jakości wymogom wyrobów dopuszczonych do obrotu. Zaleca się, aby Wykonawca dokonał wizji lokalnej w celu zapoznania się z miejscem realizacji zamówienia oraz ich zakresem, a także zdobył na własną odpowiedzialność i ryzyko, wszelkie dodatkowe informacje, które mogą być konieczne do przygotowania oferty oraz zawarcia umowy i wykonania zamówienia. Koszty dokonania wizji poniesie Wykonawca.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 322300002
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1.Przystępując do niniejszego postępowania każdy Wykonawca zobowiązany jest wnieść wadium w wysokości 1 500,00 zł. (słownie: jeden tysiąc pięćset złotych 00/100) 2. Forma wadium: 1)wadium musi obejmować cały okres związania ofertą i może być wniesione w jednej lub kilku następujących formach: a)w pieniądzu, b)poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym, c)gwarancjach bankowych, d)gwarancjach ubezpieczeniowych, e)poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt. 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. 2007 Nr 42, poz.275), 2)W przypadku składania przez Wykonawcę wadium w formie gwarancji, gwarancja musi być sporządzona zgodnie z obowiązującym prawem i musi zawierać następujące elementy: a)nazwę dającego zlecenie (Wykonawcy), beneficjenta gwarancji (Zamawiającego), gwaranta (banku lub instytucji ubezpieczeniowej udzielającej gwarancji) oraz wskazanie ich siedzib, b)określenie wierzytelności, która ma być zabezpieczona gwarancją, c)kwotę gwarancji, d)termin ważności gwarancji, e)zobowiązanie gwaranta do: zapłacenia kwoty gwarancji na pierwsze pisemne żądanie Zamawiającego zawierające oświadczenie, iż Wykonawca w odpowiedzi na wezwanie, o którym mowa w art. 26 ust. 3 ustawy Pzp, nie złożył dokumentów lub oświadczeń, o których mowa w art. 25 ust. 1 ustawy Pzp lub pełnomocnictw, i nie udowodnił, iż wynika to z przyczyn nieleżących po jego stronie. f)zobowiązanie gwaranta do: zapłacenia kwoty gwarancji na pierwsze pisemne żądanie Zamawiającego zawierające oświadczenie, iż Wykonawca, którego ofertę wybrano: - odmówił podpisania umowy w sprawie zamówienia publicznego na warunkach określonych w ofercie, lub - nie wniósł wymaganego zabezpieczenia należytego wykonania umowy, lub - zawarcie umowy w sprawie zamówienia publicznego stało się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie Wykonawcy. g)gwarancja winna być nieodwołalna i bezwarunkowa, h)jednocześnie Zamawiający wymaga, aby okres ważności gwarancji nie był krótszy niż okres związania ofertą, i)w przypadku wniesienia wadium przez Konsorcjum w formie o której mowa w ust. 2 pkt 2 SIWZ winno ono w swej treści zawierać wyraźne wskazanie wszystkich Wykonawców tworzących Konsorcjum wraz z podaniem ich nazw i siedzib. 3)postanowienia niniejszej SIWZ stosuje się odpowiednio do poręczeń. 3.Wykonawca zobowiązany jest wnieść wadium przed upływem terminu składania ofert. 4.Wadium w pieniądzu należy wnieść przelewem na konto Zamawiającego: Bank Spółdzielczy Starogard Gdański O/Lipusz Nr 39 8340 0001 0200 0475 2000 0006 5. W przypadku wadium wnoszonego w pieniądzu, jako termin wniesienia wadium przyjęty zostaje termin uznania kwoty na rachunku Zamawiającego. 6. W przypadku wniesienia wadium w formie innej niż pieniądz - kopię dokumentu potwierdzającego wniesienie wadium należy złożyć przed upływem terminu składania ofert w siedzibie Zamawiającego - ul. Derdowskiego 7, 83-424 Lipusz w sekretariacie lub dołączyć do oferty. Oryginał dokumentu potwierdzającego wniesienie wadium w formie innej niż pieniądz jest niezbędny jedynie w przypadku, gdy z treści dokumentu wynika, iż oryginał jest wymagany do skutecznego egzekwowania przez zamawiającego uprawnień wynikających z art. 46 ust. 4a i 5 ustawy Prawo zamówień publicznych, tj. przypadków gdy zamawiający jest zobowiązany do zatrzymania wadium. 7. Nie wniesienie wadium w terminie lub w sposób określony w SIWZ spowoduje wykluczenie Wykonawcy na podstawie art. 24 ust. 2 pkt 2 ustawy. 8. Zwrot wadium. Zamawiający zwróci niezwłocznie wadium według zasad określonych w art. 46 ustawy Pzp. Zamawiający może żądać ponownego wniesienia wadium przez Wykonawców, którym zwrócono wadium na podstawie art. 46 ust. 3 ustawy Pzp, jeżeli w wyniku ostatecznego rozstrzygnięcia odwołania jego oferta zostanie wybrana, jako najkorzystniejsza. W takim przypadku Wykonawca wnosi wadium w terminie określonym przez Zamawiającego. 9. Zatrzymanie wadium. 1)Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli Wykonawca, którego oferta została wybrana: a)odmówił podpisania umowy w sprawie zamówienia publicznego na warunkach określonych w ofercie, b)nie wniósł wymaganego zabezpieczenia należytego wykonania umowy, c)zawarcie umowy w sprawie zamówienia publicznego stało się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie Wykonawcy. 2)Zamawiający zatrzyma wadium wraz z odsetkami, jeżeli Wykonawca w odpowiedz na wezwanie, o którym mowa w art. 26 ust. 3 ustawy Pzp, nie złożył dokumentów lub oświadczeń, o których mowa w art. 25 ust. 1 ustawy Pzp lub pełnomocnictw, chyba że, udowodni, iż wynika to z przyczyn nieleżących po jego stronie.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.pomorskie.eu/pl/bip/gminy/lipusz
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną