Przetargi.pl
Wyposażenie nowego budynku Szkoły Podstawowej nr 4 im. ks. K. A. Hamerszmita w Suwałkach – rolety okienne

Miasto Suwałki ogłasza przetarg

  • Adres: 16-400 Suwałki, ul. Mickiewicza
  • Województwo: podlaskie
  • Telefon/fax: tel. 875 628 000 , fax. 875 628 098
  • Data zamieszczenia: 2020-06-12
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Miasto Suwałki
    ul. Mickiewicza 1
    16-400 Suwałki, woj. podlaskie
    tel. 875 628 000, fax. 875 628 098
    REGON: 79067103000000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: http://bip.um.suwalki.pl/Przetargi_sekcja/

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Wyposażenie nowego budynku Szkoły Podstawowej nr 4 im. ks. K. A. Hamerszmita w Suwałkach – rolety okienne
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. W ramach zamówienia zaplanowano wyposażenie pomieszczeń szkoły podstawowej w rolety okienne. Szczegółowy zakres zamówienia określa załącznik nr 2 – formularz cenowy oraz rzuty parteru, I piętra i II piętra. 2. Wykonawca musi zapewnić na swój koszt załadunek, transport, rozładunek oraz montaż dostarczonego wyposażenia w pomieszczeniach wskazanych przez Zamawiającego. Wykonawca po dostarczeniu elementów wyposażenia oraz po zakończeniu montażu zobowiązany jest do uporządkowania terenu dostaw i miejsca montażu, w tym zagospodarowania odpadów. Wszelkie zniszczenia w budynku powstałe podczas montażu będą usuwane przez Wykonawcę na jego koszt. 3. Wykonawca zobowiązuje się dostarczyć Zamawiającemu wyłącznie wyroby fabrycznie nowe, nieużywane oraz nieeksponowane, kompletne, gotowe do użytku zgodnie z przeznaczeniem bezpośrednio po dostarczeniu do Zamawiającego, bez konieczności zakupu dodatkowych elementów. 4. Przedmiot zamówienia powinien posiadać gwarancję, niezbędne certyfikaty, atesty oraz dokumenty potwierdzające spełnienie wymagań przeciwpożarowych dla elementów wykończenia wnętrz i wyposażenia stałego (zgodnie z § 258 pkt. 1a Rozporządzenia Ministra Infrastruktury w sprawie warunków technicznych, jakim powinny odpowiadać budynki i ich usytuowanie (Dz.U. 2019 poz. 1065). Winien spełniać wszelkie wymogi przewidziane obowiązującymi przepisami dla takiego typu wyrobów i nie może być przedmiotem roszczeń osób trzecich. 5. Wykonawca przed montażem wyposażenia jest zobowiązany złożyć do akceptacji dla Zamawiającego odpowiednie atesty, certyfikaty, gwarancje, aprobaty techniczne zastosowanych materiałów oraz instrukcję użytkowania i konserwacji. 6. Zakres rzeczowy i jakościowy przedmiotu zamówienia określa odpowiednio: a) SIWZ, b) Załącznik nr 2 – Formularz cenowy, c) Istotne postanowienia umowy, stanowiące załącznik nr 4 do SIWZ. 7. W przypadku gdy opis przedmiotu zamówienia wskazuje w odniesieniu do niektórym materiałów lub urządzeń na znaki towarowe, patenty lub pochodzenie, źródła lub szczególny proces, który charakteryzuje produkt oznacza to, że są one podane przykładowo i oznaczają minimalne oczekiwane parametry jakościowe oraz wymagany standard. Zamawiający zgodnie z art. 29 ust. 3 ustawy Pzp. w takim przypadku dopuszcza oferowanie materiałów lub urządzeń równoważnych. Za materiały lub urządzenia równoważne Zamawiający uzna takie, które posiadają parametry jakościowe i użytkowe co najmniej na poziomie parametrów określonych w opisie przedmiotu zamówienia lub lepsze. 8. Wykonawca, który powołuje się na rozwiązania równoważne opisywanym przez Zamawiającego, jest obowiązany wykazać, że oferowane przez niego dostawy spełniają wymagania określone przez Zamawiającego. Ciężar udowodnienia, że oferowany przedmiot zamówienia jest równoważny w stosunku do wymagań określonych przez Zamawiającego spoczywa na składającym ofertę. W takim wypadku Wykonawca musi przedłożyć wraz z ofertą odpowiednie dokumenty, opisujące parametry techniczne, wymagane prawem certyfikaty lub inne dokumenty, dopuszczające dane materiały lub urządzenia do użytkowania oraz pozwalające jednoznacznie stwierdzić, że są one równoważne.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 39515410-2
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający nie stawia szczegółowych wymagań w zakresie spełnienia tego warunku.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Wszyscy Wykonawcy, w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowej informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5 ustawy, przekazują Zamawiającemu oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 ustawy. Wraz ze złożeniem oświadczenia, wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym Wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia. W przypadku, gdy Wykonawca nie należy do żadnej grupy kapitałowej może złożyć oświadczenie wraz z ofertą.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą:

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną