Przetargi.pl
Wyposażenie nieruchomości zamieszkałych w urządzenia służące do gromadzenia odpadów komunalnych, odbiór każdej ilości odpadów komunalnych z tych nieruchomości, transport odpadów do Regionalnej Instalacji Przetwarzania Odpadów Komunalnych, właściwej dla Regionu Centralnego oraz organizację, utrzymanie i prowadzenie na terenie miasta Dobre Miasto Punktu Selektywnego Zbierania Odpadów Komunalnych (PSZOK), w okresie od 01.01.2017 r. do 31.03.2017 r.

Gmina Dobre Miasto ogłasza przetarg

  • Adres: 11040 Dobre Miasto, ul. Warszawska
  • Województwo: warmińsko-mazurskie
  • Telefon/fax: tel. 896 153 939 , fax. 896 161 443
  • Data zamieszczenia: 2016-12-01
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Dobre Miasto
    ul. Warszawska 14
    11040 Dobre Miasto, woj. warmińsko-mazurskie
    tel. 896 153 939, fax. 896 161 443
    REGON: 51074365700000
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Wyposażenie nieruchomości zamieszkałych w urządzenia służące do gromadzenia odpadów komunalnych, odbiór każdej ilości odpadów komunalnych z tych nieruchomości, transport odpadów do Regionalnej Instalacji Przetwarzania Odpadów Komunalnych, właściwej dla Regionu Centralnego oraz organizację, utrzymanie i prowadzenie na terenie miasta Dobre Miasto Punktu Selektywnego Zbierania Odpadów Komunalnych (PSZOK), w okresie od 01.01.2017 r. do 31.03.2017 r.
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia jest odbiór każdej ilości odpadów komunalnych z nieruchomości zamieszkałych z terenu Gminy Dobre Miasto, w okresie od 01.01.2017 r. do 31.03.2017 r. 2. Przedmiot zamówienia obejmuje: 1) wyposażenie nieruchomości zamieszkałych na terenie Gminy Dobre Miasto w urządzenia służące do gromadzenia odpadów komunalnych (pojemniki i worki do selektywnej zbiórki odpadów i odbiór każdej ilości odpadów komunalnych zmieszanych i selektywnie zebranych „u źródła" tj. bezpośrednio od właścicieli nieruchomości zamieszkałych położonych na terenie Gminy Dobre Miasto, wymienionych w tabeli nr 1, zgodnie z „Regulaminem utrzymania czystości i porządku na terenie Gminy Dobre Miasto” Tabela nr 1. Rodzaj odpadów stanowiących przedmiot zamówienia odbieranych „u źródła” tj. bezpośrednio ze wszystkich nieruchomości zamieszkałych a) zmieszane odpady komunalne: pojemniki i kontenery (zabudowa wielorodzinna), pojemniki (zabudowa jednorodzinna), bezpośrednio od właścicieli nieruchomości b) papier i tektura, opakowania z papieru i tektury: pojemniki (zabudowa wielorodzinna),worki (zabudowa jednorodzinna) – bezpośrednio od właścicieli nieruchomości c) biodegradowalne: pojemniki (zabudowa wielorodzinna),worki (zabudowa jednorodzinna), bezpośrednio od właścicieli nieruchomości d) tworzywa sztuczne, opakowania z tworzyw sztucznych, metale: pojemniki (zabudowa wielorodzinna), worki (zabudowa jednorodzinna), bezpośrednio od właścicieli nieruchomości e) szkło, opakowania ze szkła: pojemniki (zabudowa wielorodzinna), worki (zabudowa jednorodzinna), bezpośrednio od właścicieli nieruchomości f) odpady wielkogabarytowe: wystawka g) zużyty sprzęt elektryczny i elektroniczny: wystawka 2) transport odpadów komunalnych pochodzących z nieruchomości zamieszkałych z terenu Gminy Dobre Miasto do Regionalnej Instalacji Przetwarzania Odpadów Komunalnych, właściwej dla Regionu Centralnego (Zakład Gospodarki Odpadami Komunalnymi Sp. z o. o. ul. Lubelska 53, 10-410 Olsztyn), w celu ich zagospodarowania, 3) odbieranie przeterminowanych leków zbieranych przez mieszkańców w punktach zbiórki wskazanych przez Zamawiającego, znajdujących się na terenie miasta Dobre Miasto wraz z wyposażeniem ich w oznakowane pojemniki. Wykaz punktów oraz opis pojemników na przeterminowane leki zawarty został w tabeli nr 2 „Wykaz punktów zbiórki przeterminowanych leków” Tabela nr 2. Wykaz punktów zbiórki przeterminowanych leków 1. Urząd Miejski w Dobrym Mieście ul. Warszawska 14 11-040 Dobre Miasto 2. Centrum Kulturalno - Biblioteczne ul. Górna 1 11-040 Dobre Miasto 3. Zespół Obsługi Ekonomiczno – Administracyjnej ul. Olsztyńska 19 11-040 Dobre Miasto 4. Opis pojemnika: pojemnik przystosowany do zbiórki odpadów problemowych; niewielki przenośny o pojemności około 50 litrów; zajmujący stosunkowo niewielką powierzchnię; przykładowe wymiary pojemnika 50 l o: wysokość 80 cm, szerokość 25 cm, głębokość 44 cm; zabezpieczenie otworów wrzutowych powinno uniemożliwić dostęp do zawartości (tj. wrzuconych już do pojemnika lekarstw) osobom trzecim; pojemnik powinien posiadać zamek na klucz, wykonany z blachy stalowej; na pojemniku opis informujący o rodzaju zbieranych w nim odpadów. Zamawiający przewiduje, zmianę liczby lokalizacji punktów zbiórki przeterminowanych leków. Zmiany liczby bądź adresów tych punktów będą odbywały się po zawiadomieniu Wykonawcy przez Zamawiającego drogą pisemną i nie będą wymagały zmiany zapisów zawartej umowy. 4) zorganizowanie, utrzymanie i prowadzenie na terenie miasta Dobre Miasto Punktu Selektywnej Zbiórki Odpadów Komunalnych (PSZOK). PSZOK prowadzi zbiórkę dostarczonych we własnym zakresie przez właścicieli nieruchomości zamieszkałych położonych na terenie Gminy Dobre Miasto odpadów komunalnych, tj.: opakowania wielomateriałowe, chemikalia, metale, zużyte akumulatory, baterie, zużyte opony, odpady wielkogabarytowe i problematyczne (tj.: okna, drzwi, wanny, sedesy, spłuczki, umywalki, kabiny prysznicowe, brodziki, wykładziny, gumoleum, dywany), odpady budowlane i rozbiórkowe powstające w gospodarstwach domowych, odpady biodegradowalne, popioły i żużle, tworzywa sztuczne, papier, tektura i szkło, przeterminowane leki, zużyty sprzęt elektryczny i elektroniczny, odzież i tekstylia. 3. Ilość odpadów komunalnych odebranych z nieruchomości zamieszkałych z terenu Gminy Dobre Miasto w 2015 r. wyniosła 3 518,20 Mg, w tym: 1) Odpady komunalne zmieszane – 3 194,8 2) papier i tektura – 61,5 3) szkło – 118,8 4) tworzywa sztuczne – 82,3 5) wielkogabarytowe – 60,8 Powyższe dane zostały przygotowane w oparciu o sprawozdanie przekazane przez przedsiębiorcę odbierającego odpady komunalne z nieruchomości zamieszkałych w Gminie Dobre Miasto w 2015 r. 4. Odbiór odpadów komunalnych będzie dokonywany zgodnie z częstotliwością określoną w harmonogramie odbioru odpadów komunalnych, sporządzonym przez Zamawiającego na podstawie Regulaminu utrzymania czystości i porządku na terenie Gminy Dobre Miasto, zgodnie z tabelą nr 3. Harmonogram stanowi załącznik nr 13 do SIWZ. Tabela nr 3. Częstotliwość odbierania odpadów komunalnych „u źródła” tj. bezpośrednio od właścicieli nieruchomości, na których zamieszkują mieszkańcy z terenu Gminy Dobre Miasto 1. Zmieszane odpady komunalne – raz w tygodniu (miasto) raz na dwa tygodnie (wieś) w przypadku spółdzielni mieszkaniowych raz na dwa tygodnie 2. Papier – raz w miesiącu (miasto i wieś) 3. Tworzywa sztuczne, metal, odpady wielomateriałowe – raz w miesiącu (miasto i wieś) 4. Szkło – raz w miesiącu (miasto i wieś) 5.Odpady wielkogabarytowe i problematyczne oraz zużyty sprzęt elektryczny i elektroniczny - co najmniej raz na kwartał (częstotliwość odpadów wielkogabarytowych i problematycznych uzależniona jest od ilości określonej przez Wykonawcę w formularzu ofertowym) 5. Charakterystyka Gminy Dobre Miasto: 1) Gmina Dobre Miasto obejmuje 24 miejscowości w tym: miasto Dobre Miasto i 23 miejscowości wiejskie: Barcikowo, Bzowiec, Cerkiewnik, Głotowo, Jesionowo, Kabikiejmy, Kabikiejmy Dolne, Knopin, Kosyń, Kunik, Łęgno, Mawry, Międzylesie, Nowa Wieś Mała, Orzechowo, Piotraszewo, Podleśna, Praslity, Smolajny, Stary Dwór, Swobodna, Urbanowo, Wichrowo. 2) Powierzchnia Gminy Dobre Miasto ogółem wynosi 25.867 ha. 3) Liczba ludności na terenie Gminy Dobre Miasto: Z deklaracji złożonych przez mieszkańców do dnia 28.10.2016 r. wynika, że faktycznie na terenie gminy Dobre Miasto zamieszkuje około 12 615 osób. Jednakże Wykonawca musi mieć na względzie, że ilość faktyczna może zmienić się i zbliżyć się do liczby zameldowanych osób na terenie gminy, która na dzień 30.06.2016 r. wynosi 16 065 mieszkańców w tym: miasto Dobre Miasto – 10 371 mieszkańców, miejscowości wiejskie – 5 694 mieszkańców. W trakcie realizacji usługi możliwe są zmiany adresów i liczby obsługiwanych nieruchomości, jak i liczby mieszkańców. Zmiany mogą dotyczyć zarówno zmniejszenia, jak i zwiększenia liczby nieruchomości i liczby mieszkańców. Zmiany te nie będą wpływały na zmianę ceny określonej w ofercie. 4) Przewidywana do obsługi ilość nieruchomości zamieszkałych do obsługi obejmuje 2037 budynków, w tym: a) budynki jednorodzinne 1509 szt. w tym: - miasto - Dobre Miasto – 713 szt. - miejscowości wiejskie – 796 szt. b) budynki wielorodzinne 528 szt. w tym: - miasto Dobre Miasto – 288 szt. - miejscowości wiejskie – 240 szt. Zamawiający umożliwi Wykonawcy w okresie trwania umowy dostęp do wykazu nieruchomości, na których zamieszkują mieszkańcy. 5) Szczegółowe dane dotyczące Gminy Dobre Miasto zawierają w załączniki do SIWZ: a) nr 9 – Wykaz gospodarstw domowych na terenie miasta Dobre Miasto, b) nr 10 – Wykaz gospodarstw domowych w miejscowościach wiejskich na terenie Gminy Dobre Miasto c) nr 11 – Ogólna liczba nieruchomości zamieszkałych położonych na terenie Gminy Dobre Miasto d) nr 12 – Wykaz administratorów, spółdzielni mieszkaniowych i wspólnot mieszkaniowych na terenie miasta Dobre Miasto. e) załącznik nr 14 – Regulamin utrzymania czystości i porządku na terenie Gminy Dobre Miasto. 6. Zamawiający wymaga zatrudnienia na podstawie umowy o pracę przez wykonawcę lub podwykonawcę osób wykonujących czynności określone w rozdziale 3 ust. 2 pkt 1 i 2, tj. odbioru i transportu każdej ilości odpadów komunalnych zmieszanych i selektywnie zebranych „u źródła” w trakcie realizacji zamówienia, jeżeli wykonanie tych czynności polega na wykonywaniu pracy w sposób określony w art. 22 § 1 ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. Kodeks pracy (tj. Dz. U. z 2014 r. poz. 1502 z późn. zm.).
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90500000-2

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Zamawiający żąda wniesienia wadium w kwocie 5.000 zł. (pięć tysięcy złotych)

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach