MUZEUM ŚREMSKIE W ŚREMIE ogłasza przetarg
- Adres: 63-100 Śrem, ul. Mickiewicza
- Województwo: wielkopolskie
- Telefon/fax: tel. 0-61 28 35 938 , fax. 0-61 28 35 938
- Data zamieszczenia: 2019-09-16
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: MUZEUM ŚREMSKIE W ŚREMIE
ul. Mickiewicza 89
63-100 Śrem, woj. wielkopolskie
tel. 0-61 28 35 938, fax. 0-61 28 35 938
REGON: 63041897300000 - Adres strony internetowej zamawiającego: www.muzeum.srem.pl
- I.2. Rodzaj zamawiającego: Samorządzowa Instytucja Kultury
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Wyposażenie, nagłośnienie i oświetlenie Muzeum Śremskiego w Śremie - II.1.2. Rodzaj zamówienia:
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
Wyposażenie, nagłośnienie i oświetlenie Muzeum Śremskiego w Śremie. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawierają załączniki 2.1. do 2.3 do SIWZ - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30200000-1
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.2. Warunki udziału
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie zamówienia publicznego mogą ubiegać się wykonawcy, którzy spełniają warunki, dotyczące posiadania kompetencji lub uprawnień do prowadzenia określonej działalności zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów. Ocena spełniania warunków udziału w postępowaniu będzie dokonana na zasadzie spełnia/nie spełnia.
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1/ Wykaz części zamówienia, której wykonanie wykonawca zamierza powierzyć podwykonawcom 2/ Wypełniony załącznik 2.1.-2.3 stosownie do części o którą ubiega się Wykonawca
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.5. Termin związania ofertą:
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- "MiniPAKT" - Gminna Pracownia Komputerowa
Dodano: 2024-03-20 - Dostawa sprzętu komputerowego w ramach programu „Wsparcie dzieci z rodzin pegeerowskich w rozwoju cyfrowym – Granty PPGR”
Dodano: 2024-03-10 - Dostawa sprzętu komputerowego dla Województwa Wielkopolskiego z siedzibą Urzędu Marszałkowskiego Województwa Wielkopolskiego w Poznaniu
Dodano: 2024-02-20 - Przedłużenie wsparcia technicznego dla macierzy IBM V7000
Dodano: 2023-12-11 - Zakup sprzętu komputerowego i oprogramowania
Dodano: 2023-11-26 - Dostawa sprzętu komputerowego i urządzeń peryferyjnych dla Akademii Wychowania Fizycznego w Poznaniu
Dodano: 2023-11-15 - Dostawa sprzętu komputerowego dla Wielkopolskiego Ośrodka Doradztwa Rolniczego w Poznaniu według trzech części zamówienia.
Dodano: 2023-10-25 - 27.2023 Dostawa sprzętu i oprogramowania podnoszącego poziom cyberbezpieczeństwa systemów teleinformatycznych, usługa monitoringu sieci oraz usługa audytu
Dodano: 2023-10-12 - Dostawa sprzętu komputerowego (urządzenia wielofunkcyjne) dla Gminy Dobra w ramach projektu grantowego „CYFROWA GMINA” cz. nr 2
Dodano: 2023-09-28 - Dostawa sprzętu komputerowego (serwerownia) dla Gminy Dobra w ramach projektu grantowego „CYFROWA GMINA” cz. nr 3
Dodano: 2023-09-28