Przetargi.pl
„Wyposażenie kuchni szpitalnej Małopolskiego Szpitala Chorób Płuc i Rehabilitacji im. Edmunda Wojtyły”

MAŁOPOLSKI SZPITAL CHORÓB PŁUC I REHABILITACJI IM. EDMUNDA WOJTYŁY ogłasza przetarg

  • Adres: 32-310 Jaroszowiec, ul. Kolejowa 1A
  • Województwo: małopolskie
  • Telefon/fax: tel. 326428090 , fax. 326428100
  • Data zamieszczenia: 2022-09-23
  • Zamieszczanie ogłoszenia: nieobowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: MAŁOPOLSKI SZPITAL CHORÓB PŁUC I REHABILITACJI IM. EDMUNDA WOJTYŁY
    ul. Kolejowa 1A
    32-310 Jaroszowiec, woj. małopolskie
    tel. 326428090, fax. 326428100
    REGON: 000294214
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.wschp.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    „Wyposażenie kuchni szpitalnej Małopolskiego Szpitala Chorób Płuc i Rehabilitacji im. Edmunda Wojtyły”
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: dostawy
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiot zamówienia obejmuje w szczególności:a) w zakresie Zadania nr 1:Piec konwekcyjno-parowy 10-półkowy z wyposażeniem oraz okapem kondensacyjnym i podstawą pod piec o cechachszczegółowo określonych na podstawie wymaganych parametrów techniczno- eksploatacyjnych w Opisie Przedmiotu Zamówienia stanowiącym Załącznik nr 1A do SWZ. Wspólny Słownik Zamówień (CPV ): Główny kod CPV: 42214100-0 Piece kuchenne Oferowany przedmiot zamówienia musi posiadać przewidziane prawem świadectwa rejestracji, atesty, świadectwa jakości, certyfikaty, deklaracje zgodności (w tym oznakowanie znakiem CE) i zezwolenia dopuszczające do obrotu i stosowania, a ponadto właściwe oznakowania zgodnie z obowiązującymi w tym zakresie przepisami. Ponadto winien posiadać instrukcję obsługi w języku polskim. Obowiązki Wykonawcy: Dostawa, rozładunek, montaż, kompletowanie i przetransportowanie do wskazanych miejsc w siedzibie Zamawiającego oraz uruchomienie, Przeszkolenie personelu w zakresie obsługi, konserwacji i jego użytkowania. Szkolenie należy przewidzieć w jednym terminie po wcześniejszym uzgodnieniu terminu szkolenia i ilości osób. Udzielenie gwarancji na przedmiot zamówienia na okres minimum 24 miesiące liczony od daty odbioru przez Zamawiającego (okres gwarancji na przedmiot zamówienia stanowi kryterium oceny ofert, zgodnie z opisem kryterium w rozdziale- Kryteria oraz zasady oceny ofert), Wykonywanie obowiązkowych przeglądów, pomiarów itp. w czasie trwania gwarancji, zgodnie z wymaganiami określonymi w dokumentacji (specyfikacji) technicznej, z częstotliwością zalecaną przez producenta/oficjalnego dystrybutora oraz zgodnie z obowiązującymi w tym zakresie przepisami prawa.Zamawiający wymaga, aby przedmiot zamówienia był fabrycznie nowy, dobrej jakości i dopuszczony do obrotu ,wolny od wad fizycznych i prawnych oddany był do użytkowania po osiągnięciu wymaganych parametrów, w stanie kompletnym, bez konieczności dodatkowych zakupów i inwestycji oraz, aby nie był przedmiotem praw osób trzecich. Ponadto żaden element przedmiotu zamówienia, ani żadna jego część składowa, nie będzie rekondycjonowany, powystawowy i wykorzystywany wcześniej przez inny podmiot.Przedmiot zamówienia obejmuje w szczególności:b) w zakresie Zadanie nr 2:Szafa chłodnicza 1 szt. o cechach szczegółowo określonych na podstawie wymaganych parametrów techniczno- eksploatacyjnych w Opisie Przedmiotu Zamówienia stanowiącym Załącznik nr 1B do SWZ. Główny kod CPV : 42513200 -7 Urządzenia chłodniczeOferowany przedmiot zamówienia musi posiadać przewidziane prawem świadectwa rejestracji, atesty, świadectwa jakości, certyfikaty, deklaracje zgodności (w tym oznakowanie znakiem CE) i zezwolenia dopuszczające do obrotu i stosowania, a ponadto właściwe oznakowania zgodnie z obowiązującymi w tym zakresie przepisami. Ponadto winien posiadać instrukcję obsługi w języku polskim.Obowiązki Wykonawcy: Dostawa, rozładunek, montaż, kompletowanie i przetransportowanie do wskazanych miejsc w siedzibie Zamawiającego oraz uruchomienie, Udzielenie gwarancji na przedmiot zamówienia na okres minimum 24 miesiące liczony od daty odbioru przez Zamawiającego (okres gwarancji na przedmiot zamówienia stanowi kryterium oceny ofert, zgodnie z opisem kryterium w rozdziale- Kryteria oraz zasady oceny ofert), Wykonywanie obowiązkowych przeglądów, pomiarów itp. w czasie trwania gwarancji, zgodnie z wymaganiami określonymi w dokumentacji (specyfikacji) technicznej, z częstotliwością zalecaną przez producenta/oficjalnego dystrybutora oraz zgodnie z obowiązującymi w tym zakresie przepisami prawa.Zamawiający wymaga, aby przedmiot zamówienia był fabrycznie nowy, dobrej jakości i dopuszczony do obrotu ,wolny od wad fizycznych i prawnych oddany był do użytkowania po osiągnięciu wymaganych parametrów, w stanie kompletnym, bez konieczności dodatkowych zakupów i inwestycji oraz, aby nie był przedmiotem praw osób trzecich. Ponadto żaden element przedmiotu zamówienia, ani żadna jego część składowa, nie będzie rekondycjonowany, powystawowy i wykorzystywany wcześniej przez inny podmiot.Przedmiot zamówienia obejmuje w szczególności:c) w zakresie Zadania nr 3:Regały w ilości i o cechachszczegółowo określonych na podstawie wymaganych parametrów techniczno- eksploatacyjnych w Opisie Przedmiotu Zamówienia stanowiącym Załącznik nr 1C do SWZ.Główny kod CPV : 39141100-3 RegałyOferowany przedmiot zamówienia musi posiadać przewidziane prawem świadectwa rejestracji, atesty, świadectwa jakości, certyfikaty, deklaracje zgodności (w tym oznakowanie znakiem CE) i zezwolenia dopuszczające do obrotu i stosowania, a ponadto właściwe oznakowania zgodnie z obowiązującymi w tym zakresie przepisami. Ponadto winien posiadać instrukcję obsługi w języku polskim.Obowiązki Wykonawcy: Dostawa, rozładunek, montaż, kompletowanie i przetransportowanie do wskazanych miejsc w siedzibie Zamawiającego oraz uruchomienie, Udzielenie gwarancji na przedmiot zamówienia na okres minimum 24 miesiące liczony od daty odbioru przez Zamawiającego (okres gwarancji na przedmiot zamówienia stanowi kryterium oceny ofert, zgodnie z opisem kryterium w rozdziale- Kryteria oraz zasady oceny ofert), Wykonywanie obowiązkowych przeglądów, pomiarów itp. w czasie trwania gwarancji, zgodnie z wymaganiami określonymi w dokumentacji (specyfikacji) technicznej, z częstotliwością zalecaną przez producenta/oficjalnego dystrybutora oraz zgodnie z obowiązującymi w tym zakresie przepisami prawa.Zamawiający wymaga, aby przedmiot zamówienia był fabrycznie nowy, dobrej jakości i dopuszczony do obrotu ,wolny od wad fizycznych i prawnych oddany był do użytkowania po osiągnięciu wymaganych parametrów, w stanie kompletnym, bez konieczności dodatkowych zakupów i inwestycji oraz, aby nie był przedmiotem praw osób trzecich. Ponadto żaden element przedmiotu zamówienia, ani żadna jego część składowa, nie będzie rekondycjonowany, powystawowy i wykorzystywany wcześniej przez inny podmiot.Przedmiot zamówienia obejmuje w szczególności:d) W zakresie Zadania nr 4:Baseny na nóżkach/zlewy gastronomiczne 2 szt o cechachszczegółowo określonych na podstawie wymaganych parametrów techniczno- eksploatacyjnych w Opisie Przedmiotu Zamówienia stanowiącym Załącznik nr 1D do SWZ.Główny kod CPV : 39141000-2 Meble i wyposażenie kuchniOferowany przedmiot zamówienia musi posiadać przewidziane prawem świadectwa rejestracji, atesty, świadectwa jakości, certyfikaty, deklaracje zgodności (w tym oznakowanie znakiem CE) i zezwolenia dopuszczające do obrotu i stosowania, a ponadto właściwe oznakowania zgodnie z obowiązującymi w tym zakresie przepisami. Ponadto winien posiadać instrukcję obsługi w języku polskim.Obowiązki Wykonawcy: Dostawa, rozładunek, montaż, kompletowanie i przetransportowanie do wskazanych miejsc w siedzibie Zamawiającego oraz uruchomienie, Udzielenie gwarancji na przedmiot zamówienia na okres minimum 24 miesiące liczony od daty odbioru przez Zamawiającego (okres gwarancji na przedmiot zamówienia stanowi kryterium oceny ofert, zgodnie z opisem kryterium w rozdziale- Kryteria oraz zasady oceny ofert), Wykonywanie obowiązkowych przeglądów, pomiarów itp. w czasie trwania gwarancji, zgodnie z wymaganiami określonymi w dokumentacji (specyfikacji) technicznej, z częstotliwością zalecaną przez producenta/oficjalnego dystrybutora oraz zgodnie z obowiązującymi w tym zakresie przepisami prawa.Zamawiający wymaga, aby przedmiot zamówienia był fabrycznie nowy, dobrej jakości i dopuszczony do obrotu ,wolny od wad fizycznych i prawnych oddany był do użytkowania po osiągnięciu wymaganych parametrów, w stanie kompletnym, bez konieczności dodatkowych zakupów i inwestycji oraz, aby nie był przedmiotem praw osób trzecich. Ponadto żaden element przedmiotu zamówienia, ani żadna jego część składowa, nie będzie rekondycjonowany, powystawowy i wykorzystywany wcześniej przez inny podmiot.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 42214100-0
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.2. Warunki udziału
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Tak

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą: 2022-10-03

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach