Przetargi.pl
Wyposażenie internatów i kwater internatowych - 5 części

Agencja Mienia Wojskowego Oddział Regionalny w Warszawie ogłasza przetarg

  • Adres: 04247 Warszawa, ul. Chełmżyńska
  • Województwo: mazowieckie
  • Telefon/fax: tel. 22 32 61 002 , fax. 22 32 61 001
  • Data zamieszczenia: 2016-11-14
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Agencja Mienia Wojskowego Oddział Regionalny w Warszawie
    ul. Chełmżyńska 1
    04247 Warszawa, woj. mazowieckie
    tel. 22 32 61 002, fax. 22 32 61 001
    REGON: 1126394600805
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: inny:

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Wyposażenie internatów i kwater internatowych - 5 części
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: dostawy
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia jest: wyposażenie internatów i kwater internatowych w podziale na części: cz 1 – dostawa i montaż mebli w internatach i kwaterach internatowych; cz 2 – dostawa i montaż sprzętu RTV i AGD w internatach i kwaterach internatowych; cz 3 – dostawa kompletów garnków, czajników elektrycznych oraz żelazek parowych do internatów i kwater internatowych; cz 4 – dostawa kołder, poduszek oraz bielizny pościelowej do internatów i kwater internatowych; cz 5 – dostawa kompletów łazienkowych do internatów i kwater internatowych. 2. Zamawiający wymaga aby realizacja przedmiotu zamówienia nastąpiła na warunkach i zasadach określonych w projekcie umowy oraz zgodnie z opisem przedmiotu zamówienia. 3. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawarty został w: a) załączniku nr 6 do SIWZ – Opis przedmiotu zamówienia– dotyczy części zamówienia nr 1; b) załączniku nr 7 do SIWZ – Opis przedmiotu zamówienia– dotyczy części zamówienia nr 2; c) załączniku nr 8 do SIWZ – Opis przedmiotu zamówienia – dotyczy części zamówienia nr 3; d) załączniku nr 9 do SIWZ – Opis przedmiotu zamówienia– dotyczy części zamówienia nr 4; e) załączniku nr 10 do SIWZ – Opis przedmiotu zamówienia– dotyczy części zamówienia nr 5; oraz w projekcie umowy stanowiącym załącznik nr 11 do SIWZ. 4. Termin udzielenia gwarancji (dotyczy części zamówienia nr 1 i 2): nie mniej niż 24 miesięcy od dnia podpisania przez Strony bez zastrzeżeń protokołu odbioru. Termin udzielania gwarancji jest kryterium oceny ofert. 5. Termin udzielenia gwarancji (dotyczy części zamówienia nr 3 i 4): 24 miesiące od dnia podpisania przez Strony bez zastrzeżeń protokołu odbioru.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 39100000-3

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach