Szkoła Główna Handlowa ogłasza przetarg
- Adres: 02-554 Warszawa, Aleja Niepodległości 162
- Województwo: mazowieckie
- Telefon/fax: tel. 022 5648608 , fax. 022 5648608
- Data zamieszczenia: 2009-12-07
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Szkoła Główna Handlowa
Aleja Niepodległości 162 162
02-554 Warszawa, woj. mazowieckie
tel. 022 5648608, fax. 022 5648608
REGON: 00000150200000 - Adres strony internetowej zamawiającego: www.sgh.waw.pl
- I.2. Rodzaj zamawiającego: Uczelnia publiczna
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Wyposażenie i instalacja sprzętu audio-wizualnego w Aulach: IV, V i VI w budynku G Szkoły Głównej Handlowej w Warszawie, Al. Niepodległości 162. - II.1.2. Rodzaj zamówienia: dostawy
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
Wyposażenie i instalacja sprzętu audio-wizualnego w Aulach: IV, V i VI w budynku G Szkoły Głównej Handlowej w Warszawie, Al. Niepodległości 162. - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 323212001
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
- II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
- II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.1. Warunki dotyczące zamówienia
- Informacja na temat wadium: nie dotyczy
- III.2. Warunki udziału
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O zamówienie mogą ubiegać się wykonawcy, którzy spełniają następujące warunki: 1. posiadają uprawnienia do wykonywania określonej, w specyfikacji istotnych warunków zamówienia, działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień, 2. posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują lub będą dysponowali potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, tj.: - w ciągu ostatnich trzech lat przed wszczęciem postępowania o udzielenie zamówienia publicznego,a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy- w tym okresie, wykonali co najmniej dwa zamówienia na dostawy odpowiadające swoim rodzajem dostawom stanowiącym przedmiot zamówienia oraz posiadają dokumenty potwierdzające należyte ich wykonanie, 3. znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, 4. nie podlegają wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 ust.1 i 2 ustawy z dnia 29 stycznia 2004r. Prawo zamówień publicznych. Ocena spełnienia warunków wymaganych od wykonawców zostanie dokonana wg formuły spełnia - nie spełnia, na podstawie złożonych oświadczeń i dokumentów. Nie spełnienie chociażby jednego warunku określonego w pkt. od 1 do 4 skutkować będzie wykluczeniem Wykonawcy z postępowania
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Na ofertę składają się następujące dokumenty : a)Oferta, zgodna w treści z załączonym formularzem Nr 1 do specyfikacji. Oferta musi zawierać oświadczenie wykonawcy, wskazujące te części zamówienia, których wykonanie powierzy podwykonawcom. b)Wypełniony formularz cenowy - formularz nr 3 do SIWZ. c)Oświadczenie o spełnieniu warunków określonych przepisami art.22 ust. 1 i art. 24 ust.1 i ust. 2 pkt.1 ustawy Prawo zamówień publicznych - zgodne w treści z załączonym formularzem Nr 3 do SIWZ. d)Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. e)Wykaz wykonanych w ciągu ostatnich trzech lat przed wszczęciem postępowania o udzielenie zamówienia publicznego, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy- w tym okresie, zamówień odpowiadających swoim rodzajem dostawom stanowiącym przedmiot zamówienia, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców, potwierdzone opiniami Zamawiających, że dostawy te zostały wykonane należycie, wg załączonego do SIWZ formularza nr 5 f)Specyfikacja techniczna (opis) oferowanych urządzeń, w tym nazwy, symbole, modele i producenci. g)Oświadczenie charakteryzujące dostawę, zgodne w treści z formularzem nr 5.
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.sgh.waw.pl
- IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Dostawa, montaż oraz uruchomienie systemu audio-video dedykowanego do przestrzeni Oranżerii oraz salki konferencyjnej Muzeum Pałacu Króla Jana III w Wilanowie
Dodano: 2016-07-20 - Wyposażenie multimedialne sal centrum konferencyjnego na PGE Narodowym
Dodano: 2016-06-28 - Dostawa, instalacja i wdrożenie systemu multimedialnego w sali konferencyjnej Starostwa Powiatowego w Pruszkowie
Dodano: 2015-11-25 - Dostawa sprzętu wideo, audio, motion capture, green box na potrzeby Laboratorium Rzeczywistości Wirtualnej Instytutu Informatyki PW (LWR2) Postępowanie nr WEiTI/169/S/ZP/2015/1030
Dodano: 2015-09-08 - Modernizacja systemu audio-video w auli im. Prof. J. Piekarczyka Warszawskiego Uniwersytetu Medycznego, znak sprawy nadany przez Zamawiającego: AEZ/S-126/2015
Dodano: 2015-08-26 - Dostawa sprzętu wideo, audio, motion capture, green box na potrzeby Laboratorium Rzeczywistości Wirtualnej Instytutu Informatyki PW (LWR2) Postępowanie nr WEiTI/149/S/ZP/2015/1030
Dodano: 2015-08-14 - Dostawa sprzętu audiowizualnego
Dodano: 2015-06-30 - WDROŻENIE SYSTEMU W TYM ZAKUP NIEZBĘDNEGO SPRZĘTU I APARATURY - DOSTAWA, WDROŻENIE I INSTALACJA SYSTEMU WIDEOKONFERENCYJNEGO
Dodano: 2015-06-05 - Dostawa sprzętu wideo, audio, motion capture, green box na potrzeby Laboratorium Rzeczywistości Wirtualnej Instytutu Informatyki PW (LWR2) Postępowanie nr WEiTI/104/S/ZP/2015/1030
Dodano: 2015-05-26 - Dostawa sprzętu wideo, audio, motion capture, green box na potrzeby Laboratorium Rzeczywistości Wirtualnej Instytutu Informatyki PW (LWR2) Postępowanie nr WEiTI/68/S/ZP/2015/1030
Dodano: 2015-04-22