Przetargi.pl
Wyposażenie gminnego Domu Kultury w Chrostkowie (wyposażenie audio-wizualne oraz wyposażenie kuchenne)

Urząd Gminy Chrostkowo ogłasza przetarg

  • Adres: 87-602 Chrostkowo, Chrostkowo 99
  • Województwo: kujawsko-pomorskie
  • Telefon/fax: tel. 054 2870039 w. 46 , fax. 054 2870039
  • Data zamieszczenia: 2010-01-06
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Urząd Gminy Chrostkowo
    Chrostkowo 99 99
    87-602 Chrostkowo, woj. kujawsko-pomorskie
    tel. 054 2870039 w. 46, fax. 054 2870039
    REGON: 00099450300000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.chrostkowo@bazagmin.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Wyposażenie gminnego Domu Kultury w Chrostkowie (wyposażenie audio-wizualne oraz wyposażenie kuchenne)
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: dostawy
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest w wyposażenie gminnego Domu Kultury, na które to składa się wyposażenie audio-wizualne oraz wyposażenie kuchenne. W ramach projektu zostaną zakupione: patelnia elektryczna, zmywarka do naczyń, zmywarka do szkła, szafa chłodnicza, zamrażarka, mikrofalówka, kuchnia gazowa z piekarnikiem, kolumny estradowe (4szt.), wzmacniacz, mikser, statywy do kolumn (4szt.), mikrofon bezprzewodowy (2 kpl.), okablowanie do kolumn (50 m), projektor multimedialny, ekran ze statywem, laptop i oprogramowanie do laptopa (w tym: system operacyjny i oprogramowanie biurowe) - szczegółowe dane zawiera załącznik nr 4 do specyfikacji.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 392900001
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wnoszenia wadium.
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Warunki udziału w postępowaniu: a. Warunki udziału w postępowaniu: o udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy spełniają następujące warunki: i. posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień ii. posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonywania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępniania potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia iii. znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia iv. nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia na podstawie art. 24 ust 1 i 2 Prawa zamówień publicznych b. Ocena spełnienia warunków w postępowaniu o zamówienie publiczne: z ubiegania się o udzielenie zamówienia publicznego wyklucza się: i. wykonawców, którzy nie spełniają warunków udziału w postępowaniu o zamówienie publiczne, o których mowa w art. 24 ust. 1 Prawa zamówień publicznych ii. wykonawców, którzy wykonywali bezpośrednio czynności związane z przygotowaniem prowadzonego postępowania, lub posługiwali się w celu sporządzenia oferty osobami uczestniczącymi w dokonywaniu tych czynności, chyba że udział tych wykonawców w postępowaniu nie utrudni uczciwej konkurencji iii. wykonawców, którzy złożyli nieprawdziwe informacje mające wpływ na wynik prowadzonego postępowania iv. wykonawców, którzy nie złożyli oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu lub dokumentów potwierdzających spełnienie tych warunków lub złożone dokumenty zawierają błędy, z zastrzeżeniem art. 26 ust. 3 ustawy Prawo zamówień publicznych v. wykonawców, którzy nie wnieśli wadium, w tym również na przedłużony okres związania ofertą lub nie zgodzili się na przedłużenie okresu związania ofertą c. Zamawiający odrzuca ofertę, która: i. jest niezgodna z ustawą ii. jej treść nie odpowiada treści specyfikacji istotnych warunków zamówienia, z zastrzeżeniem art. 87 ust. 2 pkt. 3 ustawy Prawa zamówień publicznych iii. jej złożenie stanowi czyn nieuczciwej konkurencji w rozumieniu przepisów o zwalczaniu nieuczciwej konkurencji iv. zawiera rażącą niską cenę w stosunku do przedmiotu zamówienia v. została złożona przez wykonawcę wykluczonego z udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia lub niezaproszonego do składania ofert vi. zawiera błędy w obliczaniu ceny vii. w terminie 3 dni od dnia doręczenia zawiadomienia wykonawca nie zgodził się na poprawienie omyłki, o której mowa w art. 87 ust. 2 pkt. 3 viii. jest nieważna na podstawie odrębnych przepisów
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Informacje o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełnienia warunków udziału w postępowaniu a. W celu potwierdzenia, że wykonawca posiada uprawnienie do wykonywania określonej działalności lub czynności oraz nie podlega wykluczeniu na podstawie art. 24 ustawy z dnia 29 stycznia 2009r. - Prawo zamówień publicznych, wykonawca składa następujące dokumenty: i. formularz ofertowy z wykorzystaniem wzoru - załącznik nr 1. ii. aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające odpowiednio, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne, lub zaświadczenia, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. iii. oświadczenie do postępowania o zamówienie publiczne z art. 22 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych z wykorzystaniem wzoru - załącznik 2. iv. wypełnione zestawienie wyposażenia do wyceny zawierające elementy zgodnie z kosztorysem stanowiącym załącznik nr 4 - podpisane na każdej ze stron. v. parafowany wzór umowy wraz z załącznikiem nr 1 do umowy. b. wyżej wymienione dokumenty mogą być złożone w formie oryginałów lub kserokopii potwierdzonych za zgodność z oryginałem przez osobę uprawnioną do podpisania oferty z dopiskiem za zgodność z oryginałem.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.chrostkowo@bazagmin.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną