Przetargi.pl
wyposażenie gmachu Wydziału Humanistycznego oraz Pracowni Rzeźby w sprzęt do utrzymania czystości w ramach realizacji projektu Budowa budynku Wydziału Humanistycznego z Pracownią Rzeźby dla Uniwersytetu Przyrodniczo - Humanistycznego w Siedlcach przy ul. Żytniej - II etap

Uniwersytet Przyrodniczo-Humanistyczny w Siedlcach ogłasza przetarg

  • Adres: 08-110 Siedlce, ul. Konarskiego 2
  • Województwo: mazowieckie
  • Telefon/fax: tel. 25 6442095 , fax. 25 6442045
  • Data zamieszczenia: 2012-11-23
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Uniwersytet Przyrodniczo-Humanistyczny w Siedlcach
    ul. Konarskiego 2 2
    08-110 Siedlce, woj. mazowieckie
    tel. 25 6442095, fax. 25 6442045
    REGON: 00000147100000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.uph.edu.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Uczelnia publiczna

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    wyposażenie gmachu Wydziału Humanistycznego oraz Pracowni Rzeźby w sprzęt do utrzymania czystości w ramach realizacji projektu Budowa budynku Wydziału Humanistycznego z Pracownią Rzeźby dla Uniwersytetu Przyrodniczo - Humanistycznego w Siedlcach przy ul. Żytniej - II etap
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: dostawy
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest wyposażenie gmachu Wydziału Humanistycznego oraz Pracowni Rzeźby w sprzęt do utrzymania czystości w ramach realizacji projektu Budowa budynku Wydziału Humanistycznego z Pracownią Rzeźby dla Uniwersytetu Przyrodniczo - Humanistycznego w Siedlcach przy ul. Żytniej - II etap. 2. Przedmiot zamówienia podzielony został na następujące części (Zadania):1) Zadanie nr 1 - Dostawa urządzeń do utrzymania czystości na zewnątrz budynku - w zakresie opisanym w załączniku nr 1a do SIWZ; 2) Zadanie nr 2 - Dostawa urządzeń do utrzymania czystości wewnątrz budynku - w zakresie opisanym w załączniku nr 1b do SIWZ; 3) Zadanie nr 3 - Dostawa pojemników na odpady - w zakresie opisanym w załączniku nr 1c do SIWZ; 3. Zamawiający wymaga spełnienia poniższych warunków: 1) wszystkie dostarczone urządzenia i elementy wyposażenia objęte przedmiotem zamówienia oraz ich części muszą być nieużywane i fabrycznie nowe; 2) wszelkich formalności celnych, podatkowych i administracyjnych związanych z dostawą przedmiotu zamówienia zobowiązany jest dokonać Wykonawca; 3) wszystkie dostarczone w ramach realizacji Zadania nr 1 i 2 urządzenia muszą być wyposażone w osprzęt i materiały eksploatacyjne (w tym w szczególności paliwo) niezbędne do ich prawidłowego funkcjonowania; pojemniki na odpady dostarczone w ramach realizacji Zadania nr 3 muszą być zaopatrzone w odpowiednie worki na śmieci; 4) przedmiot zamówienia w zakresie Zadania nr 1 i nr 2 obejmuje:a) w razie konieczności - zmontowanie urządzeń, montaż materiałów eksploatacyjnych oraz uruchomienie; b) przeszkolenie pracowników Zamawiającego w zakresie obsługi dostarczonych urządzeń; 5) Wykonawca, którego oferta zostanie wybrana na wykonanie Zadania nr 3, zobowiązany będzie przed przystąpieniem do realizacji zamówienia ustalić z nadzorem autorskim ostateczną kolorystykę zastosowanych materiałów; 6) przedmiot zamówienia w zakresie wszystkich Zadań obejmuje oznakowanie dostarczonych urządzeń i pojemników na odpady poprzez zamieszczenie na nich naklejek, informujących o sfinansowaniu przedmiotu zamówienia ze środków Unii Europejskiej, sporządzonych zgodnie ze wzorem stanowiącym załącznik nr 7 do niniejszej SIWZ.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 163110008
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.1. Kryteria oceny ofert: zaoferowany okres gwarancji
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.uph.edu.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach