Gmina Nowy Dwór Gdański ogłasza przetarg
- Adres: 82-100 Nowy Dwór Gdański, ul. Wejhera 3
- Województwo: pomorskie
- Telefon/fax: tel. 055 2472401 , fax. 055 2472405
- Data zamieszczenia: 2010-06-02
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Gmina Nowy Dwór Gdański
ul. Wejhera 3 3
82-100 Nowy Dwór Gdański, woj. pomorskie
tel. 055 2472401, fax. 055 2472405
REGON: 17074789100000 - Adres strony internetowej zamawiającego: http://www.bip.miastonowydwor.pl
- I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Wyposażenie Części I (muzealno-ekspozycyjnej) oraz Części III (seminaryjno-wykładowej) Żuławskiego Parku Historycznego w sprzęt multimedialny i system obsługi zwiedzania wraz z oprogramowaniem i niezbędnym osprzętem oraz meble - II.1.2. Rodzaj zamówienia: dostawy
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
1. Zamówienie obejmuje sprzedaż, dostarczenie i montaż elementów wyposażenia (zwanych dalej sprzętami) Żuławskiego Parku Historycznego w Nowym Dworze Gdańskim, w szczególności takich, jak: 1) projektor multimedialny, wizualizer oraz ekran elektryczny; 2) system centralnego sterowania (m.in.: jednostka centralna, bezprzewodowy panel dotykowy, przekaźniki sterujące); 3) system nagłośnieniowy (m.in.: wzmacniacz mocy, zestawy głośnikowe, mikser, mikrofony); 4) katedra, mównica, szafka sprzętowa - meblowa, krzesła konferencyjne; 5) kotary zaciemniające; 6) notebook z osprzętem dodatkowym; 7) monitory, stojaki mobilne, odtwarzacze DVD, osprzęt dodatkowy; 8) system obsługi zwiedzania (m.in.: nadajnik, odbiorniki, słuchawki, anteny, identyfikatory, ładowarki, oprogramowanie, mikrofon, palmtop, komputer stacjonarny). W zakres zamówienia wchodzą również: zaprogramowanie systemów niezbędne do uzyskania ich pełnej funkcjonalności, uruchomienie i testowanie sprzętów oraz przeszkolenie 2 wyznaczonych przez Zamawiającego osób w zakresie użytkowania, obsługi i konserwacji sprzętów i oprogramowania objętych zamówieniem. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowi Załącznik nr 1 do SIWZ. 2. W zakres zamówienia wchodzą wszystkie prace, materiały, urządzenia i usługi niezbędne do jego kompleksowego wykonania - zarówno wynikające wprost z opisu przedmiotu zamówienia, jak również w nich nieujęte. 3. Zamawiający zaleca, aby Wykonawca przeprowadził wizję w terenie w celu ustalenia pełnego zakresu prac związanych z realizacją zamówienia. 4. Wskazanie w opisie przedmiotu zamówienia przykładowych: znaków towarowych, patentów lub pochodzenia, nie ma na celu naruszenia art. 29 i 7 ustawy Pzp, a służy jedynie jak najdokładniejszemu przedstawieniu oczekiwań Zamawiającego. Zamawiający dopuszcza rozwiązania równoważne pod warunkiem zachowania parametrów technicznych, jakościowych i funkcjonalnych nie gorszych niż przedstawione w opisie. 5. Zamawiający dopuszcza rozwiązania równoważne opisanym za pomocą norm, aprobat, specyfikacji technicznych i systemów odniesienia, o których mowa w art. 30 ust. 1-3 ustawy Pzp. Wykonawca, który powołuje się na rozwiązania równoważne tak opisanym przez Zamawiającego, jest obowiązany wykazać, że oferowane przez niego dostawy spełniają wymagania określone przez Zamawiającego (art. 30 ust. 5 ustawy Pzp). - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 323000006
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
- II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
- II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
- II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 4 miesięcy
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://www.bip.miastonowydwor.pl
- IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Dostawa odbiorników sygnałów satelitarnych oraz dostawa i montaż instalacji antenowej dla Wydziału Elektroniki, Telekomunikacji i Informatyki Politechniki Gdańskiej
Dodano: 2014-03-10 - Dostawa telewizorów dla Wydziału Elektroniki, Telekomunikacji i Informatyki Politechniki Gdańskiej
Dodano: 2012-05-25 - Dostawa telewizorów z uchwytem do montażu dla Wydziału Elektroniki, Telekomunikacji i Informatyki Politechniki Gdańskiej
Dodano: 2010-10-29 - DOSTAWA SPRZĘTU RTV NA POTRZEBY STAROSTWA POWIATOWEGO W BYTOWIE WSPÓŁFINANSOWANEGO PRZEZ UNIĘ EUROPEJSKĄ ZE ŚRODKÓW EUROPEJSKIEGO FUNDUSZU SPOŁECZNEGO
Dodano: 2010-10-08 - dostarczenie oraz montaż i uruchomienie zestawu urządzeń w studio nagraniowym Katedry Systemów Multimedialnych Wydziału Elektroniki, Telekomunikacji i Informatyki Politechniki Gdańskiej w ramach projektu badawczego Opracowanie typoszeregu komputerowych interfejsów multimodalnych oraz ich wdrożenie w zastosowaniach edukacyjnych, medycznych, w obronności i w przemyśle Program Operacyjny Innowacyjna Gospodarka Poddziałanie 1.3.1.
Dodano: 2010-03-18