Rejonowy Zarząd Infrastruktury ogłasza przetarg
- Adres: 70-240 Szczecin, ul. Narutowicza 17B
- Województwo: zachodniopomorskie
- Telefon/fax: tel. 091 8892000, 8892026 , fax. 091 8892024, 8892029, 4331054
- Data zamieszczenia: 2009-06-22
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Rejonowy Zarząd Infrastruktury
ul. Narutowicza 17B 17B
70-240 Szczecin, woj. zachodniopomorskie
tel. 091 8892000, 8892026, fax. 091 8892024, 8892029, 4331054
REGON: 81006093700000 - Adres strony internetowej zamawiającego: www.rzi.szczecin.pl
- I.2. Rodzaj zamawiającego: Inny: Jednostka Organizacyjna MON
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Wyposażenie części biurowej budynku biurowego z audytorium w sprzęt kwaterunkowy wraz z zamontowaniem w Wielonarodowym Korpusie Północno - Wschodnim w Szczecinie przy ul. Łukasińskieg33. - II.1.2. Rodzaj zamówienia: dostawy
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
1. Przedmiotem zamówienia jest wyposażenie części biurowej budynku biurowego z audytorium w sprzęt kwaterunkowy wraz z zamontowaniem w Wielonarodowym Korpusie Północno - Wschodnim w Szczecinie przy ul. Łukasińskiego 33 . 2. Wykonawca dostarczy przedmiot zamówienia wraz z rozładunkiem oraz z zamontowaniem na koszt własny do Wielonarodowego Korpusu Północno -Wschodniego przy ul. Łukasińskiego 33 w Szczecinie - budynek biurowy z audytorium. 3. Sprzęt w zakresie materiałoznawstwa , konstrukcji i wykonawstwa mebli, funkcjonalności i jakości winien być wykonany zgodnie z obowiązującymi normami w przemyśle meblarskim oraz wymaganiami określonymi w zał. nr 6 - ( Specyfikacja techniczna ) do SIWZ. 4. Uwaga! W dniu otwarcia ofert należy dostarczyć i zaprezentować komodę oraz blat biurka dotyczącego sprzętu gabinetowego o wysokim standardzie oznaczonego symbolami WP8 przeznaczonego na wyposażenie pomieszczeń służbowych dowództwa. 5. Szacunkowa wartość zamówienia wynosi: 445.328,68 PLN - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 361210005
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
- II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
- II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
- II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 35 dni
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.1. Warunki dotyczące zamówienia
- Informacja na temat wadium: Zamaiający żąda wniesienia wadium w wysokości 13.000,00 PLN. Zamawiający będzie żądał wniesienia zabezpieczenia należytego wykonania umowy w wysokości 2% ceny całkowitej podanej w ofercie.
- III.2. Warunki udziału
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zgodnie z art. 22 Ustawy PZP o zamówienie mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają następujące warunki: a) Posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień, b) Posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, c) Znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, d) Nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia publicznego na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 UPZP oraz nie zalegają z opłatami na rzecz ZUS, US, KRUS. Ocena: Spełnia/Nie spełnia.
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Pisemne oświadczenie Wykonawcy o nie podleganiu wykluczeniu z tytułu określonego w ust. 1, zawierające treść jak w formularzu do oferty - Oświadczenie (załącznik nr 2 do SIWZ); 2W celu potwierdzenia posiadania przez Wykonawcę uprawnień do wykonywania określonej działalności pozwalającej na realizację zamówienia oraz nie podlegania wykluczeniu z art. 24 UPZP: a)aktualny odpisu z właściwego rejestru albo aktualnego zaświadczenia o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej w zakresie dostaw umożliwiających wykonanie przedmiotu zamówienia, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej , wystawionego nie wcześniej niż 6 m-cy przed upływem terminu składania ofert.
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.przetargi.rzi.szczecin.pl
- IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- dostawa i montaż mebli biurowych do budynku biurowego Nadleśnictwa Świdwin z siedzibą w Świdwinie przy ul. Szczecińskiej
Dodano: 2012-10-24 - Dostawa sprzętu kwaterunkowego (meble) na wyposażenie budynku nr 41 w Wojskowym Biurze Emerytalnym w Szczecinie
Dodano: 2011-04-07 - dostawę mebli biurowych dla Miejskiego Ośrodka Pomocy Rodzinie w Szczecinie
Dodano: 2010-12-08 - dostawa mebli biurowych dla Miejskiego Ośrodka Pomocy Rodzinie w Szczecinie
Dodano: 2010-11-24 - DOSTAWA MEBLI NA RZECZ URZĘDU MARSZAŁKOWSKIEGO WOJEWÓDZTWA ZACHODNIOPOMORSKIEGO
Dodano: 2009-12-04 - DOSTAWA MEBLI NA RZECZ URZĘDU MARSZAŁKOWSKIEGO WOJEWÓDZTWA ZACHODNIOPOMORSKIEGO
Dodano: 2009-10-20