Przetargi.pl
Wyposażenie Centrum konferencyjno-rekreacyjnego oraz punktu przystankowego dla turystów podróżujących Szlakiem Odry

Gmina Prochowice ogłasza przetarg

  • Adres: 59-230 Prochowice, ul. Rynek 1
  • Województwo: dolnośląskie
  • Telefon/fax: tel. 076 8584342 lub 8584343 , fax. 076 8584581
  • Data zamieszczenia: 2014-02-04
  • Zamieszczanie ogłoszenia: nieobowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Prochowice
    ul. Rynek 1 1
    59-230 Prochowice, woj. dolnośląskie
    tel. 076 8584342 lub 8584343, fax. 076 8584581
    REGON: 39064751200000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.bip.prochowice.com
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Wyposażenie Centrum konferencyjno-rekreacyjnego oraz punktu przystankowego dla turystów podróżujących Szlakiem Odry
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: dostawy
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest dostawa wyposażenia sali konferencyjno-rekreacyjnej oraz wyposażenie punktu przystankowego na szlaku Odry położnej w Prochowicach 59-230 przy ul. Wrocławskiej 65 według podziału na części: Część I - Dostawa i montaż wyposażenia sportowego sali konferencyjno-rekreacyjnej: 1. Stół Bilardowy - 1 sztuka, toczone nogi, wymiary w ft 9 x 4,5, w zestawie komplet do gry (kije bilardowe, bile, trójkąt , krzyżak) - sukno koloru zielonego. 2. Stół do Ping-Ponga (Tenisa Stołowego)- 1 sztuka, standardowy stół przeznaczony do gry szkolnej, klubowej, rekreacyjnej, blat wykonany z płyty wiórowej laminowanej o grubości 18 mm, zespół jezdny złożony z czterech kółek, składany. 3. Siatka dokręcana do stołu do ping-ponga - 1 stuka z tworzywa sztucznego , możliwość regulacji wysokości i naciągu siatki, przykręcana do blatu, spełniająca wymagania przepisów gry w tenisa stołowego. Szczegółowy opis parametrów użytkowych części I zawiera załącznik nr 2 do SIWZ - Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia Część II - Dostawa i mebli konferencyjnych: 1. Stół - sztuk 5, konstrukcja stołu - blat gr. 25mm, okleina PCV, nogi metalic lub chrom śr. 60mm, wym. 200cm x100cm. 2. Fotel-pufa 15 sztuk do stołu bilardowego, fotele klubowe, odporność na ścieranie i tarcie, obicie z ekoskóry, łatwe w utrzymaniu czystości, kolor butelkowa zieleń - ciemna zieleń lub czarny. 3. Krzesła - 50 sztuk, typu Arioso, miękkie, tapicerowane siedzisko i oparcie, uchwyt w górnej części oparcia ułatwiający przenoszenie krzesła, solidna metalowa lakierowana rama krzesła w kolorze metalic lub chrom, możliwość składania w stosie, kolor ciemna zieleń. Szczegółowy opis parametrów użytkowych części II zawiera załącznik nr 2 do SIWZ - Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia Część III - Dostawa i montaż sprzętu elektronicznego: 1. Ekran Projekcyjny Elektryczny o szerokości około 350cm (przybliżone wymiary projekcji wyświetlania 333cm x 250cm. 2. Zestaw nagłaśniający w którego skład wchodzą mikser (8 kanałowy stereofoniczny powermixer o dużej mocy z wbudowanym 24-bitowym procesorem efektów), 2 kolumny pasywne, zestaw mikrofon bezprzewodowy (2 szt. nadajników do ręki), statywy 2 szt. do kolumn, 2 szt. do mikrofonów, okablowanie całego zestawu. Szczegółowy opis parametrów użytkowych części III zawiera załącznik nr 2 do SIWZ - Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia Część IV - Dostawa i ulicznego wyposażenia punktu przystankowego: 1. Stojak na rowery (5 stanowisk) - materiał: stal ocynkowana montowany do podłoża kołkami rozporowymi / kotwami, zabezpieczony antykorozyjnie po przez ocynkowanie ogniowe. Przeznaczony do parkowania wszystkich typów i wielkości rowerów również tych wyposażonych w hamulce tarczowe, łatwy montaż przy pomocy śrub. 2. Ławka bez oparcia - parkowa, 1 sztuka siedzisko - drewniane, impregnowane, nogi wykonane z mocnego odlewu żeliwnego lub rury ocynkowanej, malowanej proszkowo, wymiary dł. 150 cm. Szczegółowy opis parametrów użytkowych części IV zawiera załącznik nr 2 do SIWZ - Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia Szczegółowe wymagania związane z realizacją przedmiotu zamówienia: 1. Zamawiający dopuszcza składanie ofert częściowych. Wykonawca może złożyć ofertę na jedną lub więcej części zamówienia. 2. Dostarczone elementy zamówienia, winny być nowe, wolne od wad, wykonane w ramach bezpiecznych technologii. 3. Winny spełniać wymagania norm UE. Produkty, które tego wymagają winny posiadać niezbędne certyfikaty bezpieczeństwa, atesty, świadectwa jakości i spełniać wszelkie wymogi norm określonych obowiązującym prawem. 4. Wykonawca dostarczy elementy wyposażenia na własny koszt. 5. Zamawiający wskazując w SIWZ i Specyfikacji technicznej przedmiotu zamówienia (załącznik nr 2), że do realizacji niniejszego zamówienia należy dostarczyć produkty konkretnych producentów Zamawiający informuje, że na podstawie art.29 ust.3 Ustawy dopuszcza składanie ofert na produkty równoważne. 6. Przez produkty równoważne Zamawiający rozumie produkty o parametrach technicznych, użytkowych i jakościowych takich samych lub wyższych w stosunku do opisanych w przedmiocie zamówienia. 7. Ciężar udowodnienia, że oferowany przedmiot zamówienia jest równoważny w stosunku do wymagań określonych przez Zamawiającego spoczywa na składającym ofertę. 8. Wykonawca może powierzyć wykonanie zamówienia podwykonawcom. Wykonawca określi w ofercie zakres zadań, które zostaną powierzone Podwykonawcom.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 391000003
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Zamawiający nie żąda wniesienia wadium

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://www.bip.prochowice.com/content.php?cms_id=38||menu=p7
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach