Przetargi.pl
Wyposażenie Centrum Geoturystycznego w Lipsku Polesiu - sprzęt rekreacyjny

Gmina Zamość ogłasza przetarg

  • Adres: 22-400 Zamość, Peowiaków
  • Województwo: lubelskie
  • Telefon/fax: tel. 84 639-29-59 , fax. 84 639-23-64
  • Data zamieszczenia: 2020-08-28
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Zamość
    Peowiaków 92
    22-400 Zamość, woj. lubelskie
    tel. 84 639-29-59, fax. 84 639-23-64
    REGON: 54068200000000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: http://ugzamosc.bip.lubelskie.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Wyposażenie Centrum Geoturystycznego w Lipsku Polesiu - sprzęt rekreacyjny
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiot zamówienia: Zakup wyposażenia do Centrum Geoturystycznego w Lipsku Polesiu, Gmina Zamość, woj. Lubelskie. Zakup obejmuje dostawę sprzętu rekreacyjnego. Przedmiot zamówienia obejmuje dostawę wyposażenia rekreacyjnego Centrum Geoturystycznego. Dostawa obejmuje zakup, transport, wniesienie i montaż sprzętu we wskazanych przez Zamawiającego pomieszczeniach. Wykonawca zobowiązany jest również do odbioru kartonów, folii, opakowań pozostałych po montażu sprzętu. Wraz z urządzeniami Wykonawca dostarczy naklejki o łatwo zmywalnej powierzchni o wymiarach 15 x 5 cm (szer. x wysokość) z kolorowym nadrukiem (loga partnerów projektu) wg wzoru dostarczonego wcześniej przez Zamawiającego. Liczba naklejek ma odpowiadać liczbie zakupionych sztuk sprzętu. Naklejki zostaną naklejone przez Zamawiającego po odbiorze sprzętu. Gwarancja na wszystkie urządzenia co najmniej 24 miesiące (nie dotyczy Bidonów i Rowerowych zestawów naprawczo-serwisowych), bieg gwarancji liczony od daty protokołu odbioru końcowego, bezpłatny serwis gwarancyjny na czas trwania gwarancji. SZCZEGÓŁOWY OPIS PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA I DANE TECHNICZNE: Kijki nordic walking, 30 szt. Materiał: Aluminium, Regulacja wysokości minimum 80-135 mm (+/- 5 mm), Rotacyjna blokada teleskopu, Piankowa, odczepiana rękawiczka, wymienne talerzyki. Dodatkowo osłonki grotu + zapasowe osłonki grotu (po 1 komplecie na różne powierzchnie). Rowery trekkingowe damskie, rama 17'', 10 szt. Koła: 28’’, rama typu „damka”, aluminiowa, 17", widelec amortyzowany, liczba biegów min. 21, hamulce: V-brake, mechanizm korbowy: 48 / 38 / 28, 175 mm, kaseta 14-28 7-rzędowa, kierownica i sztyca: aluminiowa, mostek regulowany. Lampa przód i tył typu LED, zasilanie akumulatorowe, bagażnik z gumami do mocowania bagażu, dzwonek, obręcze aluminiowe dwukomorowe, mocowanie na bidon o poj. 950 ml. Rowery trekkingowe męskie rama 19'', 10 szt. Koła: 28’’, rama aluminiowa 19", widelec amortyzowany, liczba biegów min. 21, hamulce przód i tył V-brake, mechanizm korbowy: 48 / 38 / 28, kaseta 14-28 7-rzędowa, kierownica i sztyca aluminiowa, mostek regulowany, Lampa przód i tył typu LED, zasilanie akumulatorowe, bagażnik z gumami do mocowania bagażu, dzwonek, obręcze aluminiowe dwukomorowe, mocowanie na bidon o poj. 950 ml. Bidony, 20 szt. Pojemność min 900 ml, kształt i wytłoczenia umożliwiają pewny chwyt, silikonowy ustnik pozwalający pić w ruchu. Rowerowy zestaw naprawczo-serwisowy, 20 szt. Przenośny zestaw w saszetce obejmujący: 1.Pokrowiec 2. Narzędzie wielofunkcyjne (scyzoryk) z pełnym zestawem kluczy niezbędnych do 3.Zestaw do naprawy kół rowerowych: -mim 3 łatki do dętek -1 tubka kleju do gumy -łyżki do ściągania opony Narzędzia do naprawy rowerów (skrzynka narzędziowa), 1 szt. Zestaw narzędzi w walizce/skrzynce obejmujący m.in: szczypce uniwersalne, śrubokręty płaskie i krzyżakowe, wkładki do kluczy nasadowych 1/2 cala, 1/4 cala, grzechotka 1/2 cala + 1/4 cala, młotek, zestaw kluczy płaskich dwustronnych, imbusy, bity. Minimalna liczba elementów w zestawie: 200 szt. Ramię/stojak warsztatowy do naprawy rowerów, 1 szt. Stojak z możliwością obrotu o 360 stopni, regulowany chwytak z obracaną głowicą, maksymalne obciążenie: 25 kg, regulowana wysokość od 100 cm. materiał: Aluminium, PCV. Wykonawca zobowiązany jest dostarczyć do każdego urządzenia Certyfikat CE, Deklarację zgodności (jeśli dotyczy), instrukcję obsługi, kartę gwarancyjną. Wydatek współfinansowany przez Unię Europejską na potrzeby Europejskiego Instrumentu Sąsiedztwa w ramach Programu Współpracy Transgranicznej Polska-Białoruś-Ukraina 2014-2020 Odbiór końcowy odbędzie się na podstawie protokołu odbioru podpisanego przez obie strony umowy. Długość okresu gwarancji stanowi kryterium oceny ofert. Zamawiający określa minimalny okres gwarancji wynoszący 24-miesięcy a maksymalny 60 miesięcy. W przypadku gdy Wykonawca poda dłuższy niż 60-miesięczny okres gwarancji, ocenie będzie podlegał okres 60-miesięczny. W przypadku, gdy Wykonawca poda krótszy niż 24-miesięczny okres gwarancji, oferta Wykonawcy będzie podlegała odrzuceniu. Bieg gwarancji liczony będzie od daty protokołu odbioru końcowego. Zamawiajacy wymaga bezpłatnego serwisu gwarancyjnego przez cały okres trwania gwarancji. Gwarancja co najmniej 24 miesiące nie dotyczy Bidonów i Rowerowych zestawów naprawczo-serwisowych i baterii do laptopów. Zamawiający wymaga, aby okres udzielonej rękojmi był równy okresowi gwarancji. Zamawiającemu przysługują pełne uprawnienia z tytułu rękojmi za wady fizyczne wynikające z przepisów kodeksu cywilnego w terminach w nim określonych – niezależnie od uprawnień z tytułu gwarancji. Do obowiązków Wykonawcy należy (koszty poniższych elementów muszą być wycenione w całości zadania i nie podlegają odrębnej zapłacie): 1)stała współpraca z Zamawiającym 2)zabezpieczenie kompletu materiałów do wykonania przedmiotu zamówienia 3) usuwanie wad stwierdzonych w okresie gwarancji i rękojmi za wady, 4)Wykonawca zobowiązuje się do dostawy w dni robocze w godzinach: od 8.00 do 14.00. Wykonawca zobowiązany jest do odbioru kartonów, folii, opakowań pozostałych po dostawie sprzętu.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 37410000-5
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku: - Podpisane oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu zgodnie z art. 22 ustawy Prawo zamówień publicznych, - aktualny odpis z właściwego rejestru albo zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej - wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert w celu potwierdzenia braku podstaw do wykluczenia określonych w art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy Pzp. W przypadku gdy rejestr jest dostępny publicznie nie wymaga się złożenia tego dokumentu (dotyczy np. rejestru przedsiębiorców KRS, CEIDG).
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: formularz ofertowy, POWOŁYWANIE SIĘ NA ZASOBY PODMIOTÓW TRZECICH 1)Wykonawca może w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu, w stosownych sytuacjach oraz w odniesieniu do konkretnego zamówienia, lub jego części, polegać na zdolnościach technicznych bądź zawodowych innych podmiotów, niezależnie od charakteru prawnego łączących go z nim stosunków prawnych. 2)Wykonawca, który polega na zdolnościach innych podmiotów, musi udowodnić Zamawiającemu, że realizując zamówienie, będzie dysponował niezbędnymi zasobami tych podmiotów, w szczególności przedstawiając zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji zamówienia (Zał. Nr 5). 3)Zamawiający ocenia, czy udostępniane Wykonawcy przez inne podmioty zdolności techniczne lub zawodowe, pozwalają na wykazanie przez Wykonawcę spełnianie warunków udziału w postępowaniu oraz bada, czy nie zachodzą wobec tego podmiotu podstawy wykluczenia, o których mowa w art. 24 ust. 1 pkt. 12-22 ustawy Pzp. 4)W odniesieniu do warunków dotyczących wykształcenia, kwalifikacji zawodowych lub doświadczenia, wykonawcy mogą polegać na zdolnościach innych podmiotów, jeśli podmioty te zrealizują usługi, do realizacji których te zdolności są wymagane. 5)Jeżeli zdolności techniczne lub zawodowe podmiotu, o którym mowa w pkt. 1) nie potwierdzają spełnienia przez Wykonawcę warunków udziału w postępowaniu lub zachodzą wobec tych podmiotów podstawy wykluczenia, Zamawiający żąda, aby Wykonawca w terminie określonym przez Zamawiającego: a)Zastąpił ten podmiot innym podmiotem lub podmiotami lub b)Zobowiązał się do osobistego wykonania odpowiedniej części zamówienia, jeżeli wykaże zdolności techniczne lub zawodowe lub sytuację finansową lub ekonomiczną, o której mowa w pkt. 2 i 3. 6)Zamawiający może na każdym etapie postępowania uznać, że Wykonawca nie posiada wymaganych zdolności, jeśli zaangażowanie zasobów technicznych lub zawodowych Wykonawcy w inne przedsięwzięcia gospodarcze Wykonawcy może mieć negatywny wpływ na realizację zamówienia. 7)Na wezwanie zamawiającego wykonawca, który polega na zdolnościach lub sytuacji innych podmiotów na zasadach określonych w art. 22a ustawy, przedstawia w odniesieniu do tych podmiotów dokumentów wymienionych w Rozdziale IX. 8)W celu oceny, czy wykonawca polegając na zdolnościach lub sytuacji innych podmiotów na zasadach określonych w art. 22a ustawy, będzie dysponował niezbędnymi zasobami w stopniu umożliwiającym należyte wykonanie zamówienia publicznego oraz oceny, czy stosunek łączący wykonawcę z tymi podmiotami gwarantuje rzeczywisty dostęp do ich zasobów, zamawiający może żądać dokumentów, które określają w szczególności: a)Zakres dostępnych wykonawcy zasobów innego podmiotu; b)Sposób wykorzystania zasobów innego podmiotu, przez wykonawcę, przy wykonywaniu zamówienia publicznego; c)Zakres i okres udziału innego podmiotu przy wykonywaniu zamówienia publicznego; d)Czy podmiot, na zdolnościach którego wykonawca polega w odniesieniu do warunków udziału w postępowaniu dotyczących wykształcenia, kwalifikacji zawodowych lub doświadczenia, zrealizuje roboty budowlane lub usługi, których wskazane zdolności dotyczą. 9)Jeżeli zmiana albo rezygnacja z podwykonawcy dotyczy podmiotu, na którego zasoby Wykonawca powoływał się, na zasadach określonych w art. 22a ust. 1 ustawy Pzp, w celu wykazania spełniania warunków udziału w postępowaniu, Wykonawca jest obowiązany wykazać Zamawiającemu, że proponowany inny podwykonawca lub Wykonawca samodzielnie spełnia je w stopniu nie mniejszym niż podwykonawca, nas którego zasoby Wykonawca powoływał się w trakcie postępowania o udzielenie zamówienia publicznego. WYKONAWCY WYSTĘPUJĄCY WSPÓLNIE Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie niniejszego zamówienia ustanawiają pełnomocnika do reprezentowania ich w niniejszym postępowaniu albo reprezentowania ich w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. W takim przypadku, do oferty należy załączyć pełnomocnictwo zgodnie z art. 23 ust. 2 ustawy prawo zamówień publicznych w oryginale lub kopii poświadczonej notarialnie za zgodność z oryginałem. W przypadku wspólnego ubiegania się wykonawców o udzielenie niniejszego zamówienia, badanie braku podstaw do wykluczenia przeprowadzane będzie w odniesieniu do każdego z wykonawców. Natomiast spełnianie przez wykonawców warunków udziału w postępowaniu określonych w Rozdziale VIII pkt. 3a) niniejszej SIWZ oceniane będzie w ten sposób, że jeden z wykonawców musi się wykazać spełnieniem tych warunków. Wszelka korespondencja prowadzona będzie wyłącznie z pełnomocnikiem.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą:

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach