Przetargi.pl
Wyposażenie budynku Szkoły Podstawowej w Kosakowie

Urząd Gminy ogłasza przetarg

  • Adres: 81-198 Kosakowo, ul. Żeromskiego
  • Województwo: pomorskie
  • Telefon/fax: tel.
  • Data zamieszczenia: 2020-07-27
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Urząd Gminy
    ul. Żeromskiego 69
    81-198 Kosakowo, woj. pomorskie
    REGON: 00000000000000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.bip.kosakowo.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Wyposażenie budynku Szkoły Podstawowej w Kosakowie
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia dostawa i montaż wyposażenia budynku Szkoły Podstawowej w Kosakowie Umeblowanie i pomoce dydaktyczne (np. biurka, krzesła, ławki, regały, stoliki, szafy, pufy , , tablice, wykładzina, rolety itp.) – szczegółowy zestawienie umeblowania i pomocy dydaktycznych stanowi 2. Wymagania jakościowe dotyczące całego asortymentu wyposażenia muszą spełniać normy zgodności PN-EN 1729-1:2007 . Norma Europejska PN-EN 1729-1,2:2007 ma status Polskiej Normy. Niniejsza norma podaje wymiary funkcjonalne i znakowanie krzeseł i stołów dla celów ogólnych w instytucjach edukacyjnych: - dotyczy mebli o stałej wysokości i mebli regulowanych, jak również stołów wysokich, przy których pracuje się w pozycji stojącej bez użycia krzesła - ma zastosowanie do mebli, na których użytkowane są komputery przenośne lub inne urządzenia przenośne - NIE MA zastosowania do miejsc pracy specjalnego przeznaczenia np.. laboratoria, siedziska szeregowe, warsztaty - NIE MA zastosowania do mebli używanych przez personel nauczycielski Certyfikacja mebli szkolnych obejmuje certyfikaty zgodności z wymaganiami, określonymi w polskich normach. 3. Opis warunków dostawy elementów wyposażenia: 5.1. warunki dostawy: a) cały asortyment wyposażenia należy dostarczyć w terminie określonym niniejszą SIWZ Szkoły podstawowej w Kosakowie ul. Żeromskiego 11. b) dostawy wymagają protokolarnego odbioru. Dostawa niepotwierdzona protokołem odbioru będzie traktowana jako niewykonana. c) wniesienie, rozmieszczenie i zamontowanie elementów wyposażenia jest objęte zamówieniem i jest w gestii wykonawcy d) Zaleca się, aby Wykonawca dokonał wizji lokalnej terenu celem pozyskania informacji, które mogą być konieczne do przygotowania oferty oraz do zawarcia umowy i wykonania zamówienia. Także zaleca się aby Wykonawca zdobył, na swoją własną odpowiedzialność i ryzyko, wszelkie dodatkowe informacje które mogą być konieczne do przygotowania oferty oraz zawarcia umowy i wykonania zamówienia. Koszty dokonania wizji lokalnej terenu budowy ponosi Wykonawca e) Wykonawca udzieli gwarancji jakości na wykonany przedmiot umowy na okres minimum 36 miesięcy od daty podpisania protokołu odbioru przedmiotu zamówienia. Długość gwarancji jest jednym z kryteriów oceny ofert
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 39160000-1
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.2. Warunki udziału
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1) Wykonawca (każdy z Wykonawców ubiegających się wspólnie o udzielenie zamówienia), w terminie 3 dni od zamieszczenia przez Zamawiającego na stronie internetowej informacji z otwarcia ofert, o której mowa w art. 86 ust. 5 ustawy PZP przekazuje Zamawiającemu oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 w ust. 1 pkt 23 ustawy PZP (wzór oświadczenia – Załącznik nr 9 do SIWZ). Wraz ze złożeniem oświadczenia, wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą:

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach