Urząd Gminy ogłasza przetarg
- Adres: 81-198 Kosakowo, ul. Żeromskiego
- Województwo: pomorskie
- Telefon/fax: tel.
- Data zamieszczenia: 2020-07-27
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Urząd Gminy
ul. Żeromskiego 69
81-198 Kosakowo, woj. pomorskie
REGON: 00000000000000 - Adres strony internetowej zamawiającego: www.bip.kosakowo.pl
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Wyposażenie budynku Szkoły Podstawowej w Kosakowie - II.1.2. Rodzaj zamówienia:
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
1. Przedmiotem zamówienia dostawa i montaż wyposażenia budynku Szkoły Podstawowej w Kosakowie Umeblowanie i pomoce dydaktyczne (np. biurka, krzesła, ławki, regały, stoliki, szafy, pufy , , tablice, wykładzina, rolety itp.) – szczegółowy zestawienie umeblowania i pomocy dydaktycznych stanowi 2. Wymagania jakościowe dotyczące całego asortymentu wyposażenia muszą spełniać normy zgodności PN-EN 1729-1:2007 . Norma Europejska PN-EN 1729-1,2:2007 ma status Polskiej Normy. Niniejsza norma podaje wymiary funkcjonalne i znakowanie krzeseł i stołów dla celów ogólnych w instytucjach edukacyjnych: - dotyczy mebli o stałej wysokości i mebli regulowanych, jak również stołów wysokich, przy których pracuje się w pozycji stojącej bez użycia krzesła - ma zastosowanie do mebli, na których użytkowane są komputery przenośne lub inne urządzenia przenośne - NIE MA zastosowania do miejsc pracy specjalnego przeznaczenia np.. laboratoria, siedziska szeregowe, warsztaty - NIE MA zastosowania do mebli używanych przez personel nauczycielski Certyfikacja mebli szkolnych obejmuje certyfikaty zgodności z wymaganiami, określonymi w polskich normach. 3. Opis warunków dostawy elementów wyposażenia: 5.1. warunki dostawy: a) cały asortyment wyposażenia należy dostarczyć w terminie określonym niniejszą SIWZ Szkoły podstawowej w Kosakowie ul. Żeromskiego 11. b) dostawy wymagają protokolarnego odbioru. Dostawa niepotwierdzona protokołem odbioru będzie traktowana jako niewykonana. c) wniesienie, rozmieszczenie i zamontowanie elementów wyposażenia jest objęte zamówieniem i jest w gestii wykonawcy d) Zaleca się, aby Wykonawca dokonał wizji lokalnej terenu celem pozyskania informacji, które mogą być konieczne do przygotowania oferty oraz do zawarcia umowy i wykonania zamówienia. Także zaleca się aby Wykonawca zdobył, na swoją własną odpowiedzialność i ryzyko, wszelkie dodatkowe informacje które mogą być konieczne do przygotowania oferty oraz zawarcia umowy i wykonania zamówienia. Koszty dokonania wizji lokalnej terenu budowy ponosi Wykonawca e) Wykonawca udzieli gwarancji jakości na wykonany przedmiot umowy na okres minimum 36 miesięcy od daty podpisania protokołu odbioru przedmiotu zamówienia. Długość gwarancji jest jednym z kryteriów oceny ofert - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 39160000-1
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.2. Warunki udziału
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1) Wykonawca (każdy z Wykonawców ubiegających się wspólnie o udzielenie zamówienia), w terminie 3 dni od zamieszczenia przez Zamawiającego na stronie internetowej informacji z otwarcia ofert, o której mowa w art. 86 ust. 5 ustawy PZP przekazuje Zamawiającemu oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 w ust. 1 pkt 23 ustawy PZP (wzór oświadczenia – Załącznik nr 9 do SIWZ). Wraz ze złożeniem oświadczenia, wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia.
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.5. Termin związania ofertą:
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Dostawa ławek i krzeseł do sal lekcyjnych Szkoły Podstawowej im. I. Krasickiego w Straszynie
Dodano: 2023-07-09 - Dostawa mebli i krzeseł na potrzeby Szkoły Podstawowej im. I. Krasickiego w Straszynie
Dodano: 2023-07-02 - Dostawa krzeseł i ławek szkolnych do Szkoły Podstawowej nr 5 z terenu Gminy Miejskiej Tczew
Dodano: 2020-07-23 - Wyposażenie nowego budynku Szkoły Podstawowej w Pogórzu
Dodano: 2020-06-08 - Wyposażenie Szkoły Podstawowej nr 6 w Redzie: Część 1: Dostawa i montaż wyposażenia meblowego dla Szkoły Podstawowej nr 6 w Redzie. Część 2: Dostawa i montaż wyposażenia elektronicznego dla Szkoły Podstawowej nr 6 w Redzie.
Dodano: 2019-12-20 - Dostawa mebli szkolnych i warsztatowych dla Zespołu Szkół Rolniczych Centrum Kształcenia Praktycznego w Bolesławowie
Dodano: 2018-12-13 - Dostawa mebli szkolnych i warsztatowych dla Kociewskiego Centrum Kształcenia Ustawicznego
Dodano: 2018-10-18 - Dostawę mebli szkolnych i warsztatowych dla Kociewskiego Centrum Kształcenia Ustawicznego
Dodano: 2018-09-27 - Dostawa, montaz i instalacja wyposażenia dla Szkoły Podstawowej w Pomieczynie
Dodano: 2018-09-26 - „Dostawa, montaż i instalacja wyposażenia dla Szkoły Podstawowej w Pomieczynie’”
Dodano: 2018-09-06