Przetargi.pl
„Wyposażenie budynku Oddziału VI Zakładu Opiekuńczo-Leczniczego przy ul. Mehoffera 72/74 do wymogów określonych dla funkcjonowania Dziennego Domu Opieki Medycznej dla osób starszych i niesamodzielnych w SCOL Sp. z o.o. zgodnie z wnioskiem RPMA 09.02.02-14-A 708/18.”

Stołeczne Centrum Opiekuńczo-Lecznicze sp. z o.o. ogłasza przetarg

  • Adres: 03-131 Warszawa, ul. Mehoffera
  • Województwo: mazowieckie
  • Telefon/fax: tel. 22 811 06 88 , fax. 22 811 06 88
  • Data zamieszczenia: 2019-05-29
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Stołeczne Centrum Opiekuńczo-Lecznicze sp. z o.o.
    ul. Mehoffera 72/74
    03-131 Warszawa, woj. mazowieckie
    tel. 22 811 06 88, fax. 22 811 06 88
    REGON: 14661326400000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: https://www.scol.warszawa.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    „Wyposażenie budynku Oddziału VI Zakładu Opiekuńczo-Leczniczego przy ul. Mehoffera 72/74 do wymogów określonych dla funkcjonowania Dziennego Domu Opieki Medycznej dla osób starszych i niesamodzielnych w SCOL Sp. z o.o. zgodnie z wnioskiem RPMA 09.02.02-14-A 708/18.”
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest dostawa sprzętu na wyposażenie budynku Oddziału VI Zakładu Opiekuńczo-Leczniczego przy ul. Mehoffera 72/74 do wymogów określonych dla funkcjonowania Dziennego Domu Opieki Medycznej dla osób starszych i niesamodzielnych w SCOL Sp. z o.o. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera załącznik Nr 1.1-1.5 do SIWZ
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33190000-8
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Zamawiający wymaga wniesienia wadium: L.p. Nazwa przedmiotu zamówienia Kwota wadium 1 Sprzęt do fizjoterapii - 500,00 zł 2 Sprzęt na salę rehabilitacyjną 600,00 zł 3 Aparat EKG - 190,00 4 Aparat do mierzenia ciśnienia, glukometr 5,00 5 Dostawa łóżek i szafek przyłóżkowych 250,00 1. Wadium może być wniesione : a) w pieniądzu na rachunek nr: 96 1240 6074 1111 0000 4999 2025 z podaniem nr postępowania: ZP/27/2019 – wyposażenie DDOM. b) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym, że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym, c) gwarancjach bankowych, d) gwarancjach ubezpieczeniowych, e) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust.5 pkt.2 ustawy z dnia 9 listopada 2000r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości. (Dz. U. z 2007 r. Nr 42, poz. 275 z późn. zm.). Wadium musi zostać wniesione przed upływem terminu składania ofert, a kopia dowodu (potwierdzona „za zgodność z oryginałem” przez upoważnionego przedstawiciela Wykonawcy) jego wniesienia dołączona do oferty. Wadium wnoszone w pieniądzu Zamawiający przechowuje na rachunku bankowym. W przypadku, gdy Wykonawca wnosi wadium w formach określonych w pkt. 2 lit. b-e, dowód wniesienia wadium nie może być wpięty w sposób trwały do pozostałych stron oferty. Zamawiający zaleca złożenie oryginału dowodu wniesienia wadium w oddzielnej kopercie, w sposób umożliwiający Zamawiającemu jego zwrot w terminach określonych w ustawie Pzp. Kopię dowodu wniesienia wadium należy dołączyć do oferty. 2. Zatrzymanie wadium. W przypadku wniesienia wadium w formach określonych w pkt. 2 lit. b-e powyżej, dokumenty te muszą zawierać określenie przypadków, w których wadium zostaje zatrzymane przez Zamawiającego, tj., kiedy Wykonawca, którego oferta została wybrana: a) odmówił podpisania umowy w sprawie zamówienia publicznego na warunkach określonych w ofercie, b) nie wniósł zabezpieczenia należytego wykonania umowy, c) zawarcie umowy w sprawie zamówienia publicznego stało się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie Wykonawcy lub kiedy Wykonawca, który złożył ofertę: d) w odpowiedzi na wezwanie, o którym mowa w art. 26 ust. 3 i 3a ustawy Pzp, nie złożył oświadczeń lub dokumentów potwierdzających okoliczności, o których mowa w art. 25 ust. 1 ustawy Pzp, oświadczenia, o którym mowa w art. 25a ust. 1 ustawy Pzp, pełnomocnictw lub nie wyraził zgody na poprawienie omyłki, o której mowa w art. 87 ust. 2 pkt 3 ustawy Pzp co spowodowało brak możliwości wybrania oferty złożonej przez wykonawcę jako najkorzystniejszej. 3. Zwrot wadium. Zamawiający zwraca wadium na zasadach określonych w art. 46 ustawy Pzp.
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający nie stawia wymagań w tym zakresie.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Wykaz oświadczeń lub dokumentów, jakie mają być dostarczone wraz z ofertą. Zamawiający nie przewiduje stosowania ar. 24aa Pzp. 1.1 formularz ofertowy – załącznik nr 1 do SIWZ; 1.2 formularz cenowy – załącznik nr 2 do SIWZ; 1.3 zestawienie parametrów techniczno-funkcjonalnych – załącznik Nr 1.1.-1.5 do SIWZ; 1.4 Materiały informacyjne producenta lub autoryzowanego dystrybutora w języku polskim potwierdzające spełnienie wymaganych parametrów oferowanego wyrobu. 1.5 Oświadczenie wykonawcy potwierdzające, że oferowany sprzęt medyczny posiada wymagane prawem dopuszczenie do obrotu, określone w ustawie z 2010 r o wyrobach medycznych (Dz. U. z 2017, poz. 211) – oświadczenie własne Wykonawcy (jeżeli dotyczy). 1.6 oświadczenia o niepodleganiu wykluczeniu z postępowania oraz spełnianiu warunków udziału w postępowaniu - załącznik nr 3 do SIWZ; 1.7 oświadczenie dotyczące dostaw – załącznik Nr 5 do SIWZ; 1.8 zobowiązanie podmiotów trzecich na których zasoby powołuje się wykonawca - załącznik nr 6 do SIWZ - jeżeli dotyczy; 1.9 dokument potwierdzający wniesienie wadium; 1.10 dokumenty potwierdzające umocowanie do reprezentacji wykonawcy, w tym pełnomocnictwo ustanowione do reprezentowania wykonawcy, także wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia publicznego; pełnomocnictwo należy dołączyć w oryginale bądź kopii, potwierdzonej za zgodność z oryginałem notarialnie.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach