17 Terenowy Oddział Lotniskowy ogłasza przetarg
- Adres: 80-240 Gdańsk, ul. Konopnickiej 13
- Województwo: pomorskie
- Telefon/fax: tel. 058 348 3403 , fax. 058 3483404
- Data zamieszczenia: 2010-02-12
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: 17 Terenowy Oddział Lotniskowy
ul. Konopnickiej 13 13
80-240 Gdańsk, woj. pomorskie
tel. 058 348 3403, fax. 058 3483404
REGON: 19013195000000 - I.2. Rodzaj zamawiającego: Inny: jednostka organizacyjna podległa Ministrowi Obrony Narodowej
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Wyposażenie budynku biurowo sztabowego w sprzęt informatyczny i biurowy w ramach zadania 52601. - II.1.2. Rodzaj zamówienia: dostawy
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
W ramach przedmiotu zamówienia należy dokonać: dostawy wraz z transportem i wniesieniem sprzętu informatycznego i biurowego, ustawienia wg aranżacji określonej przez Użytkownika, podłączenia sprzętu oraz zainstalowania niezbędnego oprogramowania. Zakres rzeczowy dostaw obejmuje: a)PC ( stacja robocza, monitor, klawiatura , mysz) 38 kpl. b)drukarka laserowa A4 monochromatyczna ( DL 5) 25 szt. c)drukarka laserowa A4 kolor ( DL 4) 5 szt. d)drukarka laserowa A3 kolor ( DL1) 1 szt. e)skaner A3 ( SK 1) 1 szt. f)skaner A4 ( SK 2) 1 szt. g)urządzenie wielofunkcyjne 6 szt. h)niszczarka do dokumentów 20 szt. i)aparat telefoniczny 36 szt. j)aparat telefoniczny DGT 8 szt. k)telefaks laserowy A4 5 szt. l)Oprogramowanie MS Microsoft Office 38 kpl. m)Oprogramowanie systemowe 38 kpl. n)oprogramowanie antywirusowe 38 kpl. o)zasilacze UPS 38 kpl. Szczegółowy opis sprzętu informatycznego i biurowego oraz parametry i wytyczne znajdują się w tabeli cen jednostkowych oraz specyfikacji technicznej. - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 302000001
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
- II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
- II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
- II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 42 dni
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.1. Warunki dotyczące zamówienia
- Informacja na temat wadium: Zamawiający wymaga wniesienia wadium w kwocie 7 000,00 w formach określonych w SIWZ w rozdziale 12.
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.17tol-gdansk.com
- IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Dostawę sprzętu komputerowego wraz z oprogramowaniem do Urzędu Gminy Żukowo
Dodano: 2016-07-27 - Dostawa sprzętu i oprogramowania komputerowego 48-PN-2016
Dodano: 2016-05-25 - Dostawa sprzętu komputerowego
Dodano: 2016-05-16 - Zakup i dostawa sprzętu komputerowego i innych akcesoriów informatycznych
Dodano: 2016-04-28 - Dostawa wraz z podłączeniem sprzętu komputerowego do budynku remizy OSP i Centrum Zarządzania Kryzysowego w Żukowie
Dodano: 2016-04-15 - Dostawa sprzętu komputerowego, akcesoriów komputerowych i oprogramowania na potrzeby Zarządu Transportu Miejskiego w Gdańsku
Dodano: 2016-04-15 - Dostawa sprzętu komputerowego
Dodano: 2016-04-15 - dostawa sprzętu komputerowego, oprogramowania i akcesoriów na potrzeby MOPS Gdynia
Dodano: 2016-04-13 - Dostawę sprzętu komputerowego wraz z oprogramowaniem do Urzędu Gminy Żukowo
Dodano: 2016-04-13 - CRZP/20/2016/AEZ - Modernizacja symulatora GMDSS
Dodano: 2016-04-11