Miasto i Gmina Serock ogłasza przetarg
- Adres: 05-140 Serock, Rynek 21
- Województwo: mazowieckie
- Telefon/fax: tel. 022 7828805 , fax. 022 7827499
- Data zamieszczenia: 2015-01-12
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Miasto i Gmina Serock
Rynek 21 21
05-140 Serock, woj. mazowieckie
tel. 022 7828805, fax. 022 7827499
REGON: 01557011900000 - Adres strony internetowej zamawiającego: www.serock.pl
- I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Wyposażenie budynku biblioteki w Serocku w ramach zadania: Adaptacja obiektu administracyjno - bibliotecznego przy ul. Kościuszki 15 w Serocku. - II.1.2. Rodzaj zamówienia: dostawy
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
1. Zakres przedmiotu zamówienia: 1.1. Wyposażenie wnętrz biblioteki publicznej w Serocku przy ul. Kościuszki 15, tj. : demontaż i montaż rolet i verticali okiennych, dostawa i montaż regałów na książki, dostawa i montaż krzeseł biurowych dostawa i montaż wyposażenia toalet, m.in. uchwyty na papier, podajniki na ręczniki papierowe, kosze na śmieci, itp. dostawa i montaż stołów biurowych, dostawa i montaż krzesełek i biurek dla dzieci, dostawa i montaż projektora multimedialnego, podwieszanego do sufitu, wraz z ekranem dostawa i montaż foteli biurowych, dostawa i montaż wieszaka naściennego. 2. Dokładny zakres zamówienia jest przedstawiony w dokumentacji projektowej oraz w przedmiarach robót, które stanowią integralną cześć specyfikacji istotnych warunków zamówienia. 3.Projektor multimedialny powiniem być o parametrach co najmniej: moc lampy maks: 250W; jasność min. 3,500 ANSI Lumenów; czas pracy lampy min. 3500 h, zużycie energii maks. 375W 4. Uwagi do przedmiotu zamówienia, zestawienia montażowego oraz rysunków: - w pozycji 25 załączonego przedmiaru robót dostarczenie i zamontowanie regału na książki, 6 półek (typ F) o wym. 90x30x130 cm, kolor biały - 3 kpl, należy zamienić typ regału na Typ E, - w części rysunkowej Nr rys. PBA_03 rzut parteru - wyposażenie wnętrza w tabeli zestawienie regałów na książki w pozycji dotyczącej Typu F błędnie wpisano ilość 0, prawidłowa ilość to 1 zgodnie z pozycją 3 załączonego przedmiaru robót, w części rysunkowej Nr rys. PBA_03 rzut parteru - wyposażenie wnętrza w tabeli zestawienie regałów na książki w pozycji wykreśla się pozycję automat do kawy, - ujęte w tabeli oznaczenia biblioteczne, oznakowania sekcji, uchwyty etykiety boczne oraz uchwyty etykiety półki należy wycenić w ilości odpowiadającej łącznej liczbie regałów i półek, - regały na książki, tj. Typ A,B,C,D,E i F kolor biały i szary zgodnie z zestawieniem wykonane z MDF o grubości 25 mm, laminowane, gdzie widoczne elementy zostaną polakierowane - boki, cokoły oraz wieńce dolne, - wymiary mebli: krzesło tapicerowane szer. 46 cm, wys. 79 cm, gł. 602 cm; fotel tapicerowany, szer. 77cm, wys. 78 cm, gł. 64 cm; krzesło biurowe, szer. 68 cm, wys. 99-114 cm (regulowana), gł. 68 cm. 3.5. W trakcie realizacji inwestycji oraz podczas odbioru zadania, wykonawca zobowiązuje się do: 1). Rozpoczęcia i zakończenia prac w terminach uzgodnionych w niniejszej umowie. 2). Wykonania prac zgodnie z zasadami wiedzy technicznej i obowiązującymi przepisami, w szczególności techniczno- budowlanymi oraz normami. 3). Pozyskania i dostawy materiałów w zakresie i terminach gwarantujących wykonanie prac. 4). Ochrony mienia i przestrzegania przepisów BHP, p.poż i sanitarnych. 6). Nadzoru nad bezpieczeństwem i higieną pracy. 6. Zaleca się aby Wykonawca dokonał wizji lokalnej w terenie. Uwaga! Użyte w dokumentacji projektowej i przedmiarach robót symbole firm i znaki towarowe należy traktować wyłącznie jako opis technologii i parametrów technicznych materiałów. Wykonawcy mogą stosować materiały i technologie przy zachowaniu określonych parametrów równoważnych. Materiały równoważne muszą być w ofercie wymienione z nazwy, a ciężar udowodnienia zachowania parametrów wymaganych przez zamawiającego leży po stronie składającego ofertę. Wszystkie materiały i sprzęt muszą być fabrycznie nowe posiadać gwarancję producenta (w przypadku gdy występuje) oraz występować w ogólnie dostępnej ofercie producenta. Zamawiający nie dopuszcza montażu mebli i sprzętu nie będących w ogólnodostępnej sprzedaży. - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 390000002
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
- II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
- II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
- II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 2 miesięcy
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.1. Warunki dotyczące zamówienia
- Informacja na temat wadium: 1 Każda oferta musi być zabezpieczona wadium w wysokości: 3.000,00 zł (słownie: trzy tysiące złotych) 2. Wadium można wnieść w następujących formach: a) pieniądzu, b) poręczeniu bankowym lub poręczeniu spółdzielczej kasy oszczędnościowo - kredytowej, z tym, że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym, c) gwarancji bankowej, d) gwarancji ubezpieczeniowej, e) poręczeniu udzielanym przez podmioty, o których mowa w art. 6 ust. 5 pkt. 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U Nr 109, poz. 1158 z późn. zm). Wadium w pieniądzu należy wpłacić przelewem na niżej podany rachunek: Bank Spółdzielczy Legionowo 98 8013 0006 2007 0015 0994 0003 3. Wadium należy wnieść zgodnie z art. 45 ust. 3 - ustawy - Prawo zamówień publicznych, tzn. przed upływem terminu składania ofert. Definicja ta oznacza, że przed upływem terminu składania ofert, oznaczona kwota powinna znaleźć się na rachunku bankowym wskazanym przez zamawiającego lub powinno nastąpić ustanowienie zabezpieczenia w drodze określonej czynności prawnej, np. gwarancji ubezpieczeniowej. Oznacza, to, że w przypadku wpłaty przelewem, dyspozycję należy złożyć z takim wyprzedzeniem, aby w dniu składania ofert wpłata znalazła się na wskazanym koncie natomiast gwarancja ubezpieczeniowa i inne dokumenty tego typu powinny obowiązywać równo z dniem składania ofert. 4. Wadium zostanie zwrócone wykonawcy w terminie i na warunkach określonych w art. 46 ustawy - Prawo zamówień publicznych. 5. Wadium w formie gwarancji bankowej lub ubezpieczeniowej należy dołączyć do oferty w formie oryginału w sposób umożliwiający jej odłączenie od oferty i przekazanie do działu księgowego, kopię gwarancji należy wpiąć do oferty w sposób trwały.
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.1. Kryteria oceny ofert: Termin wykonania
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.serock.pl
- IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- WYKONANIE USŁUGI ZAPROJEKTOWANIA, WYKONANIA, DOSTAWY I MONTAŻU ZABUDOWY MEBLOWEJ NA WYMIAR W POMIESZCZENIACH BIUROWYCH W BUDYNKU MAZOWIECKIEGO BIURA PLANOWANIA REGIONALNEGO W WARSZAWIE
Dodano: 2016-07-27 - Zakup wyposażenia meblowego na zad. 42 350 Kraków - Pychowice
Dodano: 2016-07-22 - Dostawa, montaż i podłączenie do instalacji dygestoriów oraz uzupełnienie wyposażenia Pracowni biofizyki, chemii i biologii molekularnej w meble biurowe i siedziska rekreacyjne
Dodano: 2016-07-22 - Dostawa i montaż wyposażenia wnętrz w ramach zadania Adaptacja budynku przy ul. Otolińskiej 6 na potrzeby Centrum Aktywności Seniora.
Dodano: 2016-07-19 - Aranżacja sali na potrzeby wielofunkcyjnej galerii sztuki w budynku Dworca Kolejowego w Grodzisku Mazowieckim
Dodano: 2016-07-19 - Przebudowa, modernizacja pomieszczeń budynku D pod potrzeby Przychodni Specjalistycznych, Rejestracji, Szatni i Części Administracji wraz z zakupem wyposażenia tj. zakup wyposażenia meblowego.
Dodano: 2016-07-08 - Dostawa mebli do Urzędu Dozoru Technicznego - znak sprawy ZP-AL-11/16
Dodano: 2016-05-11 - Dostawa wyposażenia do Szkoły Podstawowej w Duchnicach, gm. Ożarów Mazowiecki
Dodano: 2016-04-15 - Dostawa + montaż mebli hotelowych do obiektów Centrum Usług Logistycznych Nr postępowania: 29/WA/PN/2016
Dodano: 2016-04-07 - Dostawa + montaż mebli hotelowych oraz łóżek hotelowych wraz z akcesoriami do obiektów Centrum Usług Logistycznych, Nr postępowania: 21/WA/PN/2016
Dodano: 2016-03-17