Przetargi.pl
Wyposażenie boisk sportowych stadionu miejskiego” w ramach „Przebudowy boisk sportowych stadionu miejskiego w Iłowej

Gmina Iłowa ogłasza przetarg

  • Adres: 68120 Iłowa, ul. Żeromskiego
  • Województwo: lubuskie
  • Telefon/fax: tel. 68 368 14 00 , fax. 68 368 14 01
  • Data zamieszczenia: 2017-10-12
  • Zamieszczanie ogłoszenia: nieobowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Iłowa
    ul. Żeromskiego 27
    68120 Iłowa, woj. lubuskie
    tel. 68 368 14 00, fax. 68 368 14 01
    REGON: 97077085300000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.ilowa.info.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Wyposażenie boisk sportowych stadionu miejskiego” w ramach „Przebudowy boisk sportowych stadionu miejskiego w Iłowej
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest dostawa i montaż wyposażenia boisk sportowych w ramach zadania np. Przebudowa boisk sportowych stadionu miejskiego w Iłowej przy ul. Piaskowej dz. nr 651 w Iłowej. W zakres wyposażenia wchodzi: Bramka do piłki nożnej, przenośna Wymiary: szer. 3,0m x wys.2,0m z owalnego profilu aluminiowego anodowanego. szt. 4, Bramka do piłki nożnej, przenośna Wymiary: szer. 5,0m x wys.2,0m z owalnego profilu aluminiowego anodowanego szt. 4, Bramka do piłki nożnej, przenośna Wymiary: szer. 7,32m x wys.2,44m z owalnego profilu aluminiowego anodowanego szt. 4, Bramka do piłki nożnej z odciągami Wymiary: szer. 7,32m x wys.2,44m z owalnego profilu aluminiowego anodowanego szt. 6, Karabińczyk strażacki szt. 2 726, Kausze (element metalowy ochraniający linę przed przetarciem) szt. 24, Linka stalowa gr. 4,0mm mb 1000, Siatki do bramek przenośnych o wymiarach 3,0m x 2,0m, grubość splotu min. 3mm kpl. 2, Siatki do bramek przenośnych o wymiarach 5,0m x 2,0m grubość splotu min 4mm kpl. 2, Siatki do bramek przenośnych o wymiarach 7,32m x 2,44m grubość splotu min 4mm kpl. 2, Siatki do bramek z odciągami o wymiarach 7,32m x 2,44m grubość splotu min 4mm kpl. 3 Siatka zabezpieczająca (piłkochwyt) o oczkach max. 10cm x 10cm, bezwęzłowa o grubości splotu min. 3mm dla piłkochwytów 2 x 75mb/6m wys.,2 x 50mb/5m wys.2 x 45mb/5m wys., 1 850,00m2, Tuleje aluminiowe do bramek do piłki nożnej z odciągami szt. 12, Słupy stalowe z profilu zamkniętym min. 80mm x 80mm, do siatki zabezpieczającej (piłkochwytu) wysokość 500cm, cynkowane i lakierowane proszkowo szt. 42, Słupy stalowe z profilu zamkniętym min. 80mm x 80mm, do siatki zabezpieczającej (piłkochwytu) wysokość 600cm, ocynkowane i lakierowane proszkowo szt. 30, Tuleje do słupów 80mm x 80mm długość min 50cm szt. 72, Wiaty stadionowe 10-osobowe zadaszone, przenośne (Konstrukcja wiaty z profili stalowych lub zamiennie aluminiowych; Siedziska plastikowe z oparciem; Kolor ramy i siedzisk niebieski; Wypełnienie wiaty poliwęglan komorowy bezbarwny gr. min. 6mm lub zamiennie poliwęglan lity min. 3 mm bezbarwny; szt. 6, Zastrzał stalowy do piłkochwytów ocynkowany i lakierowany proszkowo długość: min. 5000mm szt. 8, Zastrzał stalowy do piłkochwytów ocynkowany i lakierowany proszkowo długość: min. 5900mm szt. 4, Śruba rzymska hak-hak szt. 12, Zacisk do linek 5mm szt. 48 Szpilki do bramek przenośnych kpl. 3, Montaż elementów wymienionych w pkt. 1-21, Demontaż istniejących bramek szt. 2 Demontaż istniejącego piłkochwytu szt. 1, Demontaż istniejących wiat stadionowych szt. 2 Wymagany okres Gwarancji. Wymaga się, aby na wykonany przedmiot zamówienia wykonawca udzielił gwarancji jakości (w tym również na zastosowane wyroby) na okres od 36 do 60 miesięcy od dnia sporządzenia protokołu odbioru końcowego wykonanego przedmiotu umowy. Roszczenia z tytułu gwarancji jakości nie wyłączają odpowiedzialności Wykonawcy z tytułu rękojmi za wady przedmiotu umowy. Wykonawca udziela Zamawiającemu na cały przedmiot umowy rękojmi za wady na okres równy okresowi gwarancji jakości. Zamawiający zaleca aby Wykonawca dokonał wizji lokalnej terenu, na którym ma być zlokalizowany przedmiot zamówienia. Obowiązki Wykonawcy: 1) Wykonanie przedmiotu zamówienia zgodnie z wytycznymi określonymi w SIWZ, obowiązującymi normami, przepisami BHP; 2) Wszystkie wyroby muszą posiadać aktualne certyfikaty, świadectwa jakości, atesty itp., które należy dołączyć do dokumentacji odbiorowej, wykonanej w 2 egzemplarzach. Każdy z dokumentów musi być potwierdzony „za zgodność z oryginałem” i opatrzony czytelnym podpisem osoby odpowiedzialnej; 3) Wykonawca wykona i przygotuje oraz złoży w formie trwale spiętej wszelkie dokumenty dotyczące wykonanego przedmiotu zamówienia, a zwłaszcza: a) instrukcje (w języku polskim) użytkowania zamontowanych urządzeń, b) dokumenty gwarancyjne wraz z warunkami gwarancji wszystkich zamontowanych urządzeń, c) dokumenty potwierdzające jakość materiałów i urządzeń użytych do wykonania przedmiotu zamówienia, d) inne dokumenty zgromadzone w trakcie wykonywania przedmiotu zamówienia, a odnoszące się do jego realizacji, 4) właściwe oznaczenie i zabezpieczenie miejsc prowadzenia montażu, zapewnienie należytego ładu i porządku; 5) Prowadzenie prac montażowych zgodnie z wymogami BHP oraz p. poż., a także przepisami dotyczącymi ochrony środowiska naturalnego; 6) Używanie do wykonywania prac wyłącznie wydajnych oraz sprawnych maszyn, urządzeń i sprzętu. Odpowiedzialność za ich stan techniczny oraz zgodność z przepisami BHP spoczywa na Wykonawcy; 7) Wykonawca zapewnia, że wszystkie osoby wyznaczone przez niego do realizacji niniejszej umowy posiadają odpowiednie kwalifikacje oraz przeszkolenia i uprawnienia wymagane przepisami prawa, w szczególności przepisami BHP; 8) Opłaty i kary za przekroczenie w trakcie realizacji robót norm określonych w odpowiednich przepisach dotyczących ochrony środowiska i bezpieczeństwa ruchu poniesie wyłącznie Wykonawca; 9) Wykonawca zobowiązany jest do ponoszenia opłat za czasowe zajęcia działek i pokrycia wszystkich kosztów, które wynikają z czasowego ich zajęcia wraz z protokólarnym przekazaniem i odbiorem tych działek oraz doprowadzenia ich do stanu pierwotnego; 10) W cenie oferty Wykonawcy pozostaje utylizacja materiałów z ewentualnego demontażu elementów istniejących; 11) Wykonawca zobowiązany jest do ponoszenia odpowiedzialności za szkody powstałe na terenie realizacji przedmiotu zamówienia pozostające w związku przyczynowym z pracami prowadzonymi przez Wykonawcę; 12) Wykonawca ponosi odpowiedzialność za szkody i następstwa nieszczęśliwych wypadków dotyczących jego pracowników i osób trzecich przebywających w rejonie prowadzonych prac, jeżeli te były związane z realizacją przedmiotu niniejszej umowy; 13) Zabezpieczenia lub wznowienia osnowy geodezyjnej narażonej na zniszczenie lub uszkodzenie; 14) Zabezpieczenie instalacji i urządzeń na terenie prowadzonych prac i w jej bezpośrednim otoczeniu przed ich zniszczeniem lub uszkodzeniem w trakcie wykonywania robót stanowiących przedmiot zamówienia; 15) W przypadku natrafienia przez Wykonawcę na urządzenia podziemne Wykonawca natychmiast wstrzyma prowadzenie dalszych prac powiadamiając o tym fakcie Zamawiającego; 16) Wykonawca zobowiązany jest do naprawienia urządzeń infrastruktury technicznej uszkodzonych w trakcie prowadzenia prac, z tym, że koszt ich napraw ponosi wyłącznie Wykonawca; 17) Odtworzenie uszkodzonych lub zniszczonych elementów wyposażenia lub części obiektów objętych montażem; 18) Naprawa urządzeń infrastruktury technicznej uszkodzonych w trakcie prowadzenia prac jak również odtworzenie uszkodzonych lub zniszczonych elementów wyposażenia lub części obiektów i terenów objętych pracami jak również terenów przyległych, z których korzystał Wykonawca w trakcie realizacji umowy, z tym że koszt ich napraw ponosi wyłącznie Wykonawca; 19) Wykonania prac niezbędnych ze względu na bezpieczeństwo lub konieczność zapobieżenia awarii; 20) Bezzwłoczne pisemne powiadamianie Zamawiającego o wszelkich zdarzeniach i okolicznościach stanowiących przeszkodę w realizacji przedmiotu umowy; 21) Usunięcie wszelkich wad i usterek stwierdzonych w trakcie trwania robót w uzgodnionym przez Zamawiającego terminie, nie dłuższym jednak niż termin technicznie uzasadniony, niezbędny do ich usunięcia; Zamawiający nie zastrzega obowiązku osobistego wykonania przez Wykonawcę kluczowych części zamówienia. Informacje dodatkowe: Zamawiający nie przewiduje: a) składania ofert częściowych, b) zawarcia umowy ramowej; c) składania ofert wariantowych, d) zamówień, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 ustawy Pzp; e) prawa opcji, f) rozliczenia w walutach obcych; g) przeprowadzenia aukcji elektronicznej; h) zwrotu kosztów udziału w postępowaniu; i) dynamicznego systemu zakupów; j) udzielenia zaliczek na poczet wykonania zamówienia. Ilekroć w niniejszej SIWZ mowa jest o polskich normach, należy przez to rozumieć polskie normy przenoszące normy europejskie lub normy innych państw członkowskich Europejskiego Obszaru Gospodarczego, a w ich braku inne stosowne normy w kolejności zgodnej z art. 30 ust. 2 i 3 ustawy pzp.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 37400000-2
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający nie precyzuje w tym zakresie żadnych wymagań, których spełnianie Wykonawca zobowiązany jest wykazać w sposób szczególny.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Formularz ofertowy zgodny z załącznikiem nr 1 do SIWZ

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach