Samodzielny Publiczny Zespół Opieki Zdrowotnej ogłasza przetarg
- Adres: 62-700 Turek, ul. Poduchowne 1
- Województwo: wielkopolskie
- Telefon/fax: tel. 063 2784550 w. 278 , fax. 063 2788400
- Data zamieszczenia: 2010-01-21
- Zamieszczanie ogłoszenia: nieobowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Samodzielny Publiczny Zespół Opieki Zdrowotnej
ul. Poduchowne 1 1
62-700 Turek, woj. wielkopolskie
tel. 063 2784550 w. 278, fax. 063 2788400
REGON: 00030005000000 - Adres strony internetowej zamawiającego: spzoz.turek.lm.pl
- I.2. Rodzaj zamawiającego: Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Wyposażenie Bloku operacyjnego i Anestezjologii w nowoczesny sprzęt i aparaturę medyczną w SP ZOZ w Turku - II.1.2. Rodzaj zamówienia: dostawy
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
Zestaw AMBU - 8 szt. - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 331620003
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
- II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
- II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
- II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 28 dni
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.2. Warunki udziału
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: . O zamówienie mogą ubiegać się wykonawcy, którzy spełniają warunki określone w art. 22 ust. 1 ustawy dotyczące: 1.1. posiadania uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania; 1.2. posiadania wiedzy i doświadczenia; 1.3. dysponowania odpowiednim potencjałem technicznym oraz osobami zdolnymi do wykonania zamówienia; 1.4 sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, 1.5 nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia. 2.W przypadku składania oferty przez podmioty występujące wspólnie: 2.1. każdy z wykonawców oddzielnie musi udokumentować, iż nie podlega wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 ustawy oraz, że jest uprawniony do występowania w obrocie prawnym, 2.2. w odniesieniu do warunku określonego w punkcie 1.2. niniejszego rozdziału, muszą wykazać, że wspólnie spełniają określone wymagania, 2.3. wykonawcy ustanawiają pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego i do zawarcia umowy. Umocowanie musi wynikać z treści pełnomocnictwa, 2.4. wykonawcy występujący wspólnie, których oferta zostanie wybrana, zobowiązani są przed zawarciem umowy do przedstawienia Zamawiającemu umowy regulującej ich współpracę. Ocena spełniania warunków nastąpi na podstawie dokumentów i oświadczeń wymienionych w SIWZ, załączonych do oferty, metodą spełnia/nie spełnia. Z treści załączonych dokumentów i oświadczeń musi wynikać, iż wykonawca spełnia warunki określone przez Zamawiającego.
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu Wykonawcy powinni załączyć do oferty następujące dokumenty: 1. oświadczenie o spełnianiu warunków określonych w art. 22 ust. 1 ustawy (załącznik nr 2); 2. dokumenty potwierdzające spełnianie przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 24 ust. 1 ustawy: 2.1. aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert; (forma: oryginał lub kopia poświadczona za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę); 2.2. aktualna informacja z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy, wystawiona nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert; (forma: oryginał lub kopia poświadczona za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę); 2.3. aktualna informacja z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 9 ustawy, wystawiona nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert; (forma: oryginał lub kopia poświadczona za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę); 2.4. aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające odpowiednio, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub zaświadczeń, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert; (forma: oryginał lub kopia poświadczona za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę); 3. Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentów, o których mowa: 3.1. w pkt 2.1., 2.3., i 2.4. niniejszego rozdziału, składa dokument lub dokumenty, wystawione w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że: a) nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości, b) nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat lub składek na ubezpieczenie społeczne lub zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu, c) nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie; (forma: oryginał lub kopia poświadczona za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę); 3.2. w pkt 2.2. niniejszego rozdziału, składa zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego kraju pochodzenia albo zamieszkania osoby, której dokumenty dotyczą, w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy. (forma: oryginał lub kopia poświadczona za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę). Dokumenty, o których mowa powyżej - w punkcie 3.1.a), 3.1.c) i w punkcie 3.2. powinny być wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, a dokument, o którym mowa w punkcie 3.1.b) powinien być wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. Jeżeli w kraju pochodzenia osoby lub w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się dokumentów, o których mowa w niniejszym punkcie zastępuje się je dokumentem zawierającym oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio kraju pochodzenia osoby lub kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania. 4. Oświadczenie, wg załącznika nr 3, w trybie art. 24 ust. 1 ustawy.
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.szpital.turek.pl
- IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- WIEŻA LAPAROSKOPOWA I ARTROSKOPOWA Z OSPRZĘTEM
Dodano: 2016-07-27 - sukcesywna dostawa akcesoriów do diatermii
Dodano: 2016-05-02 - Nóż ultradźwiękowy, Zestaw piły do cięcia mostka, zainstalowanie ww. sprzętu, przeszkolenie personelu w zakresie obsługi ww. sprzętu
Dodano: 2015-10-30 - Dostawa narzędzi medycznych - rozwieracz brzuszny - do Szpitala Miejskiego im. Franciszka Raszei w Poznaniu
Dodano: 2015-10-23 - Dostawa Wyrobów medycznych do zabiegów inwazyjnego leczenia migotania przedsionków dla potrzeb Pracowni Badań Serca i Naczyń Wielospecjalistycznego Szpitala Miejskiego im. J. Strusia w Poznaniu.
Dodano: 2015-10-01 - Dostawa staplerów dla potrzeb Wojewódzkiego Szpitala Zespolonego w Koninie
Dodano: 2015-07-14 - Dostawa lamp operacyjnych oraz stacji negatoskopowych w ramach rozbudowy, przebudowy i doposażenia - III etap modernizacji Szpitala Powiatowego w Krotoszynie
Dodano: 2014-10-29 - Dostawa zestawu laparoskopowego oraz narzędzi, trokarów, optyki i światłowodu urologicznego
Dodano: 2014-05-19 - Przetarg na dostawę zestawu do artroskopii operacyjnej.
Dodano: 2014-04-23 - Przetarg na dostawę zestawów do artroskopii i laparoskopii operacyjnej
Dodano: 2014-03-07