Teatr Lalek "Pleciuga" ogłasza przetarg
- Adres: 70-403 Szczecin, ul. Kaszubska 9
- Województwo: zachodniopomorskie
- Telefon/fax: tel. 0-91 43 41 002 wew. 16 , fax. 0-91 48 83 171
- Data zamieszczenia: 2009-08-12
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Teatr Lalek "Pleciuga"
ul. Kaszubska 9 9
70-403 Szczecin, woj. zachodniopomorskie
tel. 0-91 43 41 002 wew. 16, fax. 0-91 48 83 171
REGON: 00028046500000 - I.2. Rodzaj zamawiającego: Inny: Instytucja kultury
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Wyposażenie biur , warsztatów, magazynów w meble, przedmioty i urządzenia wraz z aranżacją wnętrz i montażem w Teatrze Lalek Pleciuga na Placu Teatralnym w Szczecinie - II.1.2. Rodzaj zamówienia: dostawy
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
Zakres zamówienia obejmuje: wyposażenie biur, warsztatów i magazynów Teatru Lalek Pleciuga w meble, przedmioty i urządzenia wraz z aranżacja wnętrz i montażem. Opis techniczny przedmiotu zamówienia stanowi Załącznik nr 5 do siwz. Zestawienie przedmiotu zamówienia z podziałem na pomieszczenia stanowi Załącznik nr 6 do siwz. Zestawienie szczegółowych rysunków przedmiotu zamówienia stanowi Załącznik nr 7 do siwz. Rzuty pomieszczeń do aranżacji zamieszczono w Załączniku nr 8 do siwz. - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 391300002
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
- II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
- II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak
- II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 28 dni
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.1. Warunki dotyczące zamówienia
- Informacja na temat wadium: 1. Wadium należy wnieść w wysokości 13.000,00 (słownie: trzynaście tysięcy złotych 00/100) w terminie do dnia 20.08.2009 r. do godziny 11.00. Decyduje data wpływu środków do zamawiającego. 2. Wadium może być wnoszone: 1) w pieniądzu - przelewem na konto depozytowe Teatru Lalek Pleciuga PEKAO S.A. I/O Szczecin, nr17124038131111000043756461 2) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej (z tym, że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym), gwarancjach bankowych, gwarancjach ubezpieczeniowych, poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2) ustawy z dnia 9 listopada 2000r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości - w kasie wewnętrznej Teatru Lalek Pleciuga przy pl. Teatralnym 1 w Szczecinie, pok. nr 124.
- III.2. Warunki udziału
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy: 1) posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień, 2) posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia; 3) znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, 4) nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia, 5) spełniają następujące warunki dodatkowe: a) wykonali należycie w okresie ostatnich trzech lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia publicznego, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie minimum dwie prace podobne do objętych przedmiotem zamówienia. Za pracę podobną zamawiający uzna realizację dostawy mebli i wyposażenia wraz z montażem mebli oraz aranżacją wnętrz w zakresie odpowiadającym przedmiotowemu zamówieniu, o łącznej wartości brutto m.in. 400 000,00 zł. b) posiadają dostęp do środków finansowych w wysokości nie niższej niż 700.000,00 zł. c) są ubezpieczeni od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności na kwotę nie niższą niż 700.000,00 zł. Ocena spełniania warunków udziału w postępowaniu zostanie dokonana na podstawie dokumentów, złożonych przez Wykonawcę, na zasadzie SPEŁNIA/NIE SPEŁNIA.
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Każdy z wykonawców ma obowiązek złożyć następujące oświadczenia i dokumenty potwierdzające spełnienie warunków udziału w postępowaniu: 1) Oświadczenie wykonawcy, według wzoru, stanowiącego załącznik nr 2 do siwz o spełnianiu warunków określonych w art. 22 ust. 1 ustawy, W przypadku składania oferty wspólnej ww. oświadczenie składa pełnomocnik w imieniu wykonawców składających ofertę wspólną. 2) Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej (jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności), wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. W przypadku składania oferty wspólnej ww. dokument składa każdy z wykonawców składających ofertę wspólną. 3) Wykaz wykonanych dostaw (prac podobnych) w okresie ostatnich trzech lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem i wartością dostawom stanowiącym przedmiot zamówienia z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców według wzoru, stanowiącego załącznik nr 3 do siwz oraz dokumenty potwierdzające, że dostawy te zostały wykonane należycie, W przypadku składania oferty wspólnej wykonawcy składający ofertę wspólną składają jeden wspólny ww. wykaz. 4) Informacja z banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo - kredytowej, w którym wykonawca posiada rachunek, potwierdzającą wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową wykonawcy (jednoznaczny zapis o wysokości środków, jakimi rzeczywiście dysponuje wykonawca w ramach linii kredytowej), wystawioną nie wcześniej niż 3 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. W przypadku składania oferty wspólnej ww. informację banku składa każdy z wykonawców składających ofertę wspólną. 5) Polisa a w przypadku jej braku inny dokument ubezpieczenia potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności. W przypadku składania oferty wspólnej ww. dokumenty składa każdy z wykonawców składających ofertę wspólną.
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.1. Kryteria oceny ofert: Jakość wykonania i funkcjonalność produktów
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.pleciuga.pl
- IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Dostawę mebli oraz artykułów komputerowych dla potrzeb SPSK NR 1 PUM OS ZP 58 16
Dodano: 2016-07-26 - stawa mebli dla Zachodniopomorskiego Uniwersytetu Technologicznego w Szczecinie
Dodano: 2016-07-25 - DOSTAWA I MONTAŻ MEBLI DLA POMORSKIEGO UNIWERSYTETU MEDYCZNEGO W SZCZECINIE
Dodano: 2016-07-22 - dostawa fabrycznie nowego wyposażenia kwaterunkowego odznaczającego się wysoką wytrzymałością i estetyką wraz z montażem i ustawieniem we wskazanym przez Zamawiającego miejscu dostawy tj. Komendzie Miejskiej Policji w Koszalinie, Komendzie Miejskiej Policji w Świnoujściu, wydział KGP oraz CBŚP w Szczecinie.
Dodano: 2016-07-22 - Dostawa mebli dla Politechniki Koszalińskiej do pomieszczeń Zamiejscowego Wydziału Przemysłu Drzewnego w Szczecinku
Dodano: 2016-07-13 - Dostawa mebli dla jednostek organizacyjnych Akademii Morskiej w Szczecinie AG-IU/272-18/2016
Dodano: 2016-07-05 - Dostawa mebli dla jednostek organizacyjnych Akademii Morskiej w Szczecinie AG-IU/272-20/2016
Dodano: 2016-06-29 - Dostawa mebli do Wydziału Matematycznego - Fizycznego US
Dodano: 2016-06-23 - Dostawę mebli oraz sprzętu i narzędzi medycznych do SPSK Nr 1 PUM OS ZP 44 16
Dodano: 2016-06-21 - Dostawa mebli biurowych dla SP ZOZ MSWiA w Szczecinie
Dodano: 2016-05-02