Akademia Wychowania Fizycznego Józefa Piłsudskiego ogłasza przetarg
- Adres: 00-968 Warszawa, ul. Marymoncka
- Województwo: mazowieckie
- Telefon/fax: tel. 834 05 14 , fax. 834 76 65
- Data zamieszczenia: 2019-07-18
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Akademia Wychowania Fizycznego Józefa Piłsudskiego
ul. Marymoncka 34
00-968 Warszawa, woj. mazowieckie
tel. 834 05 14, fax. 834 76 65
REGON: 32783000000000 - Adres strony internetowej zamawiającego: https://awf.ezamawiajacy.pl/pn/awf/demand/notice/public/current/list?USER_MENU_HOVER=currentNoticeList
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Wyposażenie Akademików i wyremontowanych lokali w DS. Rotacyjnym, DS. Męskim, znajdujących się na terenie Akademii Wychowania Fizycznego Józefa Piłsudskiego w Warszawie - II.1.2. Rodzaj zamówienia:
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
1. Przedmiotem zamówienia jest wyposażenie Akademików i wyremontowanych lokali w DS. Rotacyjnym, DS. Męskim, znajdujących się na terenie Akademii Wychowania Fizycznego Józefa Piłsudskiego w Warszawie (CPV – 39.00.00.00-2) 2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera załącznik nr 2a-f do SIWZ. 3. Wykonawca musi dostarczyć własnym transportem i na własny koszt przed¬miot zamówienia do siedziby głównej Akademii Wychowania Fizycznego Józefa Piłsudskiego w Warszawie przy ul. Marymonckiej 34. 4. Zamawiający dopuszcza składanie ofert częściowych w następujących częściach: Część I – Dostawa mebli wraz z montażem i ustawieniem budynku. Część II – Dostawa sprzętu AGD wraz z montażem. Część III – Dostawa artykułów elektrycznych. Cześć IV – Dostawa akcesoriów łazienkowych. Cześć V - Dostawa pościeli. Część VI – Dostawa i montaż rolet. 5. Wszystkie pozycje z zamówienia muszą być wysokiej jakości, fabrycznie nowe, nieużywane, wykonane zgodnie ze szczegółowym opisem przedmiotu zamówienia. 6. Wszystkie dostarczone pozycje muszą być wniesione i ustawione w miejsce wskazane przez Zamawiającego a meble zamontowane w sposób tworzący stabilną konstrukcję. 7. Wymienione w opisie zamówienia artykuły powinny posiadać niezbędne atesty, świadectwa jakości i certyfikaty zgodnie z obowiązującymi normami. 8. Ewentualne usterki, wady powinny być usunięte w przeciągu 2 tygodni od ich wykrycia (zgłoszenia). 9. Meble i rolety – pomiar z natury przed przystąpieniem do wykonania przedmiotu zamówienia. Wykonane pod wymiar, z montażem (w tym montaż zlewozmywaków i kuchni gazowych i indukcyjnych). Wykonawca zobowiązuje się dostarczyć Zamawiającemu do akceptacji próbki kolorów (wybarwień) płyt przed przystąpieniem do wykonywania przedmiotu zamówienia. Gotowe do użytku meble i rolety powinny zostać umieszczone oraz ustawione lub zawieszone w pomieszczeniach i miejscach wskazanych przez Zamawiającego. 10. Sprzęt AGD - okapy kominowe z montażem. 11. Artykuły bieliźniane – dostarczyć zamawiającemu do akceptacji próbki kolorów, materiałów przed przystąpieniem do wykonywania przedmiotu zamówienia. 12. Wykonawca ponosi odpowiedzialność za jakość wykonywanych dostaw oraz zastosowanych materiałów. 13. Zamawiający nie dopuszcza składania ofert wariantowych. IV. Gwarancja: Wykonawca udziela bezpłatnej gwarancji na przedmiot zamówienia na minimalny okres 24 miesięcy, liczony od daty dostawy i po wykonaniu protokolarnego odbioru przez obydwie strony przedmiotu zamówienia. Wykonawca może wydłużyć gwarancje do 36 miesięcy (min. gwarancja 24 miesiące, max. gwarancja 36 miesięcy). - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 39000000-2
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.2. Warunki udziału
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Wypełniony i podpisany formularz oferty stanowiący załącznik nr 1 do SIWZ. 2. Wypełniony i podpisany formularz ilościowy stanowiący załącznik nr 2a i/lub 2b i/lub 2 c i/lub 2 d i/lub 2 e i/lub 2 f do SIWZ. 3. Załącznik nr 4 do SIWZ (informację o zakresie dostaw powierzonych podwykonawcom) musi być przedłożony, tylko w przypadku jeśli Wykonawca zamierza powierzyć część lub całość zamówienia podwykonawcom.
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- II. Wyposażenie ośrodka Senior+
Dodano: 2023-11-17 - Dostawa wraz z montażem mebli biurowych.
Dodano: 2023-10-18 - „Aktywni na rynku pracy – żłobek samorządowy w Gminie Pilawa”
Dodano: 2023-10-12 - Wyposażenie ośrodka Senior+
Dodano: 2023-10-12 - Dostawa i montaż wyposażenia w ramach zadania inwestycyjnego pn.: „Budowa pawilonu socjalnego w Miejskim Ogrodzie Zoologicznym im. Antoniny i Jana Żabińskich”.
Dodano: 2023-08-25 - Dostawa i montaż mebli dla Międzykulturowego Ośrodka Rozwoju Społecznego przy ul. Targowej 81 w Warszawie
Dodano: 2023-01-10 - Dostawa i montaż mebli dla Międzykulturowego Ośrodka Rozwoju Społecznego przy ul. Targowej 81 w Warszawie
Dodano: 2022-12-07 - Dostawa i montaż mebli biurowych, zabudowy oraz przegród szklanych dla Stołecznego Centrum Osób Niepełnosprawnych w Warszawie przy ul. Gen. Andersa 5
Dodano: 2022-11-08 - Zakup mebli biurowych dla MEiN
Dodano: 2022-08-09 - Dostawa mebli do pomieszczenia pracowniczego 328, Instytutu Systemów Elektronicznych Politechniki Warszawskiej
Dodano: 2021-01-27