Kasa Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego Oddział Regionalny w Koszalinie ogłasza przetarg
- Adres: 75-846 Koszalin, ul. Słowiańska 5
- Województwo: zachodniopomorskie
- Telefon/fax: tel. 094 3427731 w. 102
- Data zamieszczenia: 2011-11-16
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Kasa Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego Oddział Regionalny w Koszalinie
ul. Słowiańska 5 5
75-846 Koszalin, woj. zachodniopomorskie
tel. 094 3427731 w. 102
REGON: 01251326202848 - Adres strony internetowej zamawiającego: www.krus.gov.pl
- I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja rządowa terenowa
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Wypłata drogą elektroniczną świadczeń emerytalno-rentowych na rachunki bankowe świadczeniobiorców w bankach mających siedzibę na terenie Rzeczypospolitej Polskiej, na podstawie zbiorczego przelewu - II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
Przedmiotem zamówienia jest wypłata drogą elektroniczną świadczeń emerytalno-rentowych na rachunki bankowe świadczeniobiorców w bankach mających siedzibę na terenie Rzeczypospolitej Polskiej, na podstawie zbiorczego przelewu. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia: 1. wypłata świadczeń na rachunki bankowe świadczeniobiorców odbywać się będzie w terminie do 15-go dnia każdego miesiąca; 2. Zamawiający przekazywać będzie środki niezbędne do zabezpieczenia wypłaty świadczeń emerytalno-rentowych na wskazany przez Wykonawcę rachunek najpóźniej na 2 dni robocze przed terminem wypłaty; 3. Wykonawca przekazywać będzie środki na indywidualne rachunki bankowe świadczeniobiorców w systemie ELIXIR lub równoważnym w dniu otrzymania środków lub najpóźniej w następnym dniu roboczym, do godziny 11.00; 4. w celu realizacji zamówienia Zamawiający nie przewiduje założenia odrębnego rachunku bankowego u Wykonawcy; 5. Zamawiający będzie przygotowywać w terminie 4 dni roboczych przed terminem wypłaty świadczeń: 1) pliki przelewów w formie nośników magnetycznych (płyt CD-R) w systemie ELIXIR lub równoważnym, z zawartością danych świadczeniobiorców, ich rachunków bankowych i kwot wypłacanych świadczeń, według których realizowane będą wypłaty świadczeń, 2) spisy przelewów w formie papierowej, 3) protokół przekazania; 6. Wykonawca będzie odbierał własnym transportem w siedzibie Zamawiającego nośniki magnetyczne (płyty CD-R) i spisy przelewów w formie papierowej w terminie 4 dni roboczych przed terminem wypłaty świadczeń; 7. płytę CD-R w zalakowanej kopercie odbierał będzie z siedziby Zamawiającego za pokwitowaniem osobiście upoważniony do tego pracownik Wykonawcy; 8. zastosowane przez Zamawiającego formaty danych elektronicznych będą akceptowane przez Wykonawcę; 9. Wykonawca realizować będzie wyłącznie zlecenia Zamawiającego podpisane przez osoby upoważnione do dysponowania środkami pieniężnymi; 10. Wykonawca ponosić będzie pełną odpowiedzialność za przejęte zlecenia wypłat do wysokości środków przekazanych na rachunek bankowy; 11. w przypadku niedotrzymania terminów wypłat świadczeń Wykonawca naliczy i wypłaci świadczeniobiorcy odsetki ustawowe za każdy dzień zwłoki; 12. zwroty świadczeń wpływających na konto Wykonawcy (likwidacja rachunku ROR przez świadczeniobiorcę lub inne przyczyny), zostaną przekazane na wskazany rachunek bankowy Zamawiającego nie później niż w dniu następnym po otrzymaniu zwrotu; za zwroty świadczeń Wykonawca nie będzie pobierał dodatkowych opłat; 13. Wykonawca zobowiązany będzie do używania powierzonych przez Zamawiającego środków pieniężnych wyłącznie do realizacji przedmiotu zamówienia; 14. w razie wypłacenia środków pieniężnych osobie nieuprawnionej Wykonawca pokryje szkodę wyrządzoną Zamawiającemu w pełnej wysokości; 15. Wykonawca zobowiązany będzie do przestrzegania przepisów wynikających z ustawy z dnia 29.08.1997 r. o ochronie danych osobowych (t.j. Dz. U. z 2002 r. Nr 101, poz. 926 z późn. zm.). Szacunkowa miesięczna ilość przelewów wynosi około 9.872 szt. Szacunkowa ilość przelewów w całkowitym okresie trwania umowy, tj. 36 miesięcy, wynosi około 355.392 szt. Wyżej określone ilości są wartościami szacunkowymi i mogą ulec zmianie w zależności od liczby obsługiwanych świadczeniobiorców - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 660000000
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
- II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
- II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
- II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 36 miesięcy
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.1. Warunki dotyczące zamówienia
- Informacja na temat wadium: Zamawiający nie przewiduje wniesienia wadium
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.krus.gov.pl
- IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Usługa przejęcia zobowiązań finansowych długoterminowych Gminy Ostrowice do wysokości 23 846 218, 19 zł
Dodano: 2015-12-16 - Ubezpieczenie mienia, odpowiedzialności cywilnej oraz ubezpieczenia komunikacyjne Powiatu Stargardzkiego
Dodano: 2015-12-07 - Ubezpieczenie mienia i odpowiedzialności cywilnej Miejskiej Energetyki Cieplnej Sp. z o.o. w Szczecinku
Dodano: 2015-12-03 - Ubezpieczenie mienia i odpowiedzialności cywilnej Szpitala w Szcecinku Sp. z o.o.
Dodano: 2015-12-02 - Usługa przejęcia zobowiązań finansowych długoterminowych Gminy Ostrowice do wysokości 23 846 218, 19 zł
Dodano: 2015-11-25 - Sfinansowanie zobowiązań Gminy poprzez przejęcie długu w kwocie 2.200.000zł
Dodano: 2015-05-21 - Usługi ubezpieczenia mienia i odpowiedzialności cywilnej Szpitala w Szczecinku Sp. z o.o.
Dodano: 2014-12-04 - Usługa spłaty i restrukturyzacji zobowiązań Gminy w kwocie do 2.300.000 zł
Dodano: 2014-07-22 - Ubezpieczenie mienia oraz odpowiedzialności cywilnej Powiatu Stargardzkiego na lata 2014-2015
Dodano: 2013-12-04 - Ubezpieczenie mienia i odpowiedzialności cywilnej Szpitala w Szczecinku Sp. z o.o.
Dodano: 2013-12-04