Kasa Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego Oddział Regionalny w Koszalinie ogłasza przetarg
- Adres: 75-846 Koszalin, ul. Słowiańska 5
- Województwo: zachodniopomorskie
- Telefon/fax: tel. 094 3427731 w. 102
- Data zamieszczenia: 2009-04-28
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Kasa Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego Oddział Regionalny w Koszalinie
ul. Słowiańska 5 5
75-846 Koszalin, woj. zachodniopomorskie
tel. 094 3427731 w. 102
REGON: 01251326202848 - Adres strony internetowej zamawiającego: www.krus.gov.pl
- I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja rządowa terenowa
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Wypłata drogą elektroniczną świadczeń emerytalno-rentowych na rachunki bankowe świadczeniobiorców w bankach, mających siedzibę na terenie Rzeczpospolitej Polskiej, na podstawie zbiorczego przelewu - II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
Przedmiotem zamówienia jest usługa finansowa - opisana przez Zamawiającego jako etap drugi postępowania - polegająca na wypłacie drogą elektroniczną świadczeń emerytalno-rentowych na rachunki bankowe świadczeniobiorców w bankach, mających siedzibę na te - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 660000000
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
- II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
- II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
- II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 31 miesięcy
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.1. Warunki dotyczące zamówienia
- Informacja na temat wadium: Zamawiający nie przewiduje wniesienia wadium
- III.2. Warunki udziału
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają warunki określone w art. 22 ust. 1 P.z.p., tzn.: 1) Posiadają uprawnienia do wykonywania działalności tożsamej z niniejszym zamówieniem. 2) Posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia. 3) Znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia. 4) Nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 P.z.p. 2. Zamawiający oceni spełnienie warunków udziału w postępowaniu na podstawie dokumentów załączonych do oferty. Ocena spełnienia warunków zostanie dokonana według formuły: spełnia - nie spełnia.
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Do oferty należy załączyć następujące dokumenty: 1. W celu potwierdzenia, że Wykonawca posiada uprawnienia do wykonywania działalności tożsamej z niniejszym zamówieniem oraz nie podlega wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 P.z.p. do oferty należy załączyć następujące dokumenty: 1) Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 2) Aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego oraz właściwego Oddziału ZUS lub KRUS potwierdzające odpowiednio, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. 3) Koncesję, zezwolenie lub licencję, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania koncesji, zezwolenia lub licencji na podjęcie działalności gospodarczej w zakresie objętym zamówieniem. 4) Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium RP, zamiast dokumentów, o których mowa w ust. 1 pkt 1 i 2 - składa dokument lub dokumenty wystawione w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że: a) nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert; b) nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert; 5) Jeżeli w kraju pochodzenia osoby lub w kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się dokumentów, o których mowa w ust. 1 pkt 4 zastępuje się je dokumentem zawierającym oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio kraju pochodzenia osoby lub kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania. Wymagania określone w ust. 1 pkt 4 dotyczące okresu ważności tego dokumentu stosuje się odpowiednio. 6) Oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu. 2. W celu potwierdzenia, że Wykonawca znajduje się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia do oferty należy przedłożyć sprawozdanie finansowe za rok 2008, a jeżeli okres działalności jest krótszy - za ten okres. W przypadku gdy: 1) sprawozdanie podlega badaniu przez biegłego rewidenta zgodnie z przepisami o rachunkowości, do oferty należy dołączyć opinię o jego badaniu; jeżeli na dzień składania oferty nie sporządzono sprawozdania finansowego za rok 2008, do oferty należy dołączyć sprawozdanie za rok 2007 również z opinią biegłego rewidenta; 2) Wykonawca nie jest zobowiązany do sporządzenia sprawozdania finansowego, do oferty należy dołączyć inny dokument określający obroty oraz zobowiązania i należności za rok 2008. Dokumenty wymienione w ust. 1 pkt 1-5 oraz ust. 2 mogą być przedstawione w formie oryginału lub kserokopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę. Ponadto do oferty należy dołączyć: 3. Wypełniony i podpisany formularz oferty. 4. Oryginał lub kopię poświadczoną za zgodność z oryginałem przez notariusza - pełnomocnictwa (upoważnienia) do reprezentowania Wykonawcy w niniejszym postępowaniu, o ile oferta została podpisana przez osoby nie umocowane do tych czynności w dokumentach rejestracyjnych firmy. 5. Dopuszcza się możliwość składania jednej oferty przez dwa lub więcej podmiotów. W takim przypadku Wykonawcy ustanawiają pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. Jeżeli o zamówienie Wykonawcy ubiegają się wspólnie, każdy z nich zobowiązany jest złożyć dokumenty potwierdzające spełnienie warunków udziału w postępowaniu, z tymże dokumenty wymienione w ust. 1 i 2 muszą być złożone przez każdego Wykonawcę osobno, a pozostałe łącznie.
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.krus.gov.pl
- IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Usługa przejęcia zobowiązań finansowych długoterminowych Gminy Ostrowice do wysokości 23 846 218, 19 zł
Dodano: 2015-12-16 - Ubezpieczenie mienia, odpowiedzialności cywilnej oraz ubezpieczenia komunikacyjne Powiatu Stargardzkiego
Dodano: 2015-12-07 - Ubezpieczenie mienia i odpowiedzialności cywilnej Miejskiej Energetyki Cieplnej Sp. z o.o. w Szczecinku
Dodano: 2015-12-03 - Ubezpieczenie mienia i odpowiedzialności cywilnej Szpitala w Szcecinku Sp. z o.o.
Dodano: 2015-12-02 - Usługa przejęcia zobowiązań finansowych długoterminowych Gminy Ostrowice do wysokości 23 846 218, 19 zł
Dodano: 2015-11-25 - Sfinansowanie zobowiązań Gminy poprzez przejęcie długu w kwocie 2.200.000zł
Dodano: 2015-05-21 - Usługi ubezpieczenia mienia i odpowiedzialności cywilnej Szpitala w Szczecinku Sp. z o.o.
Dodano: 2014-12-04 - Usługa spłaty i restrukturyzacji zobowiązań Gminy w kwocie do 2.300.000 zł
Dodano: 2014-07-22 - Ubezpieczenie mienia oraz odpowiedzialności cywilnej Powiatu Stargardzkiego na lata 2014-2015
Dodano: 2013-12-04 - Ubezpieczenie mienia i odpowiedzialności cywilnej Szpitala w Szczecinku Sp. z o.o.
Dodano: 2013-12-04