Przetargi.pl
Wynoszenie, przewóz oraz rozładunek odpadów komunalnych wielkogabarytowych – rzeczy ruchomych z lokali mieszkalnych i użytkowych wskazanych przez ZGN Praga – Południe m.st. Warszawy do miejsc składowania, wynoszenie odpadów komunalnych wielkogabarytowych – rzeczy ruchomych z lokali mieszkalnych, użytkowych i pomieszczeń wspólnego użytkowania do miejsc składowania (np. przy altanie śmietnikowej) oraz wynoszenie, załadowywanie i wywóz na składowisko odpadów poremontowych lub załadunek i wywóz odpadów poremontowych na składowisko

Zakład Gospodarowania Nieruchomościami w Dzielnicy Praga-Południe m.st. Warszawy ogłasza przetarg

  • Adres: 04022 Warszawa, ul. Walewska
  • Województwo: mazowieckie
  • Telefon/fax: tel. 22 300 35 27, , fax. 22 300 35 30
  • Data zamieszczenia: 2017-08-08
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Zakład Gospodarowania Nieruchomościami w Dzielnicy Praga-Południe m.st. Warszawy
    ul. Walewska 4
    04022 Warszawa, woj. mazowieckie
    tel. 22 300 35 27, , fax. 22 300 35 30
    REGON: 1044511900000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: http://zgnpragapld.waw.pl/strona/zamowienia-publiczne

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Wynoszenie, przewóz oraz rozładunek odpadów komunalnych wielkogabarytowych – rzeczy ruchomych z lokali mieszkalnych i użytkowych wskazanych przez ZGN Praga – Południe m.st. Warszawy do miejsc składowania, wynoszenie odpadów komunalnych wielkogabarytowych – rzeczy ruchomych z lokali mieszkalnych, użytkowych i pomieszczeń wspólnego użytkowania do miejsc składowania (np. przy altanie śmietnikowej) oraz wynoszenie, załadowywanie i wywóz na składowisko odpadów poremontowych lub załadunek i wywóz odpadów poremontowych na składowisko
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia jest: a) wynoszenie, załadowywanie, przewożenie oraz rozładowywanie odpadów komunalnych wielkogabarytowych – rzeczy ruchomych z lokali mieszkalnych i użytkowych wskazanych przez ZGN Praga – Południe m.st. Warszawy do miejsc składowania, b) wynoszenie odpadów komunalnych wielkogabarytowych – rzeczy ruchomych z lokali mieszkalnych, użytkowych i pomieszczeń wspólnego użytkowania do miejsc składowania (np. przy altanie śmietnikowej), c) wynoszenie, załadowywanie i wywożenie na składowisko odpadów poremontowych lub załadunek i wywóz odpadów poremontowych na składowisko. 2. Wykonawca zobowiązany jest wykonać przedmiot zamówienia zgodnie z Opisem przedmiotu zamówienia stanowiącym Załącznik nr 7 do SIWZ oraz Uchwałą Nr XIV/293/2015 Rady Miasta Stołecznego Warszawy z dnia 09.07.2015 r. stanowiącą Załącznik nr 8 do SIWZ oraz ustawą o utrzymaniu czystości i porządku w gminach (Dz. U. z 2012 r. poz. 391 tekst jednolity). W celu należytej realizacji przedmiotu zamówienia, wykonawca zobowiązany jest posiadać aktualne umowy z zakładami prowadzącymi działalność w zakresie składowania i utylizacji odpadów komunalnych (składowiskiem). 3. Wyniesienie, przewóz oraz rozładunek odpadów komunalnych wielkogabarytowych do wskazanego przez upoważnionego pracownika Zamawiającego miejsca, będą realizowane tylko na zgłoszenie zamawiającego złożone telefonicznie, faxem lub pocztą elektroniczną w terminie wskazanym przez Zamawiającego ale nie dłużej niż 3 (trzech) dni od momentu zgłoszenia. 4. Zamawiający planuje w trakcie realizacji zamówienia zlecić: a) wyniesienie, załadowanie, przewiezienie samochodem i rozładowanie 1m3 rzeczy ruchomych do miejsca składowania wskazanego przez Zamawiającego: ok. 1800 m3 w skali 24 mcy, b) wyniesienie 1m3 rzeczy ruchomych do miejsc wskazanych przez upoważnionego pracownika Zamawiającego (np. przy altanie śmietnikowej): ok. 5600 m3 w skali 24 mcy, c) wyniesienie, załadowanie na samochód i wywóz 1m3 odpadów poremontowych: ok. 210 m3 w skali 24 mcy. Przewidywany powyżej zakres prac (ujęty także w załączniku nr 1 do SIWZ) ma charakter pomocniczy (stanowi średnią ilość prac z ostatnich 2 lat ), służy tylko do określenia cen jednostkowych i porównania ofert. Ilości wykazane powyżej ( i w załączniku nr 1 do SIWZ) mogą ulec zmianie w trakcie realizacji umowy z powodu konieczności dostosowania prac do bieżących potrzeb Zamawiającego. 4. Rozliczenie za wykonane prace nastąpi według rzeczywistych ilości jakie wystąpią w trakcie realizacji zamówienia. Okresem rozliczeniowym jest miesiąc kalendarzowy. Wykonawca zobowiązany jest do wystawiania faktur za wywóz odpadów i rzeczy ruchomych oraz wynoszenie do miejsca składowania wskazanego przez upoważnionego pracownika Zamawiającego (np. przy altanie śmietnikowej) oddzielnie na każdą Administrację Nieruchomości i składania ich wraz z prawidłowo sporządzanymi dokumentacjami rozliczeniowymi, tj: miesięcznymi zestawieniami, sprawdzonymi przez osobę wskazaną przez Zamawiającego i zatwierdzonymi przez kierownika odpowiedniej Administracji Nieruchomości.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90511000-2
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Wykonawca zobowiązany jest, przed upływem terminu składania ofert, wnieść wadium w wysokości 6.000,00 zł.
  • III.2. Warunki udziału
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Ponadto Wykonawca wraz z wnioskiem zobowiązany jest do złożyć: 1. Wypełnionego Formularza Wniosku o dopuszczenie– do udziału w licytacji elektronicznej – wg wzoru stanowiącego załącznik Nr 1 do Ogłoszenia. 2. dowodu wniesienia wadium – zgodnie z zapisami pkt. 27 Ogłoszenia , 3. oświadczenia Wykonawcy dotyczące przesłanek wykluczenia z postępowania na podstawie art. 25a ust. 1 ustawy – wg wzoru stanowiącego Załącznik Nr 2 do Ogłoszenia, 4. oświadczenia Wykonawcy dotyczące spełnienia warunków udziału w postępowaniu na podstawie art. 25a ust. 1 ustawy – wg wzoru stanowiącego Załącznik Nr 3 do Ogłoszenia, 5. dowodów, o których mowa w pkt. 19 Ogłoszenia – w przypadku, gdy Wniosek o dopuszczenie do udziału w licytacji zawiera informacje stanowiące tajemnicę przedsiębiorstwa, 6. dokumentu zawierającego dane aktualne na dzień składania ofert, potwierdzającego, że oferta została podpisana przez osobę upoważnioną do reprezentowania Wykonawcy, w przypadku gdy oferta została podpisana przez inną osobę niż umocowana w dokumencie rejestrowym Wykonawcy (np. pełnomocnictwo, umowa spółki cywilnej). 7. oświadczenie czy jest małym albo średnim przedsiębiorcą w rozumieniu art. 105 albo 106 ustawy z dnia 2 lipca 2004 r. o swobodzie działalności gospodarczej (t.j. Dz.U. z 2015 r., poz. 584 z późn. zm.). Wzór oświadczenia stanowi załącznik nr 8 do Ogłoszenia, 8. Pełnomocnictwo należy dołączyć do Formularza Wniosku o dopuszczenie do udziału w licytacji w formie oryginału lub kserokopii poświadczonej notarialnie za zgodność z oryginałem. 9. Zamawiający dokona oceny spełnienia warunków udziału w postępowaniu oraz braku podstaw do wykluczenia na podstawie dokumentów i oświadczeń złożonych przez Wykonawcę wg zasady: spełnia / nie spełnia.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach