Przetargi.pl
Wynoszenie, przewóz oraz rozładunek odpadów komunalnych wielkogabarytowych - rzeczy ruchomych z lokali mieszkalnych i użytkowych wskazanych przez ZGN Praga - Południe m. st. Warszawy do miejsc składowania, wynoszenie odpadów komunalnych wielkogabarytowych – rzeczy ruchomych z lokali mieszkalnych, użytkowych i pomieszczeń wspólnego użytkowania do miejsc składowania (np. przy altanie śmietnikowej) oraz wynoszenie, załadunek i wywóz na składowisko odpadów poremontowych lub załadunek i wywóz odpadów poremontowych na składowisko.

Zakład Gospodarowania Nieruchomościami w Dzielnicy Praga-Południe m.st. Warszawy ogłasza przetarg

  • Adres: 04-022 Warszawa, Walewska
  • Województwo: mazowieckie
  • Telefon/fax: tel. (22) 277-30-27 , , fax. -
  • Data zamieszczenia: 2020-02-14
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Zakład Gospodarowania Nieruchomościami w Dzielnicy Praga-Południe m.st. Warszawy
    Walewska 4
    04-022 Warszawa, woj. mazowieckie
    tel. (22) 277-30-27 , , fax. -
    REGON: 10445119000000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: http://zgnpragapld.waw.pl/strona/zamowienia-publiczne

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Wynoszenie, przewóz oraz rozładunek odpadów komunalnych wielkogabarytowych - rzeczy ruchomych z lokali mieszkalnych i użytkowych wskazanych przez ZGN Praga - Południe m. st. Warszawy do miejsc składowania, wynoszenie odpadów komunalnych wielkogabarytowych – rzeczy ruchomych z lokali mieszkalnych, użytkowych i pomieszczeń wspólnego użytkowania do miejsc składowania (np. przy altanie śmietnikowej) oraz wynoszenie, załadunek i wywóz na składowisko odpadów poremontowych lub załadunek i wywóz odpadów poremontowych na składowisko.
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia jest: wynoszenie, przewóz oraz rozładunek odpadów komunalnych wielkogabarytowych - rzeczy ruchomych z lokali mieszkalnych i użytkowych skazanych przez ZGN Praga - Południe m. st. Warszawy do miejsc składowania, wynoszenie odpadów komunalnych wielkogabarytowych – rzeczy ruchomych z lokali mieszkalnych, użytkowych i pomieszczeń wspólnego użytkowania do miejsc składowania (np. przy altanie śmietnikowej) oraz wynoszenie, załadunek i wywóz na składowisko odpadów poremontowych lub załadunek i wywóz odpadów poremontowych na składowisko. 2. Zamawiający planuje w trakcie realizacji zamówienia zlecić: 1)wyniesienie, załadowanie, przewiezienie samochodem i rozładowanie rzeczy ruchomych do miejsca składowania wskazanego przez Zamawiającego: ok. 390 m3 w skali 8 m-cy, 2)wyniesienie rzeczy ruchomych do miejsc wskazanych przez upoważnionego pracownika Zamawiającego (np. przy altanie śmietnikowej): ok. 1575 m3 w skali 8 m-cy, 3) wyniesienie, załadowanie na samochód i wywóz odpadów poremontowych: ok. 14 m3 w skali 8 m-cy. Rozliczenie za wykonane prace nastąpi według rzeczywistych ilości jakie wystąpią w trakcie realizacji zamówienia. Okresem rozliczeniowym jest miesiąc kalendarzowy. 3. Wykonawca zobowiązany jest wykonać przedmiot zamówienia zgodnie z Opisem przedmiotu zamówienia stanowiącym Załącznik nr 5 do SIWZ oraz Uchwałą Nr LXI/1632/2018 Rady Miasta Stołecznego Warszawy z dnia 08.02.2018 r. stanowiącą Załącznik nr 13 do SIWZ oraz ustawą o utrzymaniu czystości i porządku w gminach (Dz. U. z 2012 r. poz. 391 tekst jednolity). 4. W celu należytej realizacji przedmiotu zamówienia, wykonawca zobowiązany jest posiadać aktualne umowy z zakładami prowadzącymi działalność w zakresie składowania i utylizacji odpadów komunalnych (składowiskiem). 5. Zamawiający wymaga, aby Wykonawca lub Podwykonawca przez cały okres wykonywania przedmiotu umowy zatrudniał na podstawie umowy o pracę osobę(y), które świadczą pracę w rozumieniu art. 22 § 1 Kodeksu pracy związaną z wykonywaniem czynności w trakcie realizacji przedmiotu umowy (z wyłączeniem kadry kierowniczej oraz pracowników administracji). 6. Powyższy warunek zostanie spełniony poprzez zatrudnienie na umowę o pracę nowych pracowników lub wyznaczenie do realizacji zamówienia zatrudnionych już u Wykonawcy lub Podwykonawcy pracowników. 7. W przypadku zobowiązania się przez Wykonawcę do zatrudnienia osoby albo osób niepełno-sprawnych na warunkach przewidzianych w postępowaniu wymóg uznaje się również za spełniony w przypadku zatrudnienia większej liczby osób niepełnosprawnych, zatrudnionych w niepełnym wymiarze pracy, o ile w sumie zatrudnienie to będzie równoważne zadeklarowanej w ofercie liczbie etatów i nie wpłynie to na prawidłowość realizacji zamówienia. 8. Zakres prac przewidzianych do realizacji przez osoby zatrudnione na podstawie umowy o pracę określone są w Opisie przedmiotu zamówienia. 9. Po podpisaniu umowy, jednak nie później niż 3 dni po podpisaniu umowy, Wykonawca zobowiązany jest do udokumentowania formy zatrudnienia ww. pracowników w „Wykazie osób”, które będą uczestniczyć w wykonaniu zamówienia” stanowiącym załącznik nr 1 do umowy (zgodnie ze złożoną ofertą) przedstawiając kopie umowy o pracę, druk ZUS RCA itp., z których jednoznacznie będzie wynikała liczba pełnych etatów. Jeżeli Wykonawca zadeklarował zatrudnienie osoby niepełnosprawnej, przedstawia dodatkowo orzeczenie o niepełnosprawności w rozumieniu ustawy z dnia 27 sierpnia 1997 r. o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych (t.j. Dz. U. z 2019 r., poz. 1172 z późn. zm.) potwierdzające niepełnosprawność pracownika. 10. Zamawiający zastrzega sobie możliwość kontroli zatrudnienia osób wskazanych przez Wykonawcę do realizacji zamówienia. Kontrola może być przeprowadzona bez wcześniejszego uprzedzenia Wykonawcy. 11. Wykonawca może dokonać zmiany osób wskazanych w ofercie w „Wykazie osób, które będą uczestniczyć w wykonaniu zamówienia” który będzie stanowił załącznik nr 1 do umowy, a także zadeklarowanych osób niepełnosprawnych. W takim przypadku Wykonawca zobowiązany jest do pisemnego powiadomienia Zamawiającego. W przypadku zmiany osób Wykonawca zobowiązuje się do przekazania Zamawiającemu dokumentów potwierdzających zatrudnienie lub niepełnosprawność. Obowiązek ten Wykonawca realizuje w terminie 3 dni roboczych od dokonania przedmiotowej zmiany. Zmiany te nie stanowią zmian umowy. 12. Dokumenty, o których mowa powyżej powinny zostać zanonimizowane w sposób zapewniają-cy ochronę danych osobowych pracowników, zgodnie z przepisami ustawy z dnia 10 maja 2018 r. o ochronie danych osobowych (tj. w szczególności bez adresów, nr PESEL pracowników, stopnia, symbolu i rodzaju niepełnosprawności). Imię i nazwisko pracownika nie podlega anonimizacji. Informacje takie jak: data zawarcia umowy, zakres powierzonych obowiązków, rodzaj umowy o pracę i wymiar etatu, wskazania dotyczące zatrudnienia wynikające z orzeczenia o niepełnosprawności powinny być możliwe do zidentyfikowania. W przypadku wygaśnięcia lub rozwiązania umowy o pracę z osobą niepełnosprawną, Wykonawca zobowiązany jest do zatrudnienia w terminie 14 dni kalendarzowych od ustania stosunku pracy kolejnej osoby posiadającej taki status. Zatrudnienie osób niepełnosprawnych w liczbie zadeklarowanej przez Wykonawcę winno trwać przez cały okres realizowania umowy. 13. Wykonawca może dokonać zmiany osób wskazanych w „Wykazie osób, które będą uczestniczyć w wykonaniu zamówienia”. W takim przypadku Wykonawca zobowiązany jest do pisemnego powiadomienia Zamawiającego. Do zawiadomienia muszą być dołączone kopie uprawnień tego samego rodzaju i nie mniejsze niż te które były wymagane w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego. Brak wymaganych uprawnień przy powiadomieniu powoduje, że zmiana jest nieskuteczna. W przypadku zmiany osób Wykonawca zobowiązuje się do przekazania Zamawiającemu dokumentów potwierdzających zatrudnienie. Obowiązek ten Wykonawca realizuje w terminie 3 dni roboczych od dokonania przedmiotowej zmiany. 14. Sankcje z tytułu niespełnienia wymagań określonych w ust. 1 określa wzór umowy stanowiący Załącznik nr 12 do SIWZ.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90511000-2
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Wykonawca zobowiązany jest, przed upływem terminu składania ofert, wnieść wadium w wysokości 7.500,00 zł.
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający nie wymaga złożenia dokumentów.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. W celu potwierdzenia, że Wykonawca spełnia warunki udziału w postępowaniu oraz nie pod-lega wykluczeniu, oferta powinna składać się z: 1) wypełnionego Formularza Oferty – wg wzoru stanowiącego Załącznik Nr 1 do SIWZ, 2) dowodu wniesienia wadium – zgodnie z zapisami pkt. 27 SIWZ, 3) oświadczenia Wykonawcy dotyczące przesłanek wykluczenia z postępowania na podstawie art. 25a ust. 1 ustawy – wg wzoru stanowiącego Załącznik Nr 2 do SIWZ, 4) oświadczenia Wykonawcy dotyczące spełnienia warunków udziału w postępowaniu na podstawie art. 25a ust. 1 ustawy – wg wzoru stanowiącego Załącznik Nr 3 do SIWZ, 5) dowodów, o których mowa w pkt 28 SIWZ – w przypadku, gdy oferta zawiera informacje stanowiące tajemnicę przedsiębiorstwa, 6) dokumentu zawierającego dane aktualne na dzień składania ofert, potwierdzającego, że oferta została podpisana przez osobę upoważnioną do reprezentowania Wykonawcy, w przypadku gdy oferta została podpisana przez inną osobę niż umocowana w dokumencie rejestrowym Wykonawcy (np. pełnomocnictwo, umowa spółki cywilnej), 7) oświadczenia czy jest małym albo średnim przedsiębiorcą w rozumieniu art. 7 ust. 1 pkt 2 albo 3 ustawy z dnia 2 marca 2018 r. Prawo przedsiębiorców (Dz.U. z 2018 r., poz. 646 z późn. zm.). Wzór oświadczenia stanowi załącznik nr 11 do SIWZ. Uwaga Jeżeli Wykonawca polega na zdolnościach technicznych lub zawodowych lub sytuacji finansowej lub ekonomicznej innych podmiotów to w celu oceny, czy wykonawca polegając na zdolnościach lub sytuacji innych podmiotów na zasadach określonych w art. 22a ustawy, będzie dysponował niezbędnymi zasobami w stopniu umożliwiającym należyte wykonanie zamówienia publicznego oraz oceny, czy stosunek łączący wykonawcę z tymi podmiotami gwarantuje rzeczywisty dostęp do ich zasobów, Zamawiający żąda dokumentów, które określają w szczególności: a) zakres dostępnych wykonawcy zasobów innego podmiotu; b) sposób wykorzystania zasobów innego podmiotu, przez wykonawcę, przy wykonywaniu zamówienia publicznego; c) zakres i okres udziału innego podmiotu przy wykonywaniu zamówienia publicznego; d) czy podmiot, na zdolnościach którego wykonawca polega w odniesieniu do warunków udziału w postępowaniu dotyczących wykształcenia, kwalifikacji zawodowych lub do-świadczenia, zrealizuje roboty budowlane lub usługi, których wskazane zdolności dotyczą. Wykonawca składa zobowiązanie w formie oryginału – załącznik nr 10 do SIWZ. 2. Wykonawca, w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowej informacji o otwarciu ofert, o której mowa w art. 86 ust. 5 ustawy, przekazuje zamawiającemu oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 ustawy. Wraz ze złożeniem oświadczenia, wykonawca może przed-stawić dowody, że powiązania z innym wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia– wg wzoru stanowiącego Załącznik Nr 9 do SIWZ.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: tak
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą:

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach