Przetargi.pl
Wynajem zasobów przedsiębiorstwa na rzecz Powiatowego Centrum Inwestycji Sp. z o.o.

Powiatowe Centrum inwestycji Sp. z o.o. ogłasza przetarg

  • Adres: 63-000 Środa Wielkopolska, ul. Daszyńskiego
  • Województwo: wielkopolskie
  • Telefon/fax: tel. 570 928 313 , , fax. -
  • Data zamieszczenia: 2019-07-31
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Powiatowe Centrum inwestycji Sp. z o.o.
    ul. Daszyńskiego 5
    63-000 Środa Wielkopolska, woj. wielkopolskie
    tel. 570 928 313 , , fax. -
    REGON: 36874694100000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: http://bip.powiatsredzki.pl/bip/spolki-powiatu-sredzkiego/powiatowe-centrum-inwestycji-sp.-z-o.o./zamwienia-publiczne1.html

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Wynajem zasobów przedsiębiorstwa na rzecz Powiatowego Centrum Inwestycji Sp. z o.o.
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia jest kompleksowa realizacja zamówienia pn.: „Wynajem zasobów przedsiębiorstwa na rzecz Powiatowego Centrum Inwestycji Sp. z o.o.” 2. Ilekroć w SIWZ oraz załącznikach jest mowa o „przedsiębiorstwie”, należy przez to rozumieć przedsiębiorstwo w rozumieniu art. 55 Kodeksu Cywilnego. 3. Wspólny Słownik Zamówień – CPV 98512000-5 – Usługi pracowników przemysłowych 43200000-5 – Maszyny do usuwania gleby i koparki oraz podobne części 43315000-4 – Maszyny do zagęszczania gruntu 43312300-6 – Maszyny chodnikowe 4. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia: 4.1. Przedmiot zamówienia obejmuje wynajem zasobów przedsiębiorstwa w ilości, terminie i miejscu wskazanym przez Zamawiającego, na terenie Powiatu Średzkiego, a w szczególności: a) Wynajem zasobów przedsiębiorstwa w celu wykonywania prac budowlano – drogowych (prace obejmujące m.in.: podbudowy z mieszanki niezwiązanej i mieszanki związanej spoiwem hydraulicznym, korytowanie, układanie kostki i obrzeży) na terenie powiatu średzkiego; b) Rozliczenie wynajmu dostarczanych zasobów przedsiębiorstwa będzie dokonywane na podstawie czynszu najmu, na który każdorazowo składać się będą ceny jednostkowo podane przez Wykonawcę; c) Szacunkowa ilość roboczo godzin/czasu pracy wynajętych zasobów przedsiębiorstwa w stosunku rocznym z podziałem na zamówienie podstawowe i zamówienie objęte prawem opcji została określona w załączniku nr 7 do SIWZ; d) Dostawa realizowana będzie w godzinach dziennych (dni powszednie) od godz. 7:00 do godz. 18:00. 4.2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia znajduje się w załączniku nr 7 do SIWZ – „Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia”. 4.3. Zamawiający korzystając z prawa opcji określonego w art. 34 ust. 5 ustawy Pzp określił maksymalną ilość przedmiotu zamówienia, która wskazana została w załączniku nr 7 „Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia” i obejmuje cały zakres szczegółowo tam wymieniany, jednocześnie wskazuje, korzystając z prawa opcji, minimalny zakres przedmiotu zamówienia, który Wykonawca jest zobowiązany zrealizować („zamówienie podstawowe”) oraz zamówienia objęte prawem opcji. 4.4. W przypadku skorzystania przez Zamawiającego z prawa opcji Wykonawca będzie zobowiązany do wynajmu zasobów przedsiębiorstwa w ilości określonej w załączniku nr 7 do SIWZ, z zastrzeżeniem pkt 4.7. 4.5. Skorzystanie z prawa opcji odbywać się będzie sukcesywnie na podstawie pisemnych oświadczeń Zamawiającego złożonych Wykonawcy, przesłanych drogą elektroniczną na 2 dni przed dniem, w którym część zamówienia objętego prawem opcji ma zostać uruchomiona, oraz określeniem wielkości części zamówienia, objętego prawem opcji. Zamówienie objęte prawem opcji może być uruchomione w częściach. 4.6. Ilości minimalne, których realizacje Zamawiający przewiduje w całości (zamówienie podstawowe) oraz ilości maksymalne stanowiące górną granice potrzeb zamawiającego (prawo opcji) określone zostały w załączniku nr 7 do SIWZ. 4.7. Wykonawcy nie przysługuje żadne roszczenie w stosunku do Zamawiającego w przypadku, gdy Zamawiający z prawa opcji nie skorzysta lub skorzysta w mniejszym stopniu niż określone w pkt. 4.6. Realizacja zamówienia objętego opcją jest wyłącznie uprawnieniem Zamawiającego.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 98512000-5
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający nie określa ww. warunku udziału w postępowaniu.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: c) pełnomocnictwo do reprezentowania wszystkich Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, ewentualnie umowa o współdziałaniu, z której będzie wynikać przedmiotowe pełnomocnictwo. Pełnomocnik może być ustanowiony do reprezentowania Wykonawców w postępowaniu albo do reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy; d) pełnomocnictwo, z którego wynika prawo do podpisania oferty, względnie do podpisania innych dokumentów składanych wraz z ofertą, o ile prawo do ich podpisania nie wynika z innych dokumentów;

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach